Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison pahanhajuinen hengitys

Vierailija
15.04.2015 |

Mieheni henki haisee. Ihan selvä hammaskivi tms joka löyhkää. Ei ole käynyt hammaslääkärissä 10 vuoteen. Mies ei sitä itse huomaa. Minä ja muut ihmiset ovat sen huomanneet. Tilanne on se että olen tosi suorapuheinen yleensä mutta mies on hirvittävän herkkä ottamaan itseensä tällaisesta. Uskon että loukkaantuisi aivan kamalasti jos sanoisin asiasta.

Hengityksen haju on niin paha että haisee 0,5-1 m päähän jo :( Lienee selvää ettei paljon tee mieli pussailla tai edes harrastaa seksiä.

Varasin itselleni suuhygienistin ja hammaslääkärin. Sanoin miehellekin että varaisi, ajattelin että viimeistään se saisi tajuamaan että jotain on tehtävä: Vaan ei. Ei saa aikaiseksi varata aikaa. Tuntuu ihan tyhmältä että mä panosta suun hygieniaan paljon (käytän hammaslankaa ja olen toistuvasti puhunut miehellekin siitä, mutta sanoo ettei tarvitse).

Miten tällaisesta voisi sanoa herkälle miehelle?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:33"]

No minä sanoin miehelleni suoraan että hänen hengitys haisee kauhealle, johtunee hammaskivestä. Kehotin varaamaan ajan hammaskiven poistoon. Eipä tuo terveitsetuntoinen mies siitä ollut moksiskaan, varasi ajan ja (luojan kiitos!) menee sinne ensi viikolla.

Haju on pöyristyttävä.....

[/quote]

Haju on selvästi hammaskivestä johtuvaa. Semmoinen että olen alkanut automaattisesti kääntää pään pois jos mies haukottelee tms. pidätän hengitystä. Ja mies pesee hampaat aamuin illoin kyllä, mutta ei missään nimessä suostu käyttämään hammaslankaa. Hampaat aika keltaiset ja niissä on ienrajassa jopa rusehtavia läikkiä...! Ei tupakoi enää, luojan kiitos.

Ikää herralla 35 vuotta.

AP

[/quote]

Pesee sentään hampaat. Oma ex ei pessyt moneen viikkoon, vaikka naputin aiheesta. Mistä tiedän?

Sanoi ettei tahdo pestä kun on vanha hammasharja. Ostin uuden. Laskin sitten viikkoja kun uusi harja pysyi pakkauksessaan.

Jätin miehen kun kuukausi ja viikko oli täynnä, en tiedä kuinka kauan jatkui tuon jälkeen.

Vierailija
22/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tähän ketjuun, kun hain googlella erään kappaleen sanoja. Hieno ketju, joten nostan kysymällä, että joko AP:n mies on pessyt hampaansa.

En ole muuten käynyt tällä palstalla muutamaan vuoteen. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:31"]

En tiedä onko aiemmat kumppanini olleet normaalia puhtaampia, mutta tuntuu että nykyisen miehen hygieniassa on sanomista.. Ei huomaa sukkiensa haisevan (siitä sanon lähes joka päivä) en siis voi olla samassa huoneessa jos mies on hikisukkiensa kanssa.

Tai sitten mä olen hajuherkkä.

AP

[/quote]

varaisin samalla mielenterveytoimiston psykiatrin kotikäynnille, ei ole tervettä jos ei sukkia vaihda, jalkoja ja hampaita pese jne.. ensimmäinen merkki että päässä vippaa vippaa vippaa ja pahasti jos ei itsestään välitä.

Vierailija
24/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suuhusi koirankakkaa ja mene miehesi luo juttelemaan. Kun miehesi huomaa paskanhajuisen hengityksesi ja sanoo siitä jotain tai vetäytyy taaksepäin, niin sano että tältä Se tuntuu jutella sinun kanssasi.

Vierailija
25/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille nössykkämiehelles että henkes haisee. Ihan oikeasti. Ihme pariskunta olette ku tommosta ei voi sanoo ku muuten mies loukkaantuu verisesti :D

Vierailija
26/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille "etkö tajuu miltä sun SUU TULEE TULEVAISUUDESSA haisemaan josset käy poistamassa hammaskiveä! Just duunissa kauhisteltiin yhtä kaveria kun ei se oo tajunnu" 

Tällä hyvä, sillä kierrät sen että hänen hengityksensä ei haise VIELÄ.

Vierailija
27/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. .. Miksi olet tuollaisen oksennuksen kanssa. Onko kuvaa?

Vierailija
28/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun henki haisi metrin päähän paskalle. Menin hammaslääkäriin, ulospäin ei näkynyt mitään mutta rtg-kuvassa näkyi mätäpussi erään hampaan juuressa ja se mätä haisi sieltä nielun ja myös nenän kautta.

Eli kannattaa mennä hammaslääkäriin,mätä voi mennä jopa sydänlihakseen . Sano äijälles tämä.

Vierailija
29/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, voin vaan kuvitella. Joskus treffeillä käynyt naisten kanssa, joilla henki haisee aivan paskalle! Koita siinä sitten olla hienovarainen ja vältellä pusuja.

Vierailija
30/30 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerit suusta voi päätyä verenkiertoon ja sydämeen asti. Itsellä oli 3v ajan kurkkukipua, krooninen kuume ja voimaton olo. Hengitys myös kuulemma haisi kamalalle. Oli hammas mädäntynyt suuhun, lopulta poistettii koko hammas ja reilun 2 viikon kuluttua alkoi oireet häipyä kokonaan. Heti lääkäriin! -n28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän