Lue keskustelun säännöt.
Naapuri tamppaa lattiaa öisin
05.04.2015 |
Mistä voi olla kyse, jos öisin pitää kävellä parin metrin väliä tamppaustyylillä eli iskemällä kannat lattiaan? Viime yönä en meinannut saada unta klo 1 aikaan tämän äänen takia sitten havahduin klo 4 ja sama tamppaus vaan jatkuu. Olenkohan tulossa hulluksi? Tuo ääni saa minut raivon partaalle.
Kommentit (7)
Ehkä sillä särkee joku paikka esim. selkä pakko pysyä liikkeessä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kysy, että mitä jyskytät lattiaan yöllä.
Naisivat hiljaa jos kerrostalossa asuvat, hys hys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se ole mitään naimista, vaan ihan selkeää kävelyä ympäri pientä aluetta. Yleensäkään ei naidessa kävellä. Ap
Varmaan niillä lemmenleikit jyskyttää siellä.