Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta ostaisit vaatteet ja käyttötavarat: Lidlistä vai Temusta?

Vierailija
18.09.2024 |

Itse ehdottomasti Lidlistä. Oon monia hyviä löytöjäkin tehnyt sieltä edullisesti. Esim. lastenvaatteita ja kenkiä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin lastensukat on mielettömän hyviä!

Vierailija
2/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kummastakaan. Tänään juuri kävin ostamassa lapsenlapsille vaatteita (toivottuja) lastenvaatekaupasta ja aurinkolasit (toivottuja) optikolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista olen ostanut, paitsi Temusta en vaatteita.

Vierailija
4/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on aina isommat koot vaatteista loppu, joten alasti saisi olla jos Lidlin varaan pitäisi laskea vaateostokset.

Vierailija
5/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukisi Temua edes kunnollisten kauppojen joukkoon. En halua saada syöpää, ihottumaa tai myrkytystä Temun vaatteista.

Vierailija
6/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ovat saksalaista laatukamaa. Eivät sisällä EU:ssa kiellettyjä myrkkyjä toisin kuin Temun kamat. 

Vierailija
7/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inte ur någondera, någonsin.

Vierailija
8/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä ovat saksalaista laatukamaa. Eivät sisällä EU:ssa kiellettyjä myrkkyjä toisin kuin Temun kamat. 

Kaupan liitto teki testauksen Temusta tilaamilleen tuotteille, yhdessäkään vaatteessä ei ollut liian suuria myrkkypitoisuuksia.

Vierailija
9/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tässä ole mitään kisaa.

Lidlissä hinta-laatusuhde kohtaa. Vieläkin käytössä 10 vuotta sitten ostamani Parksiden akkuporakone. Edes akku ei ole hyytynyt. Aika hyvin 49 eurolla. Ja täyttää varmasti CE-merkinnät ja EU-standardit paremmin kuin harmaakiinatuodut China Exportit.

Vierailija
10/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan käy. En halua mitään kiinaroinaa ja Litukan vaatteet on rumia; materiaali aina jotain tekokuitua ja mallit sinnepäin. No thanks, mä teen ainakin vaateostokseni ihan oikeasta vaatekaupasta.

Vierailija
11/11 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on heikosti vaatevalikoimaa ja ne vähätkin mytyssä jossain laatikoissa. Temun vaatteet taas näyttää olevan enimmäkseen polyesteriä. Jostain muualta sitten mieluummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä