Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi mies pani vain kerran ekana yönä :(

Vierailija
15.04.2015 |

Normaaliko? Onko teillä muilla noin ettei mies pysty tai halua montaa kertaa teitä? Itkettää niin :( jos en ollut hyvä tai jotain.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:18"]Pääsisi joskus edes panemaan. 

t. neitsyt 35
[/quote]
Olethan nainen? Mistä päin?
T: kokematon m26

Vierailija
22/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:51"]

no joo...mun mies pani mua eka yönä tunnin välein koko yön ja sain joka kerta orgasmin ja nyt parin vuoden jälkeen panee parin kk:n välein kerran ja sekin huonoa seksiä. Ei kerro mitään. 

[/quote]

Huonosti menee, meillä vielä 4 vuoden jälkeen on seksiä viikonloppusin pari kertaa vrk ja viikolla 2-5krtaa. Ja olemme tuo n47-m36 pari. Urheillaan muuten paljon, käydään salilla ja hölkkäillään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä itse edes panemaan.

Vierailija
24/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijaaaå kirjoitti:

Pääsisinpä itse edes panemaan.

Älä unta nää

Vierailija
25/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kertojen määrästä ole kiinni, vaan siitä kuinka monta minuuttia, sekuntia tai tuntia mies oli sisälläsi yhteensä ja kuinka monta kertaa laukesit sen aikana.

Vierailija
26/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä iltasanomiin. Uutiskynnyshän tässä ylittyi.

Vierailija
27/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no joo...mun mies pani mua eka yönä tunnin välein koko yön ja sain joka kerta orgasmin ja nyt parin vuoden jälkeen panee parin kk:n välein kerran ja sekin huonoa seksiä. Ei kerro mitään.

Huonosti menee, meillä vielä 4 vuoden jälkeen on seksiä viikonloppusin pari kertaa vrk ja viikolla 2-5krtaa. Ja olemme tuo n47-m36 pari. Urheillaan muuten paljon, käydään salilla ja hölkkäillään 

Yleensä urheilijat ovat laiskoja, kuluttavat energiansa treenaamiseen.

Kannattaa huomata se, että yliseksuaalisuus on yhteydessä skitsofreniaan ja bipoon.

- Eri

Vierailija
28/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kertojen määrästä ole kiinni, vaan siitä kuinka monta minuuttia, sekuntia tai tuntia mies oli sisälläsi yhteensä ja kuinka monta kertaa laukesit sen aikana.

Näin. Muista ottaa sekuntikello ja vihko yöpöydälle, niin pystyt tekemään kunnon tilastot. Jälkikäteen sitten tietenkin siirrät ne exceliin, niin pääset analysoimaan suhteenne tilaa pitkällä tähtäimellä ja tekemään johtopäätöksesi.

Vierailija
29/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisi joskus edes panemaan. 

t. neitsyt 35

Olet söpö, harmittelen.

T.70 v pupu.😘

Vierailija
30/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ottamaan yhteyttä iltasanomiin. Uutiskynnyshän tässä ylittyi.

Varsinkin iltalehden, jos tapahtumasta on 2v, niin olisi uusimmissa uutisissa🤣

Vierailija
31/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raukka selvisi sen verran panohommissa, mies näki mikä pubiruusuu oli sängyllä.

Vierailija
32/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuvat poskillani...tunnen tuskasi tänne asti. Emättimemme itkevät kalun kaipuuta. Tämä mies ei pysty antamaan meille sitä, mitä tarvitsemme.

Vierailija
33/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkäikäisestä miehestä on kyse, ei yli kolmekymppiset pysty kuin kerran, eikä kaikki sitä nuoremmatkaan, ja miksi pitäisi? Jos kerran saa kunnolla, miksi pitäisi monta kertaa jyystää?

Vai ei pysty? Ihan helposti pystyn jos nainen on tarpeeksi kiihottava.

m35

Vierailija
34/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana iltana pantiin 6h, pieniä taukoja välissä. Oltiin 48 ja 52v

Vierailija
35/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomata se, että yliseksuaalisuus on yhteydessä skitsofreniaan ja bipoon.

- Eri

Aliseksuaalisuus taas on yhteydessä tämän palstan kirjoittajiin, eli niihin hieltä haiseviin lihaviin kölleröihin.

Vierailija
36/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana iltana pantiin 6h, pieniä taukoja välissä. Oltiin 48 ja 52v

Niin varmaan.

Vierailija
37/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tyytyväinen että miehelle riittää 1 krt koska toisella kerralla ei koskaan enää ole samaa terhakkuutta erektiossa eikä kiihkoa touhussa. Vaikea itseni enää innostua.

Vierailija
38/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinku tyhjien ammuskelu olisi niin kivaa.

Vierailija
39/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Eri

Aliseksuaalisuus taas on yhteydessä tämän palstan kirjoittajiin, eli niihin hieltä haiseviin lihaviin kölleröihin.

Ensimmäinen totta, paitsi peseydyn säännöllisesti ja olen muuten ihan normaalin oloinen. Seksi ei vain pahemmin kiinnosta.

Vierailija
40/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin pannut koko yön, molempiin reikiin, huilitauolla olisit saanut imeä munaa.

Aapeella olisi ollut kyllä paikat hellänä kun parkitulla runkkukul*illa olisin tahkonnut koko yön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi