Näen jatkuvasti unta kiusaajistani
Kiusaamisesta on noin 5vuotta, mutta silti se pyörii mielessäni hyvin usein. Tai siis, nykyään hyvin usein. Olen nimittäin ruennut näkemään unia kiusaajistani. Unissa flirttailen, pussailen ja jopa harrastan seksiä kiusaajien kanssa. Unet ovat alkaneet tässä pari kuukautta sitten. Eräässä unessa harrastin seksiä pahimman kiusaajani kanssa ja muistan, että jossain vaiheessa untani sanoin tälle kiusaajalleni, että teen tämän vain saadakseni sinulta hyväksyntää. Viime yönä unessani suutelin hetken mielijohteesta yhden kiusaajani kanssa 4 kertaa, ja tämän jälkeen kiusaaja sanoi, että "nuo olivat elämäni 4 kauheinta hetkeä". En ymmärrä miksi näen näitä unia. Kiusaamisesta on jo kauan ja en näe kiusaajiani ikinä sillä välttelen paikkoja joissa voin heidät nähdä. Oloni on aina todella kummallinen kun herään..
Kommentit (8)
Mitä kiusaajat tekivät sinulle kun kiusasivat?
Yksi pojista oli ihastunut muhun ja kun ei saanut multa vastakaikua, niin käännytti kaikki luokan pojat mua vastaan. Mua nimiteltiin erilaisen tyylini takia. Isäni oli juuri kuollut ja olin päättänyt värjätä hiukset mustaksi ja pukeutua mustiin. Mulla oli myös eräs aika lihava kaveri jota he kiusasivat, ja minä puolustin häntä. Siitäkin mua kiusattiin. Ap
Lopulta kiusaamisen jatkuttua yli vuoden loppui koululta keinot auttaa ja he siirtivät mut eri kouluun. Ap
Suudelma unessa jonkun epämääräisen henkilön kanssa voi olla ns. "Juudaksen suudelma", eli yksinkertaisesti kehoittaa sinua varomaan tai pysymään erossa tietystä henkilöstä.
Miten en tajunnut tuota suudelman merkitystä tutkia.. Olen aina ollut erittäin kiinnostunut unien tulkinnasta mutta ei tullut mieleenikään. Eli mun varmaan kannattaa edelleenkin vältellä paikkoja jossa saattaa tulla kiusaaja vastaan.. He liikkuvat edelleenkin sillä samalla porukalla kuin ennenkin, näin olen kuullut. Ap
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia? Unohdin mainita, että minua kiusasi suurempi poikajoukko. Ap