Sinkkumiehet, olisi kiva, jos teillä olisi vessassa roskis mihin voi sitten laittaa menkkasiteen.
Jouduin laittamaan sen käsilaukkuun ja sitten vaivihkaan miehen keittiön roskikseen. Ostakaa sellainen pieni roskis sinne vessaan niin voitte sieltä sitten viedä sen siteen roskiin kun tyhjennätte sen. Kiitos.
Kommentit (223)
Ei menkkanaisia sinkkuboxini pizzalaatikko labyrintteihin!
Ota koirankakkapussi ja vie mennessäsi. Roskis löytyy mutten halua sinne siivottavakseni mitään toisten verisiä rättejä. Ylipäätään, mitä edes teet sinkkumiehen luona kylässä jos sinulla on rättärit??
Ei sinne mahdu. Vaihda tamponeihin.
No jo taas! Älä mene kylään jos on ongelma.
Siellä on mutta mitä helvettiä sinä mun vessassa teet?
Minä oon ihan kasvotusten pyytäny että voisiko mies hankkia roskiksen vessaan jos ei ole ollut,voin vaikka itse sen ostaa sinne. Aina on seuraavalla kerralla ollut pieni roskis vessassa. Kyllä miehetkin ymmärtää kun vaan uskaltaa sanoa.
Jätä näkösälle. Menkkaveri kiihottaa monia miehiä. Todennäköisesti heittää mällit siihen päälle.
Ei käymään silloin kun veri valuu haaroista.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kääräisisit menkkasiteen taskuus ja työntäisit keittiön roskikseen, niin ei tarvi sinkkumieheen alkaa sisustus hommiin?
Ilmankos miehiä on paljon sinkkuina.
Miksi se pitää johonkin laukkuun tunkea? Viet vaan vessasta suoraan keititön roskikseen ihan muina naisina.
Se on sitten täynnä edellisten menkkanaisten siteitä.
Sekstaan vain sellaisten kanssa, kenellä ei ole puolukkapäivät meneillään.
Miksei sitä voi vain viedä sinne keittiön roskiin? Kai nyt tänä päivänä kaikki suomalaisen peruskoulun käyneet miehet tietää menkoista.
Ei verta valuvana kylään kirjoitti:
Ei käymään silloin kun veri valuu haaroista.
Minun mieheni harrastaa metsästystä. Ei pelkää verta eikä haittaa menkat seksin harrastamista.
Sujautat vaan pokkana sopivaan rakoseen mihin mahtuu tai vessankaappiin
Jos miehellä ei ole roskista niin laita vessanpönttöön. Jos ei vedä niin miehen ongelma sen jälkeen.
Heitä verinen menkka side ikkunasta tai parvekkeelta ulos. Mitä se haittaa mikäli ulkona on verisiä käytettyjä siteitä.
Mitäs jos kääräisisit menkkasiteen taskuus ja työntäisit keittiön roskikseen, niin ei tarvi sinkkumieheen alkaa sisustus hommiin?