Kellä julkkisella tai bloggaajalla eniten Vuittonin laukkuja Suomessa?
http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Nama-suomalaisjulkkikset-rakastavat-Vuittonia/1011744
Onko Suomessa menossa jokin tämän kyseisen merkin kilpahaalinnat että kuka kerää eniten mummokuosia kaappiinsa? :D
Kommentit (85)
Hienostihotelleissa ei tasan naureskella yhdellekään asiakkaalle, vaan asiakkaita kunnioitetaan olivat he sitten uutta tai vanhaa rahaa. Suurin ongelma kalliiden tuotteiden hankkiminen tuntuu olevan niille, ketkä eivät itse raaski sellaisia hankkia. Antakaa ihmisten hankkia mauttomia tai tyylikkäitä tuotteita, koska eihän se ole teiltä pois!
Vierailija kirjoitti:
Hienostihotelleissa ei tasan naureskella yhdellekään asiakkaalle, vaan asiakkaita kunnioitetaan olivat he sitten uutta tai vanhaa rahaa. Suurin ongelma kalliiden tuotteiden hankkiminen tuntuu olevan niille, ketkä eivät itse raaski sellaisia hankkia. Antakaa ihmisten hankkia mauttomia tai tyylikkäitä tuotteita, koska eihän se ole teiltä pois!
Kalliilla rahalla kun ei välttämättä saa edes hyvän maun tyyliä. Jopa hotellityöntekijät tajuavat tämän tuolla maailmalla.
White trash with money is still white trash.
Miten tuommoisella melko hintavalla merkillä kuin Vuitton, voi olla niin rumat pökäleen ruskeat paperiset ostoskassit ja lahjarasiat? Kertokaa joku?
Chanelilla, Diorilla, Guccilla ja muilla on sentään tyylikkäät ja edustavat pussit ja paketit!
Vierailija kirjoitti:
Suomen Vuitton-aikuispissiksillä on kuulemma jotain laukkujen kokoontumisajoja Hesan keskustassa silloin tällöin! :-D Käyvätkö ensin kumartelemassa ja laulamassa Vittooni-virsiä Vuiskan liikkeessä ja sitten menevät jonnekin kivaan kaffilaan ruokkimaan ja paapomaan merkkilogollisia laukkujaan?
Jo nämä vanhat naiset kokoontuvat katselemaan laukkujaan ja niistä on sitten instakuvia, blogeissa yms. Ollaan nätisti syöpöttelemässä ja kuvataan laukut soffalla ym. ihan älytöntä. Noi naiset on mun äitini ikäisiä ja kyllä hänelläkin on luksuslaukkuja, mutta nauroi kysymysmerkkinä, kun kerroin, miten nämä vanhat naiset toimii. Paras kaikista oli silloin se mun korkeissa koroissa blogisti, joka Photoshoppas kuvansa pikkusen naurettavasti ja jonka elämä pyöri näis laukuissa ja nainen oli joku piiitkästi yli 40v. surullista.....
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:24"]
Suvi Pitkäsellä ja Johanna Pulkkisella on ainakin paljon LV laukkuja. Käyvät usein niitä ostelemassa. Tiedän koska molemmat ovat kaverini kavereita. :D
seiskan kuvissa niiden "merkkilaukut" näyttää yhtä aidoilta kuin niiden rinnatkin.........
Kyllä heillä on oikeasti aitoja laukkuja. En tiedä miksi sitten kuvissa feikkejä.
Tottakai luottotiedottomilla köyhillä on aitoja vuittoneita...huoh:D
Millä perusteella tuo Suomen LV liike kutsuu porukkaa tilaisuuteensa ennen joulua, kun monet blogi ja instagramkuvien perusteella oli siellä käyneet? Onko kutsulistalla nykyään vain jotain niiden myyjien omia kavereita eikä maksavia asiakkaita?
Tiedän että ystävätär ostanut sieltä monella tonnilla joka vuosi siitä lähtien 2008 vai 2009 kun liike avattiin, mutta saanut kutsun vain kerran ja muistan koska olin hänen mukanaan kun sai ottaa avecin. Silloin tilaisuudessa jotain bloggaajia tai vastaavaa, ja olivat vain syömässä ja juomassa ilmaiseksi ja ystävätär taisi olla ainoa joka osti tuolloin illan aikana jotain. Kummaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Vuitton-aikuispissiksillä on kuulemma jotain laukkujen kokoontumisajoja Hesan keskustassa silloin tällöin! :-D Käyvätkö ensin kumartelemassa ja laulamassa Vittooni-virsiä Vuiskan liikkeessä ja sitten menevät jonnekin kivaan kaffilaan ruokkimaan ja paapomaan merkkilogollisia laukkujaan?
Jo nämä vanhat naiset kokoontuvat katselemaan laukkujaan ja niistä on sitten instakuvia, blogeissa yms. Ollaan nätisti syöpöttelemässä ja kuvataan laukut soffalla ym. ihan älytöntä. Noi naiset on mun äitini ikäisiä ja kyllä hänelläkin on luksuslaukkuja, mutta nauroi kysymysmerkkinä, kun kerroin, miten nämä vanhat naiset toimii. Paras kaikista oli silloin se mun korkeissa koroissa blogisti, joka Photoshoppas kuvansa pikkusen naurettavasti ja jonka elämä pyöri näis laukuissa ja nainen oli joku piiitkästi yli 40v. surullista.....
Oliks sillä keski-ikäisellä bloggaajalla muuten eniten Vuittonia? Muistan siihen blogiin pari kertaa törmänneeni ja jutut oli sitä luokkaa että miten sen elämän kohokohta oli kun pääsi oikein Helsinkiin ja Vuiskan putiikkiin :DD
Vierailija kirjoitti:
Instagrammin Frau Ullanlinna:lla on paljon Vuikkaria, ja muuta klassista rouvastyylistä kuten kultakoruja, kevytuntuvatakkeja ja turkiksia. Vaikka se hänen beige Dior-laukku on kaikista ihanin, tämän maan laukkumaailman ehdotonta parhaimmistoa.
Paljonko semmoinen isompi Lady Dior-laukku muuten maksaa juuri nyt? Olen haaveillut sellaisesta jonkin aikaa, ostaisin mustana tai tumman sinisenä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tuo Suomen LV liike kutsuu porukkaa tilaisuuteensa ennen joulua, kun monet blogi ja instagramkuvien perusteella oli siellä käyneet? Onko kutsulistalla nykyään vain jotain niiden myyjien omia kavereita eikä maksavia asiakkaita?
Tiedän että ystävätär ostanut sieltä monella tonnilla joka vuosi siitä lähtien 2008 vai 2009 kun liike avattiin, mutta saanut kutsun vain kerran ja muistan koska olin hänen mukanaan kun sai ottaa avecin. Silloin tilaisuudessa jotain bloggaajia tai vastaavaa, ja olivat vain syömässä ja juomassa ilmaiseksi ja ystävätär taisi olla ainoa joka osti tuolloin illan aikana jotain. Kummaa hommaa.
samaa ihmettelen itsekin vaikka olen ostanut sieltä kymppitonnilla ainakin, no olen lopen kyllästynyt kyseiseen merkkiin joten tuskin tulen tuolla enää asioimaan, onneksi saadaan Prada Helsinkiin :))
Helsinkiin tulee Prada, Tukholmaan Chanel.
Tukholmassa ollut Pradan liike jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samaa ihmettelen itsekin vaikka olen ostanut sieltä kymppitonnilla ainakin, no olen lopen kyllästynyt kyseiseen merkkiin joten tuskin tulen tuolla enää asioimaan, onneksi saadaan Prada Helsinkiin :))
Tiedänpä yhden suomalaisen joka ostaa useammalla kymppitonnilla joka vuosi, hänet esimerkiksi kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:41"]Minua häiritsee suunnattomasti että suomalaiset kutsuu merkkiä VITT-on:ksi. Oikein korostaen tuota VITT-osuutta kuin tiettyä alapään kirosanaa. Tai ehkä tuon hintaluokan tuote on itsessään monelle suomalaiselle se kirosana?
Tiedoksi vaan että oikeasti merkin nimi lausutaan enemmänkin: Vyi-toon.
Ei muuten lausuta. Mulle myyjä soitti, ja lausui sen vitoon.
No ei kannatakaan soitella feikkien myyjille minnekään päin maailmaa :DD Nimittäin olen nähnyt että monissa feikeissä lukeekin Vitton tai Viton kun katsoo tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedänpä yhden suomalaisen joka ostaa useammalla kymppitonnilla joka vuosi, hänet esimerkiksi kutsutaan.
Kuka? Joku tässä ketjussa mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ajankohtaisessa "Tuotteet joiden maineen bloggaajat ovat pilanneet" ketjussa oli juuri tästä juttua, että vakiasiakkaita "potkitaan pois alta" kun yritykset järjestävät blogi-iltoja ja syöttävät, juottavat näitä blogien pitäjiä ja antavat vain niille ilmaisnäytteitä eikä vakkareilleen. Monet vakkarit lähtevät vähin äänin muualle, siinäpä jäävät ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa??
Vuitton merkkinä ei enää edusta luksusta ja yläluokkaa, vaan pelkkää keskiluokkaa. Niihin on jokaisella varaa.
Aito luksus on sitä että teettää uniikin laukun mieltymyksiensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Johtunee varmaan siitä että aiempi kanta-asiakasohjelmaa fiksusti pyörittänyt myymäläpäällikkö lähti toimitusjohtajaksi toiseen yritykseen, ja tilalle tuli joku semmoinen joka suosii aikuispissismäistä some-väkeä?
Seiskajulkkiksilla eli kaikilla joilla on jotain summia ulosotossa, niin niillä näkyy eniten Vuiskaa. Siksi en enää kehtaa käyttää omia vuonna 2005-2009 ostamiani laukkuja.
Olisko tällä eniten Luikkarivuikkaria Suomessa?
https://www.instagram.com/lvoelover/