Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei koskaan voi olla kivutonta päivää? Millainen se olisi?

Vierailija
27.03.2015 |

Minulla ei ole ollut vuosiin kivutonta päivää. En enää edes tiedä miltä sellainen tuntuisi, miltä tuntuisi olla syömättä lääkkeitä, miltä tuntuisi nauttia elämästä terveänä.

Joka ikinen päivä mua särkee, välillä enemmän ja välillä vielä enemmän. Lääkkeistä ei ole mitään apua. Kipuna minulla siis aivan kamala niska-selkä-olkavarsi-hermosärky. On tutkittu kaikki mahdollinen kaikin mahdollisin tavoin. Lääkkeitä vedän paljon, mutta kipua ne eivät vie. Nyt sain uuden lääkkeen, odottelen viikon verran alkaako se tehota mitenkään.

Tänään on vielä ihan yberpaska päivä, kirjaimellisesti. Säryt ovat kovat, vie kaiken huomion jälleen. Lisäksi hirveä jysäri, en tiedä miksi, hetki sitten otettu 1g paratabs ei tehoa siihenkään. Ja kaupan päälle vielä vatsatauti! Mahaa kouristelee vähän väliä ja vessassa saa juosta vähän väliä. Ei johdu lääkkeistä, sama tauti kuin lapsella oli.

Mutta hitto soikoon että on ankea olo. Ai niin, ja nenästä tulee vielä verta, nämä kevätpölyt taas laukaisivat sen. Voisin sanoa että olo on juhlava kuin teurastetulla jokisialla.

Ja silti olen töissä, tai siis etäpäivällä toki. Hommat on hoidettava kuitenkin. Hemmetti, en pysty näiltä kivuilta tai ripulilta nukkumaan, joten sama se on töitä tehdä.

Nyt alkaa kyllä jo *ituttaa ihan kunnolla, mulla on niin hirveä olo.

Tässä tämä valitus, en halua perhettä tai ystäviä tänään tällä vaivata.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kuulostaa ikävältä :( En nyt osaa muuta sanoa kun tsemppiä, etähali täältä! <3 eikö esim hieronnastakaan ole mitään apua? Entä auttaisko lämpöpussin pitäminen kipeillä alueilla? Koita jaksaa! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla