Milloin naiset tajuavat, että miehet voivat elää omaa elämäänsä
Myös parisuhteessa. Mies ei tarvitse lupaa "avoimeen suhteeseen", vaan Hänellä on oikeus harrastaa seksiä myös parisuhteen ulkopuolella. Miehellä ei ole myöskään velvollisuutta tehdä kotitöitä tai huolehtia lapsista, jos ei halua. Miehen ei ole parisuhteessakaan pakko tehdä yhtään mitään, mitä ei halua.
MGTOW-nainen
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:48"]
Saamistani alapeukuista näkee, miten suomalainen femakkonainen haluaa alistaa, nöyryyttää ja orjuuttaa miestä niin henkisesti, fyysisesti ja rahallisesti. Menkää itseenne, olette sairaita!
MGTOW-nainen
[/quote]
Tämä on ystävämme miesviha jankkaaja. Nauttii saamastaan huomiosta
Siis kuka nyt oikeasti uskoo että tämä häiriintynyt femakoista puhuva peräkammarinpoika on nainen. Oikeasti, miksi tällaisia mielisairaita trollaajia edes ruokitaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:35"]
Sitten nuo asiat pitää kertoa seurustelukumppanille ihan suhteen alussa, jotta toinen voi tehdä omat johtopäätöksensä. Sillä ei ole väliä, onko kyseessä mies vai nainen, samat säännöt kummallekin.
Jos ei halua huolehtia lapsista, ei silloin lapsia saa edes hankkia. Kyllä aikuisen pitää olla vastuullinen vanhempi.
[/quote]
Sinäkö sen päätät? Etpäs päätäkkään. Eli ei ole pakko kertoa seurustelukumppanille mitään, mitä ei halua. Mikään laki ei tätä määrää, ja vaikka määräisikin, niin voi voi.
Ja kyllä miehen pitää voida lapsia hankkia, jos niin haluaa!
MGTOW-nainen
[/quote]
Eikös se olisi kuitenkin reilu peli? Ei kukaan halua, että hänelle valehdellaan tai jätetään olennaisia asioita kertomatta, ei edes MGTOW-mies. Entä jos tapailemasi nainen jättäisi kertomatta, että on aiemmin ollut mies?
Kyllä mies voi lapsia hankkia, jos haluaa, mutta lapsista pitää pitää huolta. Jos ei halua, niin ei sitten hanki lapsia. Ja toisekseen, et sinä mikään nainen ole, provoat vain huviksesi.
[/quote]
Mutta mies saa päättää omista asioistaan, myös siitä, mitä kertoo ja mitä ei. Nykyään nainen päättää nuo asiat miesten puolesta, kuin myös mitä mies haluaa, ajattelee ja tekee. Olen tätä mallia vastaan siinäkin tapauksessa, että mies ei kerro haluavansa lapsia ja lasten synnyttyä tai sitä enennkin jättää naisen. Se on miehen oikeus.
MGTOW-nainen
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:55"]
Sitten nuo asiat pitää kertoa seurustelukumppanille ihan suhteen alussa, jotta toinen voi tehdä omat johtopäätöksensä. Sillä ei ole väliä, onko kyseessä mies vai nainen, samat säännöt kummallekin.
Jos ei halua huolehtia lapsista, ei silloin lapsia saa edes hankkia. Kyllä aikuisen pitää olla vastuullinen vanhempi.
[/quote]
Sinäkö sen päätät? Etpäs päätäkkään. Eli ei ole pakko kertoa seurustelukumppanille mitään, mitä ei halua. Mikään laki ei tätä määrää, ja vaikka määräisikin, niin voi voi.
MGTOW-nainen
[/quote]
Eikös se olisi kuitenkin reilu peli? Ei kukaan halua, että hänelle valehdellaan tai jätetään olennaisia asioita kertomatta, ei edes MGTOW-mies. Entä jos tapailemasi nainen jättäisi kertomatta, että on aiemmin ollut mies?
Kyllä mies voi lapsia hankkia, jos haluaa, mutta lapsista pitää pitää huolta. Jos ei halua, niin ei sitten hanki lapsia. Ja toisekseen, et sinä mikään nainen ole, provoat vain huviksesi.
[/quote]
Mutta mies saa päättää omista asioistaan, myös siitä, mitä kertoo ja mitä ei. Nykyään nainen päättää nuo asiat miesten puolesta, kuin myös mitä mies haluaa, ajattelee ja tekee. Olen tätä mallia vastaan siinäkin tapauksessa, että mies ei kerro haluavansa lapsia ja lasten synnyttyä tai sitä enennkin jättää naisen. Se on miehen oikeus.
MGTOW-nainen
[/quote]
Mies voi kohta tosiaan itse yksinään pättää juuri mitä haluaa, koska yhä useampi nainen ei huoli enää miestä. Ei edes vaikka saisi päättää hänen asiansa. Parempi, että oppivat päättämään itse tai muuten jäävät päätökset tekemättä.
Meillä tuo toimii oikein hyvin. Asumme omakotitalossa, mutta yhteen muuttaessamme en luopunut omasta kaupunkiasunnostani. Luonnollisesti meillä on taloudessa omat rahat. Laitan ruuat vain itselleni ja lapsille tai käymme ravintolassa syömässä, mies huolehtii oman ruokahuoltonsa itse. Samoin on pyykkien kanssa. Siivouksesta huolehtii viikkosiivooja. Kun anoppi tai miehen kaverit ovat tulossa kyläilemään, lähden ystävieni kanssa kaupunkiin ja olen kaupunkiasunnossani siihen asti, että vieraat ovat lähteneet. Matkustelen joko ystävieni tai lasteni kanssa, miehellä on sen verran pienet tulot, ettei hänellä ole juurikaan varaa matkusteluun. Omilla vanhemmillani on kakkosasunto Malesiassa ja siellä vietän usein lasten kanssa lomilla aikaani. Kummallakin on vapaus olla suhteessa jonkun toisenkin kanssa. Mies on hyvä isä lapsille ja muuta en hänestä edes halua. Riitelemme hyvin harvoin, koska kummalalkin on oma elintasonsa ja oma elämänsä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:43"]
Typerä provo
[/quote]
Toki se on sulle provo, ku en ole kanssasi, enkä suurimman osan muistakaan naisista kanssa samaa mieltä. Tui tui. ♥
MGTOW-nainen
[/quote]
Ei minua mitenkään haittaa millaisen suhteen sinä haluat. Voit vapaasti siivota miehesi sotkuja ja katsella pettämistä. Ei ole minulta pois.
Minulle se ei sovi. Siksi olenkin valinnut kunnollisen aikuisen miehen
[/quote]
Toivottavasti miehesi tajuaa mehdollisimman pian, että olet häntä alistava femakko ja jättää sinut.
MGTOW-nainen
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:41"]
Ei voi kyllä mieheksi itseään kutsua, jos ei osaa siivota, tekee lapsia ilman aikomusta olla niille isä ja pettää suhteessa. Se on poika silloin.
[/quote]
Meillä jo pieni poikakin osaa siivota ja auttaa muita. Ei taida poika olla sopiva nimitys tuollaiselle. Olisko vastuuntunnoton reppana?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:31"]
Myös parisuhteessa. Mies ei tarvitse lupaa "avoimeen suhteeseen", vaan Hänellä on oikeus harrastaa seksiä myös parisuhteen ulkopuolella. Miehellä ei ole myöskään velvollisuutta tehdä kotitöitä tai huolehtia lapsista, jos ei halua. Miehen ei ole parisuhteessakaan pakko tehdä yhtään mitään, mitä ei halua.
MGTOW-nainen
[/quote]
Näin on. ja samat oikeudet on mulla naisena myös. Haluan kuitenkin kumppanikseni miehen joka on sen verran kehittynyt tunne-elämältään, että kykenee aitoon läheisyyteen ilman jotain lisävirityksiä, kykenee vanhemmuuteen ja perusarjen ylläpitoon. Sellaisen miehen kanssa on itsekin motivoitunut samoihin asioihin. Ei sitä koko ikäänsä jaksa keskenkasvuista teinisekoilua. Elämällä kun on tarjottavana vähän muutakin. Laatua.
Hmm. Tosi monethan ajattelee suhteessa noin. Musta se on surullista.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:31"]Myös parisuhteessa. Mies ei tarvitse lupaa "avoimeen suhteeseen", vaan Hänellä on oikeus harrastaa seksiä myös parisuhteen ulkopuolella. Miehellä ei ole myöskään velvollisuutta tehdä kotitöitä tai huolehtia lapsista, jos ei halua. Miehen ei ole parisuhteessakaan pakko tehdä yhtään mitään, mitä ei halua.
MGTOW-nainen
[/quote]
Sama pätee naiseen. Lapsella tosin on oikeus huolenpitoon, joten tällaiset ihmiset eivät ole sopivia vanhemmiksi. Ehdotankin sterilisaatiota heille. Mitään ns parisudettakaan ei noilla ehdoilla kannata rakentaa, kantakoon sekä mies että nainen vastuun vain itsestään. Rahalla saa kodinhoitajia. Orjuus ei Suomessa ole sallittua.
Niin ja tohon haluan puuttua kun naiset täällä sanoo että jonkunhan ne kotityöt pitää tehdä: ei pidä. Ärsyttää että naiset on aina niin velvollisuudentuntoisia marttyyrejä. Se menee niin että jos kumpikaan ei siivoa ja kämpän kaaos ärsyttää, on parempi erota.
Minä oon mies joka tekee mitä haluaa. Olen onnellinen kun saan siivota oman kotini ihan itse joka päivä ja teen muutkin kotityöt. Naista en tarvitse.
Täähän on kiva ketju! Naiset varmaan tajuaa, että miehet voi elää omaa elämäänsä siinä vaiheessa, kun miehet sen tajuaa. Heti kun miehet lakkaavat vonkaamasta naisia, riippumassa pitkin nurkkia ja änkemästä itseään naisten elämää, jo välähtää naisillakin.
Sinä, joka siellä tunget miehen elämään passaamaan, olet miehelle vain taakka ja häiriö, joten laputapas sinä elämään omaa elämääsi, jos miestä ilman siihen pystyt.
[/quote]
MGTOW-nainen
[/quote]
Normit määrävät sen, että täytyy kertoa. Jos rikot normeja, sinä olet yhteisön silmissä se pipipää. Pipipäänä oleminen ei ole rikos, siinä olet oikeassa.
Miten näin urpoon trollailuun vastaillaan? Varmaan yli puolet aP:n omasta kädestä.
Kuulehan nainen, et sinä voi olla MGTOW. Olet vain naaras eli WGTOW.
[/quote]
Tai: WCFMGTOW = Woman Cheering For Men Going Their Own Way.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:45"]
Typerä provo
[/quote]
Toki se on sulle provo, ku en ole kanssasi, enkä suurimman osan muistakaan naisista kanssa samaa mieltä. Tui tui. ♥
MGTOW-nainen
[/quote]
Ei minua mitenkään haittaa millaisen suhteen sinä haluat. Voit vapaasti siivota miehesi sotkuja ja katsella pettämistä. Ei ole minulta pois.
Minulle se ei sovi. Siksi olenkin valinnut kunnollisen aikuisen miehen