Onko tuolla Kimmo Kiljusella kaikki kunnossa?
Aika epävakaa persoona näyttää olevan. Tunkee jatkuvasti Ylelle venäläisen yhteiskunnan asiantuntijana, vaikka se että seurustelee venäläisen kanssa ei tee sinusta asiantuntijaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/019366c4-eb76-45fa-aafc-19699c282…
Kommentit (12)
En äänestäisi, koska minun ehdokkaani täytyy olla viisaampi kuin itse olen.
yllättäen asiasta ei saa keskustella, demareiden kannalta huonot triidit saavat kyytiä palstalla :D :D
Ei kun pitäis nuorempaa tatjaanaa saada. T. Kimmo
Vasurit on kommareita. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
yllättäen asiasta ei saa keskustella, demareiden kannalta huonot triidit saavat kyytiä palstalla :D :D
Se lausutaan thredit ja siten voidaan kirjoittaa suomeksi threadit, kuten lähtökielessä.
Kyllä jonon jatkoksi mahtuu vielä yksi asiantuntija näiden kaikenmaailman pekka tovereiden seuraan.
Sdp:n puheenjohtaja Antti Lindtman aikoo käydä tänään torstaina keskustelun ulkoasiainvaliokunnan Kimmo Kiljusen kanssa tämän ulostuloista. Hän haluaa perehtyä asiaan ja kuulla Kiljuselta, mistä on kysymys.
Ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajan lausunnot muun muassa itärajan avaamisesta ja venäläisten kiinteistökauppojen rajoittamisesta poikkeavat Sdp:n linjasta.
Mitä tulee näihin sitaatteihin, joita luin, niin eivät vastaa omaa ajatteluani. Itärajan avaamisen osalta Sdp:n linja on se, että tässä kuullaan ennen kaikkea meidän turvallisuusviranomaisia herkällä korvalla. Suomen turvallisuus edelle kuten on pitkin matkaa menty, Lindtman kommentoi eduskunnassa medialle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010866042.html
No mutta kun Svetlanan kanssa pitäisi päästä Venäjälle. Kimmo hyvä jättäydy eläkkeelle ja muuttakaa kokonaan Venäjälle.
Ihan kuin olisi ollut votkulipäissään siinä videolla.
Onko Svetlana illegaali? Soluttautunut Suomen vallan liepeille.
Sossu on aina sossu, vaikka rasvassa keittäisi.
Ei taida olla. Näyttää ihan sellaiselta, mitä istuskelee Kontulan ostarilla vuodesta toiseen.