Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn leipäjonossa silloin tällöin kun rahat on vähissä, käyttäydyn aina hyvin enkä etuile tms, mutta silti ruuan jakajat huutavat minulle/meille kuin vähä-älyisille

Vierailija
29.12.2021 |

Miksi pitää olla niin töykeä niille ihmisille, jotka joutuvat nöyrtymään leipäjonoon??

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat olevansa kerrankin yläpuolellasi ja oikeutettuja käyttämään auktoriteettiaan teihin.

Vierailija
2/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspsykologiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkki tästä. Mun on muutoin vaikea uskoa.

Vierailija
4/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
5/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kahdessa eri ruokajaossa ja aina on olleet mukavat jakajat, moikkaa, sanoo kiitos, joskus kyselee kuulumisia tai heittää vitsiä.

Vierailija
6/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan käynyt Hurstin ruokajakelussa. Itse olen käynyt siellä ja saanut juuri tuollaista kohtelua osakseni. Itse olen rauhallinen ja asiallinen täti- ihminen vs piripääriehujat siellä mutta aina kohdellaan aggressiivisesti ja alentuvasti. Kun vertaa esimerkiksi Myllypuron jakeluun niin eroa on kuin yöllä ja päivällä. Siellä kohdellaan ihmisiä todella ystävällisesti ja asiallisesti.

Hursti itse on fantastinen tyyppi, mutta ruuan jakelijat hommassaan niin "voimaantuneita" ettei tee mieli mennä sinne, mutta kun on pakko.

Vierailija
7/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa palautetta että joillain on noussut kusi päähän.

Vierailija
8/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mistä haen välillä ruokaa, on seurakunnan tilat. Sisälle pääsee kerralla n 5 ihmistä ja he kulkevat sellaista ”rataa” pitkin, jossa joka pisteellä on joku antamassa jotakin. Jos ei liiku tarpeeksi nopeasti, saa huudot, että sinun takiasi täällä ollaan iltaan asti vai? Ja kerran eräs sanoi että on keliaakikko, olisiko teillä gluteenitonta leipää? Siis kysyjä kysyi aivan kauniist, ei olettanutmitään vaan kysyi ihan asiallisesti. Siihen olisi voinut vastata asiallisesti että valitettavasti ei, tässä on kaikki mitä on. Mutta eikös tämä jakaja alkanut huutamaan että jos ei kelpaa niin annetaan seuraavalle, ei täällä voi valkkailla! Joskus on kori josta saa itse ottaa, esim jugurttipurkkeja tai raejuustoa. Välillä sanotaan että saa ottaa kaksi, mutta jos erehtyy ottamaan seuraavalla kerralla kaksi, saa taas huudot että yksi kappale jokaiselle! Joku lappu olisi hyvä olla, ettei tule vahingossa otettua liikaa.. se kun aina vaihtelee.

Ymmärrän että on ärsyttävää jos joku jää pitkäksi aikaa valkkaamaan tai rohmuaa liikaa, mutta sellaista en ole nähnyt ikinä.

Vierailija
9/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki ap?

Vierailija
10/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mistä haen välillä ruokaa, on seurakunnan tilat. Sisälle pääsee kerralla n 5 ihmistä ja he kulkevat sellaista ”rataa” pitkin, jossa joka pisteellä on joku antamassa jotakin. Jos ei liiku tarpeeksi nopeasti, saa huudot, että sinun takiasi täällä ollaan iltaan asti vai? Ja kerran eräs sanoi että on keliaakikko, olisiko teillä gluteenitonta leipää? Siis kysyjä kysyi aivan kauniist, ei olettanutmitään vaan kysyi ihan asiallisesti. Siihen olisi voinut vastata asiallisesti että valitettavasti ei, tässä on kaikki mitä on. Mutta eikös tämä jakaja alkanut huutamaan että jos ei kelpaa niin annetaan seuraavalle, ei täällä voi valkkailla! Joskus on kori josta saa itse ottaa, esim jugurttipurkkeja tai raejuustoa. Välillä sanotaan että saa ottaa kaksi, mutta jos erehtyy ottamaan seuraavalla kerralla kaksi, saa taas huudot että yksi kappale jokaiselle! Joku lappu olisi hyvä olla, ettei tule vahingossa otettua liikaa.. se kun aina vaihtelee.

Ymmärrän että on ärsyttävää jos joku jää pitkäksi aikaa valkkaamaan tai rohmuaa liikaa, mutta sellaista en ole nähnyt ikinä.

Todella kurjaa ja epäasiallista, ihan vaikea uskoa todeksi. Nyt olisi palautteen aika näille jakelijoille, ehdottomasti. Vaikka siellä ei maksetakaan mistään, ei ihmisiä saa kohdella noin alentuvasti. Se on ruokapalvelu, ja siellä on palvelijoita palvelemassa palvelun käyttäjiä.

Vierailija
11/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen käynyt kahdessa eri jonossa, järjestäjä on sama taho mutta ero kuin yöllä ja päivällä, toisessa ollaan kohteliaita ja ystävällisiä ja toisessa huudetaan ja komennetaan kuin eläimiä.

Vierailija
12/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olettehan te nyt sellaista hätinä ihmisiksi laskettavaa ihmiskunnan pohjasakkaa niin mitä väliä miten teitä loisia kohtaan käyttäytyy? Mitä te muka asialle voitte tehdä? Jätätte tulematta kerjuulle?

Sieltä hienon ihmisen kommentti!

Vierailija
13/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautanen lykätään niin tylysti eteen, että keitto läikkyy reunojen yli. Tällaista tapahtuu vielä 2000-luvun Suomessa!

Vierailija
14/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vika omassa käytöksessä kuitenkin. Ei se muuten tapahtuisi.

Vierailija
15/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kurjaa ja epäasiallista, ihan vaikea uskoa todeksi. Nyt olisi palautteen aika näille jakelijoille, ehdottomasti. Vaikka siellä ei maksetakaan mistään, ei ihmisiä saa kohdella noin alentuvasti. Se on ruokapalvelu, ja siellä on palvelijoita palvelemassa palvelun käyttäjiä.

Siellä on useampia ihmisiä jakamassa, mutta näitä äänekkäitä kettuilijoita on vain 2-3. Eli eivät kaikki puhu tylysti, mutta se pieni äänekäs joukko latistaa tunnelman heti.

Vierailija
16/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan nähneet kaikenlaista, mennyt usko ihmisiin.

Vierailija
17/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No seuraavalla kerralla voi kysyä että oliko nyt yksi vai kaksi kun on ollut eri määrä joka kerta

Ja valita töykeydestä seurakunnan netissä tai papeille. Ota talteen nimi tai edes ulkonäkö

Vierailija
18/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, että tässä on kysymys siitä, että ruoanjakajat huutavat vain niille, jotka tekevät jotain väärin. Tuskin he huutelevat ihan huvikseen? Onhan siellä kuitenkin oltava hyvä järjestys. Jos sinulle huomautetaan jostain, älä tee sitä toista kertaa.

Vierailija
19/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä homma ja anna Iltalehdelle

Vierailija
20/43 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakinvituttaisi että sieltä ne taas marssii loiset ilmaisille safkoille että voi sossun rahat pistää liian kalliin asunnon vuokraan parhailla paikoilla. Sekä tietty röökiin ja viinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän