Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastunut kääntää katseen pois?

Vierailija
15.04.2015 |

ev

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian ruma.

Vierailija
2/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ihastunut silloin.

Vierailija
4/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on sielun peili. Ei halua katsoa niin pitkään, että toinen näkee silmistä sen ihastumisen. Vähän niinkuin jos salailet jotain, niin käännät katseen pois ennenkuin toinen näkee sen silmistäsi. Tai jos olet toiselle vihainen/loukkaantunut, niin kun hän katsoo silmiin, käännät katseesi pois ennenkuin silmistäsi näkyy se, että olet "haavoittunut".

Ei ole tarvetta kääntää katsekontaktia pois, jos ei ole mitään salattavaa/pelättävää.

Vierailija
5/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen paniikkiin kun näen ihastukseni, varsinkin jos tapaaminen tapahtuu ns. yllättäen. Niinkuin tänä aamuna, hätäisesti moikkasin, ja sen jälkeen juoksin karkuun, kun häkellyin niin kohtaamisesta.

Vierailija
6/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muhun on ihastunut 3 miestä meidän työpaikalta. Ne kääntää katseen pois. Jee!! Ihanaa!

Vierailija
7/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä jatkaa oitkään ja useasti ilman mitään muuta kontaktia, sitä pitää häiritsevänä.

Itse olen huomnnut varsinkin häirintätilanteissa että esim. Joskus jumppasalilla eräs nainen uudelleen kohdatessa alkoi selkeäsri mittailemaan varpaidenvälejä.

Tai vaikk bussissa lähdössä epämääräinen aasialaisblondi tuijottelee ja vielä perään liikennevaloissa ollessani metrin päässä auton ikkunasta

Muuten se voi tarkoittaa että karistetaan tämän paikan tomut ja mennään ottamaan selvää katseistamme! Wroom.

Vierailija
8/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pelkään, että kun ihastukseni katse katsoo mua liian pitkää silmiin niin punastun. Siksi "uskallan" katsoa vaan hetken silmiin. :)

Vierailija
9/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valomerkin jàlkeen on vielä aikaa monille hitaille, ainakin jossain.

Vierailija
10/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä