Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tekin tottuneet olemattomaan seksielämään?

Vierailija
15.04.2015 |

Olemme ihan tavallinen 35-vuotias pariskunta ja elämme tavallista elämää kahden lapsen kanssa omakotitalossa suomalaisessa kaupungissa. Kaikki on päällisin puolin kunnossa ja rakastamme toisiamme. Vain yksi asia on pielessä: seksielämä. Syistä, jotka varmaankin ovat moninaiset ja joista kaikkia en pysty ymmärtämään, vaimoni haluaa seksiä oma-aloitteisesti n. kerran kuukaudessa. Ja koska itse en ole koskaan ymmärtänyt ns. velvollisuusseksiä (en suoraan sanoen tajua kuka voi harrastaa seksiä, jos tietää ettei toinen edes halua), meillä on seksiä juuri silloin kuin vaimo haluaa, eli n. kerran kuukaudessa.

Tätä on jatkunut jo vuosia, ja huomaan pikkuhiljaa, että myös oma kiinnostukseni seksiin on vähentynyt enkä enää kärsi tilanteesta samalla tavalla kuin vaikkapa pari vuotta sitten, jolloin seksuaalinen turhautuminen purkautui jatkuvana hermostumisalttiutena ja kireytenä. Käytännössä tämä tietysti on helpottavaa, mutta toisaalta mietin pitäisikö tästä huolestua. Olen kuitenkin oikeasti mies parhaassa panemisiässä ja tavallaan on kyllä todella säälittävää käyttää illaat mieluummin television katseluun.

Onko muut huomanneet samaa, että olemattomaan seksielämäänkin jollakin tavalla tottuu/turtuu?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on myös hieman haluton, mutta seksiä saan aina kun pyydän. Joskus pelkästään suuseksiä, mutta seksiä on 3-5 kertaa viikossa. Seksi tuo turvaa parisuhteessa ja lähentää, vaikka sitä ei niin haluaisikaan.

Vierailija
2/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen tottuu. Moni mies ei ymmärrä että siinä arjessa pitäisi olla koskettamista ja silittämistä, aamusuukkoja ja iltasuukkoja, vaikka pientä halausta takaa päin kun toinen on tiskaamassa - jotta sitten illalla tulisi se seksikin mieleen. Ja tuota minä en ymmärrä että seksiä olisi vain paneminen, jos se on ainoa mitä tarjoaa niin ei tarvi ihmetellä jos vaimoa lakkaa jossain vaiheessa kiinnostamasta. Monelle naiselle käsi ja suu on vielä parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu. Mun seksielämä on kirjaimellisesti olematon, en ole eron jälkeen, siis 9 vuoteen, harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Ekan vuoden oli vaikeaa, mutta nykyisin en enää kaipaa ollenkaan seksiä. 

Vierailija
4/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tottunut. Ja on ihan PIIP surullista. Viimeksi harrastettu tammikuun alussa hei morjens. Olen myös se aktiivisempi ja halukkaampi osapuoli (olen nainen), ja vakiovaiheet on käyty läpi: alussa kiihkeää, usein ja paljon, sitten hiljentyi pariin kertaan viikossa. Tämä oli mullekin ok. Sitten tahti hiipui ehkä kerran kuussa tapahtuvaksi, ja lopulta niin, että aloitteet niihinkin vain minun puoleltani. Kerran kuussa on kaunis muisto enää, vaikka tiedänkin, että saisin useammin, jos tekisin aloitteen, enkä vastusta aloitteen tekoa mistään sellaisesta syystä, kuin että "sun vuoro välillä" tai etten mää jos ei hänkään... Lähinnä juuri tuo, että en saa suurta nautintoa velvollisuusseksistä, kun mies suostuu armollisesti panemaan. Kaipaan sitä puhdasta villiä himoa, joka sokaisee järjen, en sitä kun aika ja paikka on hänelle juuri sopiva, että voi SUOSTUA nussimaan. Ja joo, lopulta jäin odottamaan, että hän tekisi sen aloitteen siksi, ettei kestä enää olla ilman. Tästä tulee tosiaan pian 4 kuukautta, eikä ole niin suurta himoa näemmä vielä kokenut... 

Tästä seurauksena, tämän kestääkseni olen kyllä huomannut vältteleväni kaikenlaista läheisyyttä. Se jos mikä syö naista, että on lähellä ja alkaa haluttaa, mutta tulee torjutuksi. "Ei just nyt, jooko." Näin on helpoin kestää; moikkaamme ja hyvästelemme iloisesti vilkuttaen ja hymyillen, välit ovat kohteliaat ja sisarellisen lämpöiset, mutta hänen lähellään en halua enää olla. Tästä on kyllä tullut sanomista, että miksei me edes vaihdeta suukkoja iltaisin. Mun syy on se, että mä haluan suukkojen olevan joskus kuumia pitkiä suudelmia, mutta sekään ei enää tapahdu. Hän ei voi vain saada molempia, hän voi saada multa läheisyyttä, mutta samaan kauppaan valitettavasti kuuluu halukas ja siihen turhautunut vaimo, joka tivaa mikset sä enää halua seksiä, tai sitten hän voi saada nämä mukavat välit, jossa seksiasiasta ei riidellä, mutta ei ole myöskään tarjolla sitä kainalokkain tellun katselua.

Ja huom, nämä eivät ole mitään tietoisia päätöksiä tai kostotoimenpiteitä, että jos et anna sitä niin et saa myöskään tätä, vaan tämä on ainoa keino, miten mun pää pysyy kasassa ilman seksiä. Ja ei, en ole lihonut/lihava ja kyllä, olen miettinyt vakavasti eroa.

Vierailija
5/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa tulin ajatelleeksi että mies on himokas vain jos on a) kännissä b) krapulassa. Ajattelin että etten tuntisi itseäni patjaksi niin odotanpa että hän haluaa minua selvin päin. En ajatellut että seksi loppuu siihen :/

Minäkään en ole ruma tai muuten vastenmielisen näköinen, ja kyllä, ero tuli miehen alkoholinkäytön vuoksi ja siksi että ei ollut seksiä vuosiin.

Vierailija
6/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitussa totu. Meillä oli noin pitkään siitä syystä, että mies ei halunnut useammin - koska oli 10 vuotta ainoa aloitteentekijä. Tilanne alkoi harmittaa minuakin, mutta en uskaltanut vuosiin ottaa asiaa edes puheeksi, kunnes lopulta sen tein ja nykyään mies tietää, että haluaisin oikeasti joka päivä. Mies ei niin usein, mutta noin kerran viikossa voi onnistua, joskus parikin kertaa.

Vierailija
7/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuhiljaa hyväksynyt sen, että himokas seksielämä ja mukava avioelämä ei mene vaan yhteen. Meillä on läheisyyttä ja muuten suhde on hyvä, mutta seksiä on keskimäärin 1-4 kertaa kuussa eikä silloinkaan kyseessä ole mikään himokas yhtyminen. Olen siis ulkoistanut seksielämän oman vibraattorin varaan, eipähän tarvitse himoissaan olla. Toki seksiä olisi enemmän jos tekisin aloitteita enemmän, tuskin mies kieltäytyisi. Ongelma vaan on siinä, että haluaisin tuntea olevani haluttu ja jos olisin aina se aloitteellinen osapuoli niin se vähän pilaa illuusion omasta haluttavuudestani. Mikä kyllä on kieltämättä latistunut tässä vuosien varrella, aikoinaan lopetin aloitteiden teon juuri siitä syystä, että olisin joskus se jota halutaan. Se ei muuten toimi niin, luonto ei välttämättä aja tikanpoikaa puuhun. Noh onneksi minulla on loistava seksielämä itseni kanssa ja mukava suhde mieheni kanssa. Asiat voisi olla huonomminkin.

Vierailija
8/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seksittä jo 10 vuotta, olen 34- vuotias. Halut vähenee kun ei ole stimulaatiota, helppoa. 

En kaipaa seksiä, enkä parisuhdetta, nämä tuovat vain epävarmuutta elämään.

Vierailija
9/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuuhan siihen kai jollakin tavalla. Tuntuu nöyryyttävältä olla vuodesta toiseen se ainoa aloitteentekijä ja vonkaaja, ja ainakin itse olen oppinut kanavoimaan energiani nykyisin muihin asioihin. Toki runkata pitää säännöllisesti, että ihan tuo fyysinen tarve pysyy poissa. Ja kyllähän fakta on se, että seksin loppuessa (itselleni ainakin on aivan sama onko sitä kerran kuussa kuten meillä vai ei ollenkaan) myös muu läheisyys loppuu ja erilleen kasvaminen alkaa väkisin.

Vierailija
10/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:51"]

Olen pikkuhiljaa hyväksynyt sen, että himokas seksielämä ja mukava avioelämä ei mene vaan yhteen.

[/quote]

Irse olen ruvennut miettimään juuri samaa. Onkohan se kuitenkin niin ettei seksielämä voi pysyä hyvänä pitkässä suhteessa?

Vierailija
11/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun puutteessa eläjät, jotka eivät tahdo olla aloitteentekijöitä seksissä. Hei, lopettakaa itsenne kiusaaminen ja pyytäkää sitä seksiä. Johan se on teidän oikeus. Mitä vikaa on dominoinnissa, te olette tärketä myös. Rakkaanne varmasti helpottaa oloanne, jos alatte vonkaamaan. Mitä vikaa pyyytämisessä on? En todellakaan tarkoita marttyyriutta vaan suoraa nautinnon pyytämistä tai jopa käskemistä itselleen. Pöljiä lauseita, etä vain jos teiltä pyydetään, tunnette olevanne haluttuja, ei sääliseksiä... ja vain sitten sytyttää, jos toinen pyytää ensin. Jos molemmat on tällaisia, miten mikään sitten muuttuu. Yksi elämä hei! Se on teidän puoliso, jo siltä saa pyytää, vaikka olla aina se pyytäjä. Eihän hänen tartte tietenkään aina suostua, mutta rakkaudella kysyttynä täytyy voida esittää täyttämättä jääneet seksuaaliset tai muut rakkauden tarpeet. Seksi lisää seksiä. Helppoa seksiä sitten sille pyydetylle vaikka. Esim että vaimo tekee koko homman miehelle, niin, että sanoo joka asian mitä tehdää, myös se esileikki. Pitää uskaltaa vaatia ja uskoa, että minä saan haluta ja saan saada. Samalla antaa toisellekin tietenkin. Monet sanoo tässä, että puoliso antaisi, jos kysyisin: No kysykää hemmetissä!

Vierailija
12/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan 12! Minä tein ja teen juuri niin. Ja se ON lopulta lisännyt miehenkin haluja taas. 7

Vierailija
13/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:15"]Ketjun puutteessa eläjät, jotka eivät tahdo olla aloitteentekijöitä seksissä. Hei, lopettakaa itsenne kiusaaminen ja pyytäkää sitä seksiä. Johan se on teidän oikeus. Mitä vikaa on dominoinnissa, te olette tärketä myös. Rakkaanne varmasti helpottaa oloanne, jos alatte vonkaamaan. Mitä vikaa pyyytämisessä on? En todellakaan tarkoita marttyyriutta vaan suoraa nautinnon pyytämistä tai jopa käskemistä itselleen. Pöljiä lauseita, etä vain jos teiltä pyydetään, tunnette olevanne haluttuja, ei sääliseksiä... ja vain sitten sytyttää, jos toinen pyytää ensin. Jos molemmat on tällaisia, miten mikään sitten muuttuu. Yksi elämä hei! Se on teidän puoliso, jo siltä saa pyytää, vaikka olla aina se pyytäjä. Eihän hänen tartte tietenkään aina suostua, mutta rakkaudella kysyttynä täytyy voida esittää täyttämättä jääneet seksuaaliset tai muut rakkauden tarpeet. Seksi lisää seksiä. Helppoa seksiä sitten sille pyydetylle vaikka. Esim että vaimo tekee koko homman miehelle, niin, että sanoo joka asian mitä tehdää, myös se esileikki. Pitää uskaltaa vaatia ja uskoa, että minä saan haluta ja saan saada. Samalla antaa toisellekin tietenkin. Monet sanoo tässä, että puoliso antaisi, jos kysyisin: No kysykää hemmetissä!
[/quote]

Tietysti on kysytty, pyydetty, aloitettu.. Ihan kaikki. Vastaus on ei nyt. Mitäs sitten?

Vierailija
14/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut. Seksiä 3 kertaa vuodessa. Itse haluaisin joka viikko.

Vierailija
15/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä sinkkunakin tottuu seksittömyyteen niin miksi ei parisuhteessa...

Vierailija
16/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan todella osaa. Tuohon en mitään osaa sanoa. Laitoin viestini todella niille, jotka sanoivat, että puoliso antaisi jos pyytäisin, mutta en tahdo olla pyytäjä. Meillä minä nainen olin pitkään  aloitteentekijä, ja jotenkin häpesin sitä. Seksivälit pitenivät. Sitten muutin ajatteluani. Aloin oikeasti itse dominoivammaksi, myös seksissä. Nyt mies tykkää ja haluaa useammin. Hän ei osannut syystä tai toisesta tuoda seksuaalisuuttaan esille. Minä hyväksyin sen, että häneltä ei tule suoraa sanaa koskaan, että nyt panettaa. Meillä se on mun vastuulla enempi. Tosi hyvä tilanne ja todellakin rakkautta on järjettömästi enemmän, kun seksissä on kaikki tasapainossa.

Toivon, että löydät teille ratkaisun... :)

12

Vierailija
17/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:28"]

Otan todella osaa. Tuohon en mitään osaa sanoa. Laitoin viestini todella niille, jotka sanoivat, että puoliso antaisi jos pyytäisin, mutta en tahdo olla pyytäjä. Meillä minä nainen olin pitkään  aloitteentekijä, ja jotenkin häpesin sitä. Seksivälit pitenivät. Sitten muutin ajatteluani. Aloin oikeasti itse dominoivammaksi, myös seksissä. Nyt mies tykkää ja haluaa useammin. Hän ei osannut syystä tai toisesta tuoda seksuaalisuuttaan esille. Minä hyväksyin sen, että häneltä ei tule suoraa sanaa koskaan, että nyt panettaa. Meillä se on mun vastuulla enempi. Tosi hyvä tilanne ja todellakin rakkautta on järjettömästi enemmän, kun seksissä on kaikki tasapainossa.

Toivon, että löydät teille ratkaisun... :)

12

[/quote]

Tämä oli tuohon viestiin 14

Vierailija
18/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta olen nainen. Kyllä siihen tosiaankin vain tottuu.

Vierailija
19/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, että tähän vielä tottuu. Tällä hetkellä tää tilanne vaan syö meikäläistä iha. helvetisti.
Terkuin kohtalon toveri.

Vierailija
20/29 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:47"]Yhdessä vaiheessa tulin ajatelleeksi että mies on himokas vain jos on a) kännissä b) krapulassa. Ajattelin että etten tuntisi itseäni patjaksi niin odotanpa että hän haluaa minua selvin päin. En ajatellut että seksi loppuu siihen :/

Minäkään en ole ruma tai muuten vastenmielisen näköinen, ja kyllä, ero tuli miehen alkoholinkäytön vuoksi ja siksi että ei ollut seksiä vuosiin.
[/quote]

Täällä on ihan sama asia! Vain kännissä tai krapulassa ja silloinkin mielellään vain käsin tai suihinotto. Voin sanoa ettei ole suuri nautinto minulle kun SAAN ottaa suihin....yhdyntää tai mitään minuun kohdistuvaa sai ehkä kerran viidestä.

Eipä enää huvittanut. Vuosi sitten päätin että vain selvinpäin, mies ei ole vuoden sisään tehnyt mitään aloitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme