Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä julkkisella tai bloggaajalla eniten Vuittonin laukkuja Suomessa?

Vierailija
15.04.2015 |

http://www.seiska.fi/Muotipoliisi/Nama-suomalaisjulkkikset-rakastavat-Vuittonia/1011744

Onko Suomessa menossa jokin tämän kyseisen merkin kilpahaalinnat että kuka kerää eniten mummokuosia kaappiinsa? :D

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkäsellä ja Johanna Pulkkisella on ainakin paljon LV laukkuja. Käyvät usein niitä ostelemassa. Tiedän koska molemmat ovat kaverini kavereita. :D

Vierailija
22/85 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:24"]

Suvi Pitkäsellä ja Johanna Pulkkisella on ainakin paljon LV laukkuja. Käyvät usein niitä ostelemassa. Tiedän koska molemmat ovat kaverini kavereita. :D

[/quote]

Eikä ne sovi mielestäni yhtään kummankaan muuhun tyyliin, kuten ne ei sovi monen pari-kolmekymppisen ex-missinkään aikuispissismäiseen tyyliin :D

Vuittonin laukut on vakuuttavimman ja aidoimman näköisiä 35-65 ikäisillä bisnesnaisilla jotka pukeutuu jakkupukuun, tai kalliisiin merkkivaatteisiin muutenkin pukeutuvilla espoolaisilla edustusrouvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:24"]

[/quote]

seiskan kuvissa niiden "merkkilaukut" näyttää yhtä aidoilta kuin niiden rinnatkin.........

Vierailija
24/85 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:24"]

[/quote]

seiskan kuvissa niiden "merkkilaukut" näyttää yhtä aidoilta kuin niiden rinnatkin.........
[/quote]

Kyllä heillä on oikeasti aitoja laukkuja. En tiedä miksi sitten kuvissa feikkejä.

Vierailija
25/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:58"]Räikköskällä?
[/quote]

Ei räikköskälle enää vuittonit kelpaa, liian halpoja. Kymppitonnien birkin se olla pitää.

Vierailija
26/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis rahaa niin ostaisin Hermesin en Luikkaria.

Vierailija
27/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:41"]Minua häiritsee suunnattomasti että suomalaiset kutsuu merkkiä VITT-on:ksi. Oikein korostaen tuota VITT-osuutta kuin tiettyä alapään kirosanaa. Tai ehkä tuon hintaluokan tuote on itsessään monelle suomalaiselle se kirosana?

Tiedoksi vaan että oikeasti merkin nimi lausutaan enemmänkin: Vyi-toon.
[/quote]
Ei muuten lausuta. Mulle myyjä soitti, ja lausui sen vitoon.

Vierailija
28/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne laukut edes aitoja? Olen huomannut, että monella bloggarilla on ollut feikki vaikki ovat sanoneet aidoksi.

Vierailija
29/85 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kangaskassi väärinpäin käännettynä on näpsäkkä käsilaukku.

Vierailija
30/85 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 18:44"]

Ilmeisesti sensuuri iski... En kyllä ymmärrä, onhan täällä paljon pahempiakin ketjuja edelleen pystyssä. Vai menikö sen erään bloggarin arvostelu ihan överiksi ja ketju lähti siksi?

[/quote]

kuka? laittakaa joku pelkkä kuvalinkki sen blogin lv-kokoelmaan niin nähdään pääseekö kärkisijoille suomen vuittonien ykköshaalijana?

Vierailija
31/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daydreaming Mussu ehkä?

Vierailija
32/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuitton supermanillä.

Vierailija
33/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee suunnattomasti että suomalaiset kutsuu merkkiä VITT-on:ksi. Oikein korostaen tuota VITT-osuutta kuin tiettyä alapään kirosanaa. Tai ehkä tuon hintaluokan tuote on itsessään monelle suomalaiselle se kirosana?

Tiedoksi vaan että oikeasti merkin nimi lausutaan enemmänkin: Vyi-toon.

Vierailija
34/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilällä?

Vierailija
35/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Suomestako ei oikeasti muita laukkuja saa? Makunsa kullakin.

Itse tykkään enemmän Balenciagan, Saint Laurentin ja Hermesin laukuista.
Oli mulla joskus pissis-tyylin aikakautena yksi LV laukku mutta myin sen lähes heti eteenpäin laadun takia. :/

Vierailija
36/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have an Ice Day bloggaajalla joka vähän vanhempi rouva, tai Emmiveerakaroliinalla jolla oli blogi mutta mistä se löytyy nykyään?

Vierailija
37/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:42"]

:D Suomestako ei oikeasti muita laukkuja saa? Makunsa kullakin. Itse tykkään enemmän Balenciagan, Saint Laurentin ja Hermesin laukuista. Oli mulla joskus pissis-tyylin aikakautena yksi LV laukku mutta myin sen lähes heti eteenpäin laadun takia. :/

[/quote]

Saa mutta suomalaiset eivät tajua mitään muista merkeistä kuin heille on olemassa vain ne sopulimaiset jumalat nimeltä LV ja Chaneli ;DDD

Pidän itse Balenciagan, Bottega Venetan ja Jimmy Choon laukuista. Niitä ei tule kamalasti vastaan.

Vierailija
38/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu.

Vierailija
39/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Suomessa vain Vuiskalla on oma kunnollinen myymälänsä. Luxbagissa on ehkä muutama Celine ja Della Margassa voi jonottaa venäläisten kanssa sitä yhtä ainoaa Chanelin flap bagia joka tänne vuosittain saapuu.

Itse pidän LV:n klassikkomalleista, eli niistä jotka ovat olleet jo vuosikymmeniä tuotannossa. Ovat vieläpä sen hintaisia, että näin tavallisena ihmisenä pystyn sellaiseen ostamaan. Jotkut Hermesit ynnä muut on valtaosalle ihan tavoittamattomissa, ja hyvä niin.

Vierailija
40/85 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikköskällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän