mitä mieltä olette nimestä venla?
Venla on siis paras nimi mitä voi olla ✌te joitten mielestä se on ruma nimi voitte painuu äitinne kohtuu takasi :)
Kommentit (21)
Harkitsin omalle, sitten kävi ilmi ettei isäni osaa lausua kys. Nimeä :O
Venla on tosiaankin Seitsemässä veljeksessä, ja häntä sanotaan kauniiksi. Jokainen voi päätellä, onko Venla nykykäsityksen mukaan kaunis. Nimi kyllä on mielestäni kaunis.
Kauniiksi kutsuttiin neitoa. Hänen hiukÂscnsa olivat ruosteenkarvaiset, katsanto viekas ja terävä, suu myös sulava, ehkä melkein liian leveä. Varreltansa oli hän lyhyt, mutta harteva ja palleroinen, ja vahvaksi sanottiin häntä myös. Tämän kaltainen oli veljesten lempilintu männistön suojassa.
Kaunis. Kalevalassa männistön muorin kaunis tytär, perinteitä nimellä!
Nimenomaan kaunis ja perinteinen nimi. Mullakin on oma Venla <3
En tykkää. Vaikea lausuakin. Tulee pysti mieleen. Ja vieläpä niin suosittu, että vois jo unohtaa.
Ruma nimi. En oo koskaan tykännyt :/
Venla-palkinto - kuka sellainen haluaisi olla?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:09"]
Kaunis. Kalevalassa männistön muorin kaunis tytär, perinteitä nimellä!
[/quote]
Kalevalassa?
Seitsemässä veljeksessä kylläkin..
Yleisimpiä nimi 2000-luvun puolella syntyneillä.
Itsellä tulee mieleen kiero ja noitamainen ihminen. En tiedä miksi.
Wendela on nimen alkuperäinen muoto, tästä pidän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Venla-palkinto - kuka sellainen haluaisi olla?
No entäs Oscar-palkinto, tai Jussi-patsas ?
Siis mun nimi on Venla ja en oikee tykkää siitä, mut en tiiä mihinkä nimeen sen vaihtaisin :/ mut se on iha ok.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun nimi on Venla ja en oikee tykkää siitä, mut en tiiä mihinkä nimeen sen vaihtaisin :/ mut se on iha ok.
Mun nimi myös. Ja oon aina tykännyt nimestäni. Silloin, kun nimeni sain 40 vuotta sitten se oli harvinainen ja monista vähän outo 😃
Pidin joskus kauniina, nyt niin yleinen etä mennyt maku !