Nojautuva ihminen bussissa, läheisintä mitä oon kokenut vuosiin
Kommentit (11)
Vähän sama,tosin sillä erotuksella,että nykyään jopa karsastan kaikkea kosketusta. Sinkkuna 5 vuotta. Lapset on eri juttu.
Voi ei..No on se mullakin vähän tuollasta,joskus kavereita halaan kyllä. sääli
Jos joskus istahdat mun viekkuun, niin lupaan myöhemmin pois noustessani katsahtaa kaupan päällisiksi lämpimästi sinuun.
Minulla taas kassajonossa perseeseen kärryllä tökkivä mies oli läheisintä aikoihin. En kyllä yhtään olisi kaivannut hänen läheisyyttään :/
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 20:03"]
Minulla taas kassajonossa perseeseen kärryllä tökkivä mies oli läheisintä aikoihin. En kyllä yhtään olisi kaivannut hänen läheisyyttään :/
[/quote]
Ahhahahahaahaha :D
Mutta seriosly, ap, senkun pokaat baarista jonkun, jos kerran läheisyyttä kaipaat.
11 vuotta sitten yhtä yksinäisenä poltin parisängyn, jota olin turhaan pitänyt yksin useamman vuoden eron jälkeen. Ostin yhden naisen sängyn.
Pari päivää sen jälkeen sain puhelun mieheltä, josta tuli sittemmin aviopuoliso ja kahden lapsemme isä:D
Aina voi tapahtua mitä vain
Mä niin inhoon bussissa nojailijoita. Ovat yleensä miehiä. Mikähän siinä on niin vaikeaa olla kallistumatta viereisen istujan päälle joka mutkassa? Ottakaa tukea jostain muualta.
Mä käyn hierojalla, että saan kosketusta.
Käyn parturissa melkein joka viikko. Työntää ihanasti tisseillä olkapäihin.
Oman käden rakkaus on aidointa.