Lue keskustelun säännöt.
Rupeis kyllä naurattaa
15.04.2015 |
Jos kuulisin tuolla kadulla kävellessäni kun joku kutsuu lapsia nimeltä Tiara ja Zelda.
tiaraaa, tseldaaa.... Ensin kyllä ajattelisin, että on koirista kyse.
Kommentit (4)
Niinhän se on, mut nyt on tosiaan ihan suomalaisista kyse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Norjast jappanin kautta kotoutuneena tuolla islannissa on niitä "tyttäriäkin" aikalailla.
Eihän nuo nimet tietenkään ihan kainuun metsistä ole.
Nim. Jean-Pierre ä ruokakorissa.
Zelda on kyllä ihan normaali nimi. No ei ehkä Suomessa.