Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uusi mies pani vain kerran ekana yönä :(

Vierailija
15.04.2015 |

Normaaliko? Onko teillä muilla noin ettei mies pysty tai halua montaa kertaa teitä? Itkettää niin :( jos en ollut hyvä tai jotain.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkäikäisestä miehestä on kyse, ei yli kolmekymppiset pysty kuin kerran, eikä kaikki sitä nuoremmatkaan, ja miksi pitäisi? Jos kerran saa kunnolla, miksi pitäisi monta kertaa jyystää?

Vai ei pysty? Ihan helposti pystyn jos nainen on tarpeeksi kiihottava.

m35

Eikö miehelläkin ole raskasta jatkuva panetus? Jos on tyttiksenä kuuma kinkku, eihän sitä ehdi muuta, kuin olla makuuhuoneessa.

Parempi olla vähän vaatimattamamman näköisen naisen kanssa, säilyy elämässä tasapaino.

Vierailija
42/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekana iltana pantiin 6h, pieniä taukoja välissä. Oltiin 48 ja 52v

Niin varmaan.

Olisit nähnyt sängyn sen jälkeen. Squirttailen todella paljon, yksi kylpypyyhe ei riitä mihinkään, kastuu läpi. Minä menin kotiin ja mies nukkui litimärässä sängyssä yönsä, mutta leijui seuraavan päivän ihan huumaantuneena =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ainakaan seksin jälkeen seksi kiinnosta yhtään niin miksi panisin uudestaan heti perään?

Vierailija
44/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Olisit nähnyt sängyn sen jälkeen. Squirttailen todella paljon, yksi kylpypyyhe ei riitä mihinkään, kastuu läpi. Minä menin kotiin ja mies nukkui litimärässä sängyssä yönsä, mutta leijui seuraavan päivän ihan huumaantuneena =)

Ja huomenna juttelimme aprikoosien kanssa.

Vierailija
45/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkäikäisestä miehestä on kyse, ei yli kolmekymppiset pysty kuin kerran, eikä kaikki sitä nuoremmatkaan, ja miksi pitäisi? Jos kerran saa kunnolla, miksi pitäisi monta kertaa jyystää?

m35

Eikö miehelläkin ole raskasta jatkuva panetus? Jos on tyttiksenä kuuma kinkku, eihän sitä ehdi muuta, kuin olla makuuhuoneessa.

Parempi olla vähän vaatimattamamman näköisen naisen kanssa, säilyy elämässä tasapaino.

Ei se kiihottavuus ole aina ulkonäöstäkään kiinni.

m35

Vierailija
46/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ei ollut tapailemasi mies. 

Vierailija
47/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tykännyt, ootko löysä

Vierailija
48/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Squirtaaminen on 90% kusta, joten sais tollanen akka lähtöpassit joka kusis mun sänkyyni. Ei ole mikään meriitti, että orgasmi aiheuttaa virtsankarkailua.

Vierailija
49/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot työkaverini niin en edes ihmettele, mie juoksisin karkuun.

Vierailija
50/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään ole kiihottava .

Vierailija
51/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et taida olla ulkonäöllä pilattu

Vierailija
52/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Squirtaaminen on 90% kusta, joten sais tollanen akka lähtöpassit joka kusis mun sänkyyni. Ei ole mikään meriitti, että orgasmi aiheuttaa virtsankarkailua.

Tää mies oli asiasta ihan kuumana. Sen piti olla pelkka seksisuhde, mutta rakastuttiin hyvin pian =)

Vierailija
53/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Tää mies oli asiasta ihan kuumana. Sen piti olla pelkka seksisuhde, mutta rakastuttiin hyvin pian =)

Uskon kyllä, onhan sitä kusifetissejä.

Vierailija
54/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vain tajua, ettei ole kovin kiihottava. Ensimmäisen lastin heittää millaiseen naiseen tahansa, mutta toiseen kertaan vaaditaan jotain naiseltakin.

Vierailija
55/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m35

En minäkään ymmärrä. Exät oli toinen 42, toinen 51, nykyinen 37 ja ihan jokainen pystyi useita kertoja päivässä ja/tai yössä. Siis 5-10 kertaa. Mikä ihmeen rajapyykki 30v muka on?

N38

Vierailija
56/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Ei muuten ole. En ole tuo lainaamasi, mutta minäkin squirttaan ja olen maistanut sitä nestettä miehen käsistä. Se ei todellakaan ole kusta. Kirkasta, lähes mautonta nestettä.

Vierailija
57/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pantu kahesti tai kolmesti ja yhen kerran otin suihin niin että mies tuli... ja runkkasin vielä orkut itelleni. Nyt mies lepää, että jaksaa.

Mies on 42 v ja vuos ollaan oltu yhessä.

Vierailija
58/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan myös siitä millainen tuo yksi kerta oli. Tai siis... no ainakin omissa suhteissani nuo ensimmäiset kerrat ovat olleet suurinpiirtein koko yön mittaisia, mies on saanut ehkä kahdesta kolmeen kertaa, mutta vain mies ei ole tullut koko puutteensa edestä vaan myös minä olen saanut ja siihenkin käytetty aikaa eli mies ei ole ehtinyt montaa kertaa saada kliimaksia. Ei ole ollut valittamista eikä miehetkään ole valittaneet. Vain pari minuuttia kuhertelevan miehen kanssa en alkaisi vakavaan suhteeseen ennen kuin on lopettanut jännittämisen ja seksi sujuu.

Vierailija
59/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Ei muuten ole. En ole tuo lainaamasi, mutta minäkin squirttaan ja olen maistanut sitä nestettä miehen käsistä. Se ei todellakaan ole kusta. Kirkasta, lähes mautonta nestettä.

Jos sänky tosiaan kastuu niin, ettei pyyhekään riitä niin silloin se on lähes täysin kusta kyllä. Pienet ejakulaatiot voivat olla enimmäkseen skenen nesteitä.

Vierailija
60/61 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

Jos sänky tosiaan kastuu niin, ettei pyyhekään riitä niin silloin se on lähes täysin kusta kyllä. Pienet ejakulaatiot voivat olla enimmäkseen skenen nesteitä.

Aiheesta väittelee aina eniten ne keillä ei ole omakohtaista kokemusta =) kyllä 6h session pienistä suihkauksista sänky kastuu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän