Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupeis kyllä naurattaa

Vierailija
15.04.2015 |

Jos kuulisin tuolla kadulla kävellessäni kun joku kutsuu lapsia nimeltä Tiara ja Zelda.

tiaraaa, tseldaaa.... Ensin kyllä ajattelisin, että on koirista kyse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelda on kyllä ihan normaali nimi. No ei ehkä Suomessa.

Vierailija
2/4 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, mut nyt on tosiaan ihan suomalaisista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjast jappanin kautta kotoutuneena tuolla islannissa on niitä "tyttäriäkin" aikalailla.

Eihän nuo nimet tietenkään ihan kainuun metsistä ole.

Nim. Jean-Pierre ä ruokakorissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi