Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn leipäjonossa silloin tällöin kun rahat on vähissä, käyttäydyn aina hyvin enkä etuile tms, mutta silti ruuan jakajat huutavat minulle/meille kuin vähä-älyisille

Vierailija
29.12.2021 |

Miksi pitää olla niin töykeä niille ihmisille, jotka joutuvat nöyrtymään leipäjonoon??

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä täällä ketjussa puhutaan asiakaspalvelijoista ja palvelijoista? Eikö ne jakajat ja pakkaajat ole ihan vapaaehtoisena siellä, ja itsekin voitte vapaasti ilmoittautua siihen tai muuhun vapaaehtoistyöhön sen sijaan että vähennätte muiden haluja tehdä niin. Minusta ne sikamaiset vallanväärinkäyttäjät näyttää olevan siinä jonon jatkeena, kun apua saatuaan tullaan tänne valittamaan miten väärin on autettu. Tunnen monta vapaaehtoistyötä tehnyttä jotka ovat vähentäneet osallistumistaan juuri tällaisen kiusaamisen takia.

Vierailija
42/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 leipää ja 2 kalaa kirjoitti:

Palautetta seurakunnalle!  Ei kenenkään tarvitse kuunnella v.......a, kun muutenkin elämä on selviytymistä seuraavaan päivään. Lappu kpl-määrästä olisi hyvä olla.

Arvatenkin jakajat saavat loput itse, mitä ei mene jakoon.

.

Ei, kyllä ne jakajat ottavat ensin kuormasta itselleen ja kaverille, ennen kuin päästävät jonottajia sisään. Tietenkin.

Minä tiedän yhden jakajan ja hän ottaa sitten jos jää. Kyseessä on sairauseläkeläinen, joka saa tästä jakelusta sisältöä päiväänsä. Ei hän kykene aikataulutettuun kokoaikatyöhön ja on ollut sairauseläkkeellä 30 vuotta, eli pahemmin eläkekertymää eikä mitään perintöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 leipää ja 2 kalaa kirjoitti:

Palautetta seurakunnalle!  Ei kenenkään tarvitse kuunnella v.......a, kun muutenkin elämä on selviytymistä seuraavaan päivään. Lappu kpl-määrästä olisi hyvä olla.

Arvatenkin jakajat saavat loput itse, mitä ei mene jakoon.

.

Ei, kyllä ne jakajat ottavat ensin kuormasta itselleen ja kaverille, ennen kuin päästävät jonottajia sisään. Tietenkin.

Minä tiedän yhden jakajan ja hän ottaa sitten jos jää. Kyseessä on sairauseläkeläinen, joka saa tästä jakelusta sisältöä päiväänsä. Ei hän kykene aikataulutettuun kokoaikatyöhön ja on ollut sairauseläkkeellä 30 vuotta, eli pahemmin eläkekertymää eikä mitään perintöjä.

Vapaaehtoiset ❤️ moni lähtee vapaaehtoiseksi juuri siksi että itselläkin on kokemuksia joiden vuoksi tuntee myötätuntoa myös muita kohtaan. Minusta tämän ketjun monella vastaajalla olisi oppimista heiltä. Ymmärrän että on raskasta elää vaikeuksien kanssa, ja avun hakeminen on monelle vaikeaa, mutta koittakaa hetkeksi unohtaa se oma alemmuudentunne. Minulla tulee täällä se fiilis, että mielensä pahoittaneet ylitulkitsevat auttajien eleitä, äänensävyjä ja ilmeitä koska ovat itse niin tiukassa paikassa. Muistakaa että myös niillä jakajilla on omat murheensa ja ei koko maailma välttämättä ole juuri teitä kohtaan tänään v-mäinen, vaan kun oma olo on kurja, niin silloin katsoo maailmaa sen kurjuusfiltterin läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä