Haluan tehdä graduni av:sta - mitä lähteä opiskelemaan?
Mitä suosittelisitte, miltä alalta saisi parhaat eväät ja aiheet av-graduun? Ehdotuksia tutkielmani nimeksi?
Kommentit (8)
Teologiaa- Islam, uhka suomalaiselle av-mammalle!
Kasvatustiedettä - Meidän lapset ja naapurin kakarat - av-mammojen kasvatusnäkemyksiä 2010-luvulla
Kauppatiedettä - "Mun rahat ja sun rahat" - yhden vai kahden kukkaron malli av-taloudessa.
Sosiologiaa - Uusperheonnen koordinaatit
sosiologiaa ehdottaisin myös t sosiologi
Olen lukenut montakin av-aineistogradua. On tutkittu esim. huonoja argumentointitaitoja, vihapuhetta ja olematonta yleissivistystä sosiaalipoliittisissa asioissa. :D
Sosiologia - vegaanius viimeisenä vanhainvallan linnakkeena. Ylisukupolviset keskustelut oikeudesta omaan ruokavalioon, case anoppi tarjoaa vegaaniminiälle tahallaan lihaa.
Sosiaalipsykologia - kotiäidin nettiriippuvuus vs. läsnäolo lapsen arjessa. Koeasetelmassa av:lle aloitetaan ketju, jossa ihmetellään mieluummin ruudun kuin lapsen kanssa viihtyviä mammoja. Lasketaan, montako kymmentä vaahtosuista raivokommenttia ap saa esim. ekan puolen tunnin aikana.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:28"]
Olen lukenut montakin av-aineistogradua. On tutkittu esim. huonoja argumentointitaitoja, vihapuhetta ja olematonta yleissivistystä sosiaalipoliittisissa asioissa. :D
[/quote]
Minä sentään vain provoilin, mutta... Noh, voihan tästä oikeastikin saada mielenkiintoisen tutkielman kasaan. :) ap
Olis kiinnostavaa tehdä jotain tutkimuksia av:lla, käyttää mammoja koekaniineina.
Sisustusarkkitehtuuria: OKV teki sen taas - Argumentteja puolesta ja vastaan kokovalkoisesta sisustuksesta.
Psykologiaa. Voisit tutkia vaikkapa av:n vaikutusta psyykkisten sairauksien puhkeamiseen mammoissa.