Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, kesä ja sitä myötä hikoilu saapumassa

Vierailija
16.04.2015 |

Olen yläasteajoilta asti (nyt kolmekymppinen) vihannut kesiä ihan vaan sen takia että hikoilen päästä ihan julmetusti. No, muualtakin, paidat hiestä märkänä helposti, mut hävettää kun pään hikoilu näkyy niin selvästi, kävelylenkillä ei kehtaa käydä kun hiukset kastuu jo 300m kauppamatkallakin, auta armias vähän pidempi kävely niin näytän siltä kuin olisin juuri käynyt suihkussa vaikka hikeä se oikeasti on :( Samoin naama etenkin otsa aivan hikipisaroita täynnä, valuu minkä kerkiää... Onko tällaiseen mitään apukeinoa? Kiusallinen vaiva ja rajoittaa paljon, kesät vietän niin paljon kotona kuin mahdollista,tuulettimen läheisyydessä, olisi mukava nauttia lämpimästä ulkona mut miten siitä muka voi nauttia hikipallerona? 15 astetta on minusta vielä kiva mutta 20 asteessa on jo tajuton hiki esim. ulkona kävellessä. huooooooh.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:13"]

Sama juttu, ihan paniikiksi asti. Onneksi on vaan osapäivätyö, joten kärsien tätä jaksaa päivä kerrallaan. Yömyöhään menen ulos liikkumaan. Ostettiin puinen rivarikämppä ja voi helv...mikä pätsi. ILpumppu oli ensimmäinen hankinta, ja sitä palvon kuin epäjumalaa. En voi esim. ymmärtää kuumalla rantahiekalla tuntikausia makoilevia, jotka vieläpä näyttävät nauttivan hommasta?? ja talvellakin pitää lentää kuin sillit suolassa johonkin lämpimään. Sataakaan ei sais ollenkaan, vaikka luonto vettä janoaa, ja kaikki kasvit ruskistuu. Elokuun pimeneviä ja viileneviä iltoja odotellen :) Koitahan kestää!

[/quote]

Minäkin oon aina ihmetellyt näitä auringonpalvojia ja lämpimän ystäviä.

Koitetaan kestää yhdessä, kyllä se syksy sieltä vielä tulee :)

ap.

Vierailija
2/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:22"]

Saanko kysyä onko ylipainoa? Itsellä oli sama ongelma ja laihdutin -20kg eikä enää tuota ongelmaa.

[/quote]

Ihan normaalipainoinen hikipallero olen. Voi kun voisikin vain laihduttaa tämän vaivan pois.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:13"]

Sama juttu, ihan paniikiksi asti. Onneksi on vaan osapäivätyö, joten kärsien tätä jaksaa päivä kerrallaan. Yömyöhään menen ulos liikkumaan. Ostettiin puinen rivarikämppä ja voi helv...mikä pätsi. ILpumppu oli ensimmäinen hankinta, ja sitä palvon kuin epäjumalaa. En voi esim. ymmärtää kuumalla rantahiekalla tuntikausia makoilevia, jotka vieläpä näyttävät nauttivan hommasta?? ja talvellakin pitää lentää kuin sillit suolassa johonkin lämpimään. Sataakaan ei sais ollenkaan, vaikka luonto vettä janoaa, ja kaikki kasvit ruskistuu. Elokuun pimeneviä ja viileneviä iltoja odotellen :) Koitahan kestää!

[/quote]

Minäkin oon aina ihmetellyt näitä auringonpalvojia ja lämpimän ystäviä.

Koitetaan kestää yhdessä, kyllä se syksy sieltä vielä tulee :)

ap.

[/quote]

Näin tehdään. Onneksi on kiinteä vesimaksu :)

Vierailija
4/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikahikoilu voi olla ihan oikea, hoitoa vaativa vaiva. Kannattaisi varmaan mennä rohkeasti lääkäriin ja kysyä onko mitään apua saatavilla. Ei mahdollinen ylipainokaan kaikkea selitä. Itse hikoilen toisinaan voimakkaasti, vaikka olen kuin kuivan kesän orava ja menopaussiinkin pitäisi olla vielä hyvinkin vuosikymmen.

Vierailija
5/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä onko ylipainoa? Itsellä oli sama ongelma ja laihdutin -20kg eikä enää tuota ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä