Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puratko väsymyksesi/pahan mielesi muihin ihmisiin?

Vierailija
05.03.2023 |

Läheisiin tai tuntemattomiin? Entä puolisosi? Vai osaatteko purkaa sen jollain paremmalla tavalla (esim. Liikuntaan tms)?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
2/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pura mutta mies purkaa muhun kaiken. Tuntuu todella pahalta eikä mies edes näe mitään ongelmaa kun niinhän kaikki tekee.

Itse puran tunteeni kirjoittamiseen, liikuntaan ja musiikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pura mutta mies purkaa muhun kaiken. Tuntuu todella pahalta eikä mies edes näe mitään ongelmaa kun niinhän kaikki tekee.

Tiedän tunteen :(

Vierailija
4/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puran sen niihin ihmisiin jotka sen on aiheuttaneet. En ikinä pura perheenjäseniin sitä pahaaoloa joka on töissä jostain syystä alkanut. Enkä vie töihin sitä pahaa oloa joka on aiheutunut vaikka miehen kanssa riidellessä.

Vierailija
5/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pura. Saatan tahtomattani olla hieman poissaoleva enkä niin spontaani tai innostuva kuin olisin hyvällä mielellä. Tähän en osaa vaikuttaa, voisin vain esittää iloista, mutta tavallinen tyytyväisyys riittäköön surullisina päivinä. Sellainen ettei pura kiukkuaan muihin, on ystävällinen, mutta ei esitä mitään aina iloista.

Vierailija
6/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehenkäs muuhun kuin läheisimpiinsä?

Vierailija
7/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sanon olevani pahalla päällä. Muut on ok. Jatkamme elämäämme kuten ennenkin, mutta tiedostaen että minulla on sisäinen kamppailu meneillään josta olen tiedottanut kaikkia. Tämä voi näkyä toiminnassani.  

Vierailija
8/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. En edes halua robotiksi, joten joskus näkyy halusin sitä tai en.

Vierailija
9/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Saattaa lentää pari ärräpäitä ja sitten joko päätän unohtaa asian tai juttelen jollekin ihan normaalilla äänensävyllä.

Vierailija
10/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pura. Saatan tahtomattani olla hieman poissaoleva enkä niin spontaani tai innostuva kuin olisin hyvällä mielellä. Tähän en osaa vaikuttaa, voisin vain esittää iloista, mutta tavallinen tyytyväisyys riittäköön surullisina päivinä. Sellainen ettei pura kiukkuaan muihin, on ystävällinen, mutta ei esitä mitään aina iloista.

Edellisestä mieleen tuli lisäyksenä, että myös kerron muille, että olen iloton jostain syystä. Syystä riippuen kerron syyn tai jos se on henkilökohtainen niin voin jättää tarkentamatta. Seura missä olen vaikuttaa, läheisille mainitsen, etäisimmille ihmisille en välttämättä mainitse asiasta. Kertominen helpottaa kaikkia, jos oma taakka on aistittavissa ulkopuolisille.

Vierailija
11/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieluummin juurikin vaikka liikuntaan tms tekemiseen, kuin että (kyseiseen asiaan) syyttömät läheiset joutuvat tulilinjalle. Ei tunnu kauhean reilulta että myrsky kohdistuu itseen vaikka alku sille on jostain muualta.

Vierailija
12/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. En onneksi aina.

Vierailija
13/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieluummin juurikin vaikka liikuntaan tms tekemiseen, kuin että (kyseiseen asiaan) syyttömät läheiset joutuvat tulilinjalle. Ei tunnu kauhean reilulta että myrsky kohdistuu itseen vaikka alku sille on jostain muualta.

Kaikki eivät voi lähteä esim. kesken työpäivän urheilemaan. 

Vierailija
14/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät voi lähteä esim. kesken työpäivän urheilemaan. 

No silloin varmaan kannattaa keskittyä omaan työtehtäväänsä. Ei toisten mieltä kannata sen takia pahoittaa että itsellä on huono hetki.

Vierailija
15/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sanon että ei nyt, kaikelle mitä en sillä hetkellä ärsyyntymisen vuoksi jaksa. Jos ihminen kunnioittaa ääneenkertomaa rajaani, niin ei ole mitään tarvetta purkaa häneen mitään.

Vierailija
16/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystäni en voi hoitaa liikunnalla vaan levolla.

Jos olen pahalla tuulella, kerron viattomalle, että on nyt huono päivä tai mieli.

Joskus puran negatiivista tunnetta sen aiheuttajaan, joskus annan vaan olla.

Vierailija
17/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka tekee noin ei itse tiedosta sitä? He projisoi oman pahan olon muihin koska joku muka ärsyttää,ja heillä on muka joku oikeus. Tyypit ei osaa aatella sen pidemmälle. Nää ei ikinä ole mitään penaalin terävimpiä.

Vierailija
18/19 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehota aina soittamaan ja rähjäämään poikaystävälle, sen verran pitää sielläkin olla ymmärrystä.

Vierailija
19/19 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin kohtaan sopisi sanonta "kohtele toisia niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi