Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi mies pani vain kerran ekana yönä :(

Vierailija
15.04.2015 |

Normaaliko? Onko teillä muilla noin ettei mies pysty tai halua montaa kertaa teitä? Itkettää niin :( jos en ollut hyvä tai jotain.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekana iltana pantiin 6h, pieniä taukoja välissä. Oltiin 48 ja 52v

Niin varmaan.

Olisit nähnyt sängyn sen jälkeen. Squirttailen todella paljon, yksi kylpypyyhe ei riitä mihinkään, kastuu läpi. Minä menin kotiin ja mies nukkui litimärässä sängyssä yönsä, mutta leijui seuraavan päivän ihan huumaantuneena =)

Ja huomenna juttelimme aprikoosien kanssa.

Squirtaaminen on 90% kusta, joten sais tollanen akka lähtöpassit joka kusis mun sänkyyni. Ei ole mikään meriitti, että orgasmi aiheuttaa virtsankarkailua.

Ei muuten ole. En ole tuo lainaamasi, mutta minäkin squirttaan ja olen maistanut sitä nestettä miehen käsistä. Se ei todellakaan ole kusta. Kirkasta, lähes mautonta nestettä.

Jos sänky tosiaan kastuu niin, ettei pyyhekään riitä niin silloin se on lähes täysin kusta kyllä. Pienet ejakulaatiot voivat olla enimmäkseen skenen nesteitä.

Aiheesta väittelee aina eniten ne keillä ei ole omakohtaista kokemusta =) kyllä 6h session pienistä suihkauksista sänky kastuu..

Ok, joo, mutta onhan se silloin sitten eri asia kuin jos tulee kunnon suihku, josta sänky kastuu. Eli olin kerrankin oikeassa ja sinä alunperin epäselvä. Olin muuten nyt eri, olisi pitänyt mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän