Haluaisin vauvan!
En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"]
En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3
[/quote]Paljonko maksat ?
[/quote]
Maksan mistä?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:45"]Ne vauvatkin kasvaa. Niistä tulee uhmaikäisiä nelivuotiaita ja kapinoivia teinejä.
[/quote]
Tiedän sen kyllä. En ole mikään idiootti. Olen ollut paljon tekemisissä myös niitten uhmaikäisten ja teinien kanssa. Mitä enemmän olen ollut erilaisten lasten kanssa sitä pahemmaksi tämä vauvakuume on kasvanut.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:44"]Vauvakuume on todella vahva tunne. Toivottavasti saat joskus tulevaisuudessa toivomasi perheen. :)
[/quote]
Niin toivottavasti! :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:45"]
Ne vauvatkin kasvaa. Niistä tulee uhmaikäisiä nelivuotiaita ja kapinoivia teinejä.
[/quote]
Onko ne uhmaikäiset ja teini-ikäiset sitten vähemmän rakkaita kun vauvat vai mitä tällä tarkoitat?
Se on kyllä aivan ihanaa, mutta se huoli ja murhe siitä millainen lapsen tulevaisuus mahdollisesti on välillä musertavaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]et haluaisi
t kokemuksen syvä rintaääni
[/quote]
Kyllä haluaisin. Olen ollut paljon tekemisissä vauvojen ja vanhempienkin lasten kanssa ja tiedän kyllä mitä se on.
[/quote]
Mutta et ole ollut itse vanhempi joten et voi tietää.
[/quote]
Tiedän kyllä sen että haluan olla vanhempi. Ja tiedän myös millaista se arki on lasten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:48"]Se on kyllä aivan ihanaa, mutta se huoli ja murhe siitä millainen lapsen tulevaisuus mahdollisesti on välillä musertavaa.
[/quote]
Olen valmis kokemaan kaiken sen ihanuuden ja Samoiten kaikki ne ei niin ihanat puolet.
Hyshys, tänne ei kannata tulla kertomaan tuollaista. Täällä vanhemmat katuu ja inhoaa lapsiaan ja velat alkaa räyhäämään heti kun mainitsetkin että haluaisi muutakin kuin vapautta, spontaania seksiä ja shamppanjaa.
Ei kai siinä sitten muuta kuin haarat levälleen ja pyydä tuikkaamaan.
Minulla 7kk tytär. Päivääkään en ole katunut. Vaikea ymmärtää tuota: Vierailija 15.04.2015 klo 12:41
et haluaisi t kokemuksen syvä rintaääni
Kyllä lasta haluava myös lasta arvostaa. Harmi että koet vanhempana olen noin negatiivisena.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:51"]Ei kai siinä sitten muuta kuin haarat levälleen ja pyydä tuikkaamaan.
[/quote]
En harrastele yhdenillan juttuja eikä minulla ole miestä. En halua olla mikään yh-äiti. Heti kun vain miehen jostai löytäisi (joka haluaisi myös lapsia) niin olisin kyllä ikionnellinen! :)
Kannattaa hankkia lapsi, kun ei ole mitään vauvakuumetta. Paljon helpompaa kaikin puolin. Tosin en usko, että mulle olis semmosta koskaan tullukaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:54"]Kannattaa hankkia lapsi, kun ei ole mitään vauvakuumetta. Paljon helpompaa kaikin puolin. Tosin en usko, että mulle olis semmosta koskaan tullukaan.
[/quote]
Ongelma tässä onkin se ettei sellaista päivää tulekaan jolloin minulla ei olisi vauvakuumetta. Viimeiset 7 vuotta olen potenut tätä. :/
Kannattaa keskittyä eka siihen miehen hankintaan ja vasta sitten haaveilla vauvasta. Miehet säikähtää, jos heti puhutaan vauvoista.
No kuule, ei muuta kuin panemaan. Sillä sen vauvan saa!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:45"]Ne vauvatkin kasvaa. Niistä tulee uhmaikäisiä nelivuotiaita ja kapinoivia teinejä.
[/quote]
No Shit, Sherlock.
Aika vaikea heti lasta saada jos ei miestäkään ole?
Jos olet asiallisen näköinen alasti,voin siittämisen hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"] En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3 [/quote]Paljonko maksat ? [/quote] Maksan mistä?
[/quote]Vauvasta !
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:24"]Aika vaikea heti lasta saada jos ei miestäkään ole?
Jos olet asiallisen näköinen alasti,voin siittämisen hoitaa.
[/quote]
Olen kyllä nuori ja nätti ei siinä mitään, mutta en halua ketään vain siittämään vaan haluan lapselle isän. :)
Ne vauvatkin kasvaa. Niistä tulee uhmaikäisiä nelivuotiaita ja kapinoivia teinejä.