Sisko teki viimeisen temppunsa!!!
Siskollani on päihdeongelma, se on jo itsessään tosi surullista, mutta en jaksa enää välittää. Nyt hän on vetämässä mua samaan lokaan! Siskoni virallinen osoite on luonani (mutta ei asu luonani) ja olen antanut siskolleni Stockan kanta-asiakaskorttiin rinnakkaiskortin. Virhe. Hän meni rahanhimoissaan varastamaan hullareilla tavaraa ja jäi kiinni. Käytti tietysti minun nimissä olevaa runnakkaiskorttiaan osissa ostoksissa. Kortti on tietysti rekisteröity jonnekin mustalle listalle ja minut leimattu varkaaksi.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:01"]Siskollani on päihdeongelma, se on jo itsessään tosi surullista, mutta en jaksa enää välittää. Nyt hän on vetämässä mua samaan lokaan! Siskoni virallinen osoite on luonani (mutta ei asu luonani) ja olen antanut siskolleni Stockan kanta-asiakaskorttiin rinnakkaiskortin. Virhe. Hän meni rahanhimoissaan varastamaan hullareilla tavaraa ja jäi kiinni. Käytti tietysti minun nimissä olevaa runnakkaiskorttiaan osissa ostoksissa. Kortti on tietysti rekisteröity jonnekin mustalle listalle ja minut leimattu varkaaksi.
[/quote]
Miksi olet antanut rinnakkaiskortin?
Hyvää hyvyyttäni. Silloin hän sai vielä palkkaa ja tykkäsi käydä välillä stockalla ja ajattelin koska olen itse siellä "parempana" asiakkaana, saisi siskonikin samat edut. Ap
Öö, miksi ihmeessä? Se on siskosi joka varasti, et sinä.
Eikö se ole silloin rehellinen kauppa jos maksaa kortilla?? En nyt ymmärrä miten tämä liittyy varastamiseen?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 19:06"]
Eikö se ole silloin rehellinen kauppa jos maksaa kortilla?? En nyt ymmärrä miten tämä liittyy varastamiseen?
[/quote]
Dorka.
Siis maksoi osan, näytti kantiskortin, samalla pölli osan.
En ymmärtänyt. Se on kuitenkin siskosi tapahtui mitä tapahtui ja samaa lihaa ja verta. Sä voit läksyttää ja kasvattaa sitä mutta suhdetta ei saa koskaan katkaista.
Jatkossa sen kerran kun käyn stockalla ja käytän kantiskorttia, pyörii varmaan vartijat perässäni. Ap