Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tekin tottuneet olemattomaan seksielämään?

Vierailija
15.04.2015 |

Olemme ihan tavallinen 35-vuotias pariskunta ja elämme tavallista elämää kahden lapsen kanssa omakotitalossa suomalaisessa kaupungissa. Kaikki on päällisin puolin kunnossa ja rakastamme toisiamme. Vain yksi asia on pielessä: seksielämä. Syistä, jotka varmaankin ovat moninaiset ja joista kaikkia en pysty ymmärtämään, vaimoni haluaa seksiä oma-aloitteisesti n. kerran kuukaudessa. Ja koska itse en ole koskaan ymmärtänyt ns. velvollisuusseksiä (en suoraan sanoen tajua kuka voi harrastaa seksiä, jos tietää ettei toinen edes halua), meillä on seksiä juuri silloin kuin vaimo haluaa, eli n. kerran kuukaudessa.

Tätä on jatkunut jo vuosia, ja huomaan pikkuhiljaa, että myös oma kiinnostukseni seksiin on vähentynyt enkä enää kärsi tilanteesta samalla tavalla kuin vaikkapa pari vuotta sitten, jolloin seksuaalinen turhautuminen purkautui jatkuvana hermostumisalttiutena ja kireytenä. Käytännössä tämä tietysti on helpottavaa, mutta toisaalta mietin pitäisikö tästä huolestua. Olen kuitenkin oikeasti mies parhaassa panemisiässä ja tavallaan on kyllä todella säälittävää käyttää illaat mieluummin television katseluun.

Onko muut huomanneet samaa, että olemattomaan seksielämäänkin jollakin tavalla tottuu/turtuu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:47"]Yhdessä vaiheessa tulin ajatelleeksi että mies on himokas vain jos on a) kännissä b) krapulassa. Ajattelin että etten tuntisi itseäni patjaksi niin odotanpa että hän haluaa minua selvin päin. En ajatellut että seksi loppuu siihen :/

Minäkään en ole ruma tai muuten vastenmielisen näköinen, ja kyllä, ero tuli miehen alkoholinkäytön vuoksi ja siksi että ei ollut seksiä vuosiin.
[/quote]

Täällä on ihan sama asia! Vain kännissä tai krapulassa ja silloinkin mielellään vain käsin tai suihinotto. Voin sanoa ettei ole suuri nautinto minulle kun SAAN ottaa suihin....yhdyntää tai mitään minuun kohdistuvaa sai ehkä kerran viidestä.

Eipä enää huvittanut. Vuosi sitten päätin että vain selvinpäin, mies ei ole vuoden sisään tehnyt mitään aloitetta.
[/quote]

Ja siis minun aloitteet ei häntä selvinpäin kiinnosta

Vierailija
22/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon että moni ei ole vaan oppinut tekemään aloitetta ja puhumaan seksistä. Sekin on asia mitä pitää harjoitella, ja naisille paljon opetetaan että ei saa olla liian aloitteellinen että se on tyrkkyä ja huoraa. Minä en ainakaan osannut vuosiin tehdä aloitetta kovin suoraan. Naiselle ei voi tulla vaan käsi sinne, ei sillä halut herää, niin naisen on vaikea tajuta että miehelle voi ja pitäisi. Sitten kun nainen vähän varovasti silittää ja pussaa niin mies ei tajua että se on aloite, sanoo että älä lääpi tai älä kutita. Ja sittenhän sitä kääntää kyljen ja puree huulta ja nukahtaa. Ja mies voi ihan tosissaan sanoa ettet kyllä ole tehnyt aloitetta. Ollaan niin eri lajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että seksi auttaa krapulaan. En halunnut olla patja ja krapulalääke.

nro 6

Vierailija
24/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut seksiä tänä vuonna kaksi kertaa. Meillä mies on haluton. Pelaa mieluummin tietokoneella kuin olisi vaimonsa kanssa. Katkeruus ja viha vaan kasvaa miestä kohtaan kun kaikki läheisyys on kadonnut suhteestamme.

Vierailija
25/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:15"]

Ketjun puutteessa eläjät, jotka eivät tahdo olla aloitteentekijöitä seksissä. Hei, lopettakaa itsenne kiusaaminen ja pyytäkää sitä seksiä. Johan se on teidän oikeus. Mitä vikaa on dominoinnissa, te olette tärketä myös. Rakkaanne varmasti helpottaa oloanne, jos alatte vonkaamaan. Mitä vikaa pyyytämisessä on? En todellakaan tarkoita marttyyriutta vaan suoraa nautinnon pyytämistä tai jopa käskemistä itselleen. Pöljiä lauseita, etä vain jos teiltä pyydetään, tunnette olevanne haluttuja, ei sääliseksiä... ja vain sitten sytyttää, jos toinen pyytää ensin. Jos molemmat on tällaisia, miten mikään sitten muuttuu. Yksi elämä hei! Se on teidän puoliso, jo siltä saa pyytää, vaikka olla aina se pyytäjä. Eihän hänen tartte tietenkään aina suostua, mutta rakkaudella kysyttynä täytyy voida esittää täyttämättä jääneet seksuaaliset tai muut rakkauden tarpeet. Seksi lisää seksiä. Helppoa seksiä sitten sille pyydetylle vaikka. Esim että vaimo tekee koko homman miehelle, niin, että sanoo joka asian mitä tehdää, myös se esileikki. Pitää uskaltaa vaatia ja uskoa, että minä saan haluta ja saan saada. Samalla antaa toisellekin tietenkin. Monet sanoo tässä, että puoliso antaisi, jos kysyisin: No kysykää hemmetissä!

[/quote]

Voi kyllä olen tehnyt tässä suhteissa aloitteita ihan tarpeeksi, olen keikistellyt pvc reisisaappaissa, korsetissa ja hameessa kun tiedän miehen käyvän kuumana niihin. Olen ajatellut, että jos tarpeeksi yritän niin jonain päivänä minun ainoa fantasia toteutuu ja mies haluaisi minua. Siis oikeasti haluaisi minua niin, että ei jäisi mitään epäselvää siitä. Jossain vaiheessa sitä kyllästyy, eikä enää saa kiksejä siitä yrittämisestä. Tiedän, että kyse ei ole varmaan siitä etteikö mies pitäisi minua haluttavana, mutta onko se niin väärin haluta kuulla ja tuntea se myös? Ei se mitään, kuten aikaisemmin sanoin niin minulla on tyydyttävä seksielämä itseni kanssa. Enemmän siitä saa tyydytystä kuin tämän hetkisestä seksistä, ainakin saan varmasti. Tässä on varmasti käynyt niin, että seksuaalisesti emme ole ehkä paras yhdistelmä miehen kanssa, mutta oikeasti kun on ollut oikeasti paskassa suhteessa aikaisemmin niin seksin vähyys ja tylsyys on todella pieni ongelma. Arvostan paljon enemmän sitä, että mies on läsnä arjessa ja saa käpertyä sohvalle viereen ja sänkykin olisi todella tyhjä ilman tätä. On se seksikin joskus ihan hyvää, että en nyt ihan täysin ole luovuttanut. En vaan enää jaksa yrittää vaan annan asian mennä omalla painollaan.

Vierailija
26/29 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/29 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihotin itseni, kai alitajuisesti. Nyt on jokin oikea syy, ettei harrasteta seksiä kuin kerran kuussa: A) En jaksa ratsastaa B) Itsellänikään ei seisoisi kanssani, jos olisin mies.

. Tämäkään ei ole marttyyriutta, vaan keino pitää pää kasassa ilman seksiä. Ehkä joskus tervehdin taas ilolla vyötäröäni, silloin, kun A) olemme eronneet B) salarakas saapuu elämääni

Vierailija
28/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:03"]

Meillä on ollut seksiä tänä vuonna kaksi kertaa. Meillä mies on haluton. Pelaa mieluummin tietokoneella kuin olisi vaimonsa kanssa. Katkeruus ja viha vaan kasvaa miestä kohtaan kun kaikki läheisyys on kadonnut suhteestamme.

[/quote]

Tuo on peliriippuvuutta. Tuhoaa avioliiton samalla lailla kuin alkoholismi tai joku muu riippuvuus. Hänet pitäisi saada ymmärtämään se ja laittaa poikki. Siinä ei taida auttaa kuin täyskielto. Luulen että hän itsekin ymmärtää että se on lähtenyt hallinnasta, häpeää ja pelkää ja sitten on sinulle vihainen siitä että häpeää itse.

Vierailija
29/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies on se jota ei seksi minun kanssani enää kiinnosta. Pitkässä suhteessa hän ei kuulemma koe enää himoa minua kohtaan. Kaikki muu on hyvin suhteessamme. Onko kellään antaa vinkkejä, miten voisi innostaa miestä pitkässä suhteessa ja saada halua heräämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi