Poikakaverin kylppärin kaappin ilmestyi tamponipaketti ja pinkki hammasharja...
Sanoi, että sisko on varmaan tuonut ne sinne, koska ei ole tarvinnut niitä. Juupa juu. Poikakaveri jätetty ja tamponipakettiin sisään jätin viestin toiselle naiselle varoitukseksi, että tietää millainen petturi mies on. Tuskin hänelläkään on aavistusta miehen puuhista...
Kommentit (35)
Halusi yllättää sinne antamalla tamponipaketin ja hammasharjan.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:15"]
Ehdittekö kauankin olemaan yhdessä? Etkä ikinä epäillyt mitään?
[/quote]Puoli vuotta ja kyllä jonkin sortin epäilystä on ollut. Viime aikoina on ollut kovin kiireinen ja tekstiviesteihin tulee iltaisin hitaasti vastauksia. Enemmän olisin kyllä luullut, että on joku yhden yön juttu, mutta ei kyllä siltä vaikuta.
[/quote]
Justiinsa mikä sika! Onneksi on nyt ex. Tuliko jotain muita hauskoja selityksiä, kuin tuo sisko?
Paska jätkä. Kosta sille jotenkin.
juu on mullakin tapana viedä tampponipaketti veljen luokse ; )
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:23"]
Mistä päin olet, Ap!?
[/quote]Helsingistä.
En minä kyllä kehtaisi viedä sitä tamppoonipakettia minkään hoidonkaan luokse...
Meillä poikakaverin sisko todella muutti se luokse valmennuskurssin ajaksi! Tuli vähän enemmän tavaraa kuin hammasharja ja tamponipaketti. Mun tavarat oli siististi pakattu ja laitettu eteiseen pahvilaatikkoon ja sisko kirkkain silmin totesi, että "tää toinen huone on nyt mun". Vaikka ei poikakaverin kanssa virallisesti yhdessä asutakaan, niin toisen kotiin tunkeutuminen tuntui kyllä aika paskamaiselta. Samantien oli keittokomeron verhot vaihdettu ja poikakaveri muuttanut olohuoneeseen asumaan.
En nyt tiedä, mikä on ap:n tilanne oikeasti, mutta mun veli on kerran jätetty, kun muidunsa ei uskonut, että mä oon SISKO. Kaulailin siis velipoikaa baarissa, ja tyttöystävänsä (jolle mut oli tarkoitus esitellä tuona iltana) sitten teki siitä omat hätäiset johtopäätöksensä. Näytin tälle tytölle jopa henkkarini, mutta kun olin jo silloin naimisissa ja sukunimi eri kuin veljellä, niin ei mennyt läpi :D
Joskus asiat ovat sitä miltä näyttävät!
Ap:n päätös on se, että miltä tää tilanne nyt sitten näyttää.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:15"]
Ehdittekö kauankin olemaan yhdessä? Etkä ikinä epäillyt mitään?
[/quote]Puoli vuotta ja kyllä jonkin sortin epäilystä on ollut. Viime aikoina on ollut kovin kiireinen ja tekstiviesteihin tulee iltaisin hitaasti vastauksia. Enemmän olisin kyllä luullut, että on joku yhden yön juttu, mutta ei kyllä siltä vaikuta.
[/quote]
Mäki luulin poikakaverini olleen ihana mutta pas deux iksi se on osoittautunut..
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:26"]
Meillä poikakaverin sisko todella muutti se luokse valmennuskurssin ajaksi! Tuli vähän enemmän tavaraa kuin hammasharja ja tamponipaketti. Mun tavarat oli siististi pakattu ja laitettu eteiseen pahvilaatikkoon ja sisko kirkkain silmin totesi, että "tää toinen huone on nyt mun". Vaikka ei poikakaverin kanssa virallisesti yhdessä asutakaan, niin toisen kotiin tunkeutuminen tuntui kyllä aika paskamaiselta. Samantien oli keittokomeron verhot vaihdettu ja poikakaveri muuttanut olohuoneeseen asumaan.
[/quote]
Asunto varmaan vanhempien omistusasunto.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:24"]
En minä kyllä kehtaisi viedä sitä tamppoonipakettia minkään hoidonkaan luokse...
[/quote]
Jep. Iljettävää ja sairasta. Menkat ovat epäluonnollinen ja nolo asia siinä määrin, että niihin viittaava suojapakettikin on tosi hävettävä juttu. Hävetkää naiset.
Kuitenkin se on sen sisko ja nauraa makeasti sille viestille.