Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä julkkisella tai bloggaajalla eniten Vuittonin laukkuja Suomessa?

Vierailija
15.04.2015 |

http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Nama-suomalaisjulkkikset-rakastavat-Vuittonia/1011744

Onko Suomessa menossa jokin tämän kyseisen merkin kilpahaalinnat että kuka kerää eniten mummokuosia kaappiinsa? :D

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ylpeä, että oma eukko on sentään fiksu. n. 8000e/kk yhteisbruttotuloilla ei löydy yhen yhtä muotitalon merkkiä tästä huushollista. Laukkuja tosin kerää kirppareilta 2 per kuukausi, mutta nekin maksaneet tyyliin 4e.

Vierailija
82/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuitton merkkinä ei enää edusta luksusta ja yläluokkaa, vaan pelkkää keskiluokkaa. Niihin on jokaisella varaa.

Aito luksus on sitä että teettää uniikin laukun mieltymyksiensä mukaan.

Joka toisella 15v lissulla on lv.n laukku ja iphone. Siihen ne kesätyörahat menikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tuo Suomen LV liike kutsuu porukkaa tilaisuuteensa ennen joulua, kun monet blogi ja instagramkuvien perusteella oli siellä käyneet?  Onko kutsulistalla nykyään vain jotain niiden myyjien omia kavereita eikä maksavia asiakkaita?

Tiedän että ystävätär ostanut sieltä monella tonnilla joka vuosi siitä lähtien 2008 vai 2009 kun liike avattiin, mutta saanut kutsun vain kerran ja muistan koska olin hänen mukanaan kun sai ottaa avecin. Silloin tilaisuudessa jotain bloggaajia tai vastaavaa, ja olivat vain syömässä ja juomassa ilmaiseksi ja ystävätär taisi olla ainoa joka osti tuolloin illan aikana jotain. Kummaa hommaa.

samaa ihmettelen itsekin vaikka olen ostanut sieltä kymppitonnilla ainakin, no olen lopen kyllästynyt kyseiseen merkkiin joten tuskin tulen tuolla enää asioimaan, onneksi saadaan Prada Helsinkiin :))

Tiedänpä yhden suomalaisen joka ostaa useammalla kymppitonnilla joka vuosi, hänet esimerkiksi kutsutaan.

Pipsa??

En kerro, mutta ei todellakaan mikään Pipsa......

Vierailija
84/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä ylpeä, että oma eukko on sentään fiksu. n. 8000e/kk yhteisbruttotuloilla ei löydy yhen yhtä muotitalon merkkiä tästä huushollista. Laukkuja tosin kerää kirppareilta 2 per kuukausi, mutta nekin maksaneet tyyliin 4e.

Silti sinua kiinnosti nimenomaan VUITTON-aiheinen ketju ja tulit tänne satuilemaan! :DDD

Vierailija
85/85 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella tuo Suomen LV liike kutsuu porukkaa tilaisuuteensa ennen joulua, kun monet blogi ja instagramkuvien perusteella oli siellä käyneet?  Onko kutsulistalla nykyään vain jotain niiden myyjien omia kavereita eikä maksavia asiakkaita?

Tiedän että ystävätär ostanut sieltä monella tonnilla joka vuosi siitä lähtien 2008 vai 2009 kun liike avattiin, mutta saanut kutsun vain kerran ja muistan koska olin hänen mukanaan kun sai ottaa avecin. Silloin tilaisuudessa jotain bloggaajia tai vastaavaa, ja olivat vain syömässä ja juomassa ilmaiseksi ja ystävätär taisi olla ainoa joka osti tuolloin illan aikana jotain. Kummaa hommaa.

samaa ihmettelen itsekin vaikka olen ostanut sieltä kymppitonnilla ainakin, no olen lopen kyllästynyt kyseiseen merkkiin joten tuskin tulen tuolla enää asioimaan, onneksi saadaan Prada Helsinkiin :))

Tiedänpä yhden suomalaisen joka ostaa useammalla kymppitonnilla joka vuosi, hänet esimerkiksi kutsutaan.

Pipsa??

En kerro, mutta ei todellakaan mikään Pipsa......

Pakkohan se on tää P olla, koska se osti varmaan viis tai kuus Vuittoonia kuukauden sisällä ja ne kaikki jotain erikoisnahkaisia monen tonnin malleja eikä mitään pissujen ruudullisia kanvaasi-Neverfulleja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä