Joka hiton perheessä on koira!
Ei kiinnosta lasten kanssa enää nykyään kyläillä. En voi sietää että ne kuolaa ja nuolee lasteni naamat ja hyppivät ja kynsivät. Kun ei niitä omistajat osaa edes komentaa!
Kommentit (87)
Koira on kätevä lenkittäjä ja olisihan sohvallakin tylsää ilman karvakasoja. Meille tulee vieraita ehkä pari kertaa vuoteen ja näillä itselläänkin on koira joten ei tarvitse miettiä koiranvihaajia. Koira ei toki ole syy, että meillä ei vieraita käy vaan on näppärä muuttaa 400km päähän kaikista kavereista. Silloin tulee kylään ainakin vain sellaisia ihmisiä jotka oikeasti haluan kylään. Minusta on kiva kyläillä perheissä joissa on elukoita.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:28"]Onkin paljon parempi että pysyt pentujesi kanssa kotonasi
[/quote]Todellakin jos omistajat ovat ääliöitä! Kertoo heistäkin jotain..
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:55"]
Miksi perheissä halutaan näitä ympäristön tuhrijoita ja saastuttajia? Mitä ne korvaavat tai täydentävätt. eivätkö ihmissuhteet riitä koirakkaille?
[/quote]
Mulle ei ainakaan riitä. Ihmissuhteiden LISÄKSI haluan lemmikkieläimiä ja mulla onkin sekä koira että kissoja. Ihan riittävästi mulla on sellaisiakin ystäviä, jotka pitävät kissoista ja koirista. Jos joku ei pidä, ei tarvitse tulla meille. Yksinkertaista.
Nyt ei ollut kyse koiravihasta!!!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:55"]
Miksi perheissä halutaan näitä ympäristön tuhrijoita ja saastuttajia? Mitä ne korvaavat tai täydentävätt. eivätkö ihmissuhteet riitä koirakkaille?
[/quote]
Mulle ei ainakaan riitä. Ihmissuhteiden LISÄKSI haluan lemmikkieläimiä ja mulla onkin sekä koira että kissoja. Ihan riittävästi mulla on sellaisiakin ystäviä, jotka pitävät kissoista ja koirista. Jos joku ei pidä, ei tarvitse tulla meille. Yksinkertaista.
[/quote]Koiranomistajat pyytää minua lasteni kanssa kylään harvasepäivä eikä kiinnosta mennä. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:15"]Koirat on parhaita kavereita. Ei kannata käydä missäänä jos noin paljon koiria vihaa.
[/quote]
Kurjaa ettei sun ihmissuhteet toimi kun pitää eläin olla parhaana kaverina.
"No mutku ei se meidän pikku Nipsu mitään tee. Se vaan tervehtii."
Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:55"] Miksi perheissä halutaan näitä ympäristön tuhrijoita ja saastuttajia? Mitä ne korvaavat tai täydentävätt. eivätkö ihmissuhteet riitä koirakkaille? [/quote] Mulle ei ainakaan riitä. Ihmissuhteiden LISÄKSI haluan lemmikkieläimiä ja mulla onkin sekä koira että kissoja. Ihan riittävästi mulla on sellaisiakin ystäviä, jotka pitävät kissoista ja koirista. Jos joku ei pidä, ei tarvitse tulla meille. Yksinkertaista. [/quote]Koiranomistajat pyytää minua lasteni kanssa kylään harvasepäivä eikä kiinnosta mennä. Ap
[/quote]
No älä mene. Vieraile sellaisten kavereidesi luona, joilla ei ole koiria. Yksinkertaista. Mulla on kavereita, joiden lapsilla on allergioita ja tapaan heitä muualla kuin kotonani. Ei pidä tehdä asioista vaikeampia kuin mitä ne ovat.
Joka hiton perheessä on lapsi!
Ei kiinnosta koiran kanssa enää nykyään kyläillä. En voi sietää että ne kuolaa, huutaa, hyppii ja repivät hännästä. Kun ei niitä vanhemmat osaa edes komentaa!
Olen huomannut saman. Tuntuu, etteivät koiranomistajat edes huomaa, kuin pahalle koirat HAISEVAT. Periaatteessa tykkään koirista(kin), mutta minua inhottaa kyllä se haju, joka jää käsiin sen jälkeen kun olen silittänyt koiraa. Jos en pese välittömästi käsiä, niin hajua tarttuu jopa auton rattiin ja koko auto lemuaa. En myöskään tykkää vierailla koiraperheissä, elleivät he asu maalla.
Kissat ovat paljon ihanampia ja rakastan muutenkin niiden ominaistuoksua.
Ainahan ihmiseilla oli eläimiä vai??? Ennen vanhana oli hevosetkiin ja vielä montakiin...Taitaa pa ap on katkera kun itselle ei vanhemmaat varmaan hankineet lemmikia vaikka kuinka hän halusi. Ap vanhemmaat itsekkiin olivat ilkeitä ja ap jatkaa iloinen perinne. Onko ap sinunkiin lapset vihaa eläimiä???
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:55"] Miksi perheissä halutaan näitä ympäristön tuhrijoita ja saastuttajia? Mitä ne korvaavat tai täydentävätt. eivätkö ihmissuhteet riitä koirakkaille? [/quote] Mulle ei ainakaan riitä. Ihmissuhteiden LISÄKSI haluan lemmikkieläimiä ja mulla onkin sekä koira että kissoja. Ihan riittävästi mulla on sellaisiakin ystäviä, jotka pitävät kissoista ja koirista. Jos joku ei pidä, ei tarvitse tulla meille. Yksinkertaista. [/quote]Koiranomistajat pyytää minua lasteni kanssa kylään harvasepäivä eikä kiinnosta mennä. Ap
[/quote]
No älä mene. Vieraile sellaisten kavereidesi luona, joilla ei ole koiria. Yksinkertaista. Mulla on kavereita, joiden lapsilla on allergioita ja tapaan heitä muualla kuin kotonani. Ei pidä tehdä asioista vaikeampia kuin mitä ne ovat.
[/quote]Taitaa olla yks kaveri lähipiirissä joilla ei ole koiraa. Huolestuttavaa!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:39"]Ainahan ihmiseilla oli eläimiä vai??? Ennen vanhana oli hevosetkiin ja vielä montakiin...Taitaa pa ap on katkera kun itselle ei vanhemmaat varmaan hankineet lemmikia vaikka kuinka hän halusi. Ap vanhemmaat itsekkiin olivat ilkeitä ja ap jatkaa iloinen perinne. Onko ap sinunkiin lapset vihaa eläimiä???
[/quote]Olen perheestä jossa oli paljon eläimiä koirista kilpikonniin. Ja sain tarpeekseni! Ap
Mitäpä jos itse kutsut heidät kylään ja ongelma ratkaistu? Ja jos kutsu koiratalouteen käy, vastaat että "tulkaa mieluummin meille, lapset/minä ei oikein välitä teidän koirista." Mutta ai niin, silloinhan sinä joutuisit tekemään jotain heidän eteensä ja se ei käy lainkaan. Mieluummin vieraillaan ja valitetaan jälkikäteen.
Toisekseen ymmärrän kyllä että iso osa ihmisistä pitää koiran kuolaa ja sitä naaman nuolemista ällöttävänä eikä siksi tahdo etenkään isoa koiraa liian lähelle, mutta täällä nyt monessa viestissä lukee että siitä on jotain haittaa/pahaa/vaaraa. Kertokaa minullekin mitä oikeaa vaaraa siitä muka on oman inhotuksen lisäksi? (Allergisten ei kannata vaivautua, sen ymmärrän itse kissa-alkergisena kyllä).
Mäkään en pidä koirista just siksi että lähipiireissä ne kaikki todellakin on päällekäyviä. Hyppivät ja tulevat ihan syliin ja liki kun istuu. Pitäisi rapsuttaa enkä vaan tykkää. Nuolevat. Todella yäk. On joo ihania koiria jotka on koulutettu.
Koirat nuolevat pienten lasteni kasvoja enkä koe asiaa todellakaan hyväksi! Ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:37"]Joka hiton perheessä on lapsi!
Ei kiinnosta koiran kanssa enää nykyään kyläillä. En voi sietää että ne kuolaa, huutaa, hyppii ja repivät hännästä. Kun ei niitä vanhemmat osaa edes komentaa!
[/quote]Koiras ansaitsee kaiken sen. Sehän on kouluttamaton haiseva otus mikä on sun vika. Ja idioottimaista viedä koiraa kylään minnekään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:15"]Koirat on parhaita kavereita. Ei kannata käydä missäänä jos noin paljon koiria vihaa. [/quote]Niinhän minä aloituksessani kerroin ettei kiinnosta käydä. Eikä nyt ole kyse suoranaisesta koiravihasta, vaan siitä kun ne nuolee lasteni naamat mikä ei ole hyväksi eikä omistajat puutu koiriensa käytökseen milläänlailla. En VIHAA koiria, en vain pidä niistä! Ap
[/quote]
Lapsillehan on päinvastoin hyväksi se, että koira nuolee naaman. Se on luonnonmukaista siedätystä parhaimmillaan ja lisäksi lapset ei opi vanhempiensa kielteistä ja estoista suhtautumista toisiin luontokappaleisiin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:32"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:30"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:55"] Miksi perheissä halutaan näitä ympäristön tuhrijoita ja saastuttajia? Mitä ne korvaavat tai täydentävätt. eivätkö ihmissuhteet riitä koirakkaille? [/quote] Mulle ei ainakaan riitä. Ihmissuhteiden LISÄKSI haluan lemmikkieläimiä ja mulla onkin sekä koira että kissoja. Ihan riittävästi mulla on sellaisiakin ystäviä, jotka pitävät kissoista ja koirista. Jos joku ei pidä, ei tarvitse tulla meille. Yksinkertaista. [/quote]Koiranomistajat pyytää minua lasteni kanssa kylään harvasepäivä eikä kiinnosta mennä. Ap [/quote] No älä mene. Vieraile sellaisten kavereidesi luona, joilla ei ole koiria. Yksinkertaista. Mulla on kavereita, joiden lapsilla on allergioita ja tapaan heitä muualla kuin kotonani. Ei pidä tehdä asioista vaikeampia kuin mitä ne ovat. [/quote]Taitaa olla yks kaveri lähipiirissä joilla ei ole koiraa. Huolestuttavaa!!! Ap
[/quote]
No hanki lisää kavereita tai tapaa koirallisia muualla kuin heidän kotonaan. Teet nyt vaan kärpäsestä härkäsen, kun kyse ei ole edes allergiasta. Mietipä niitä, joilla on allergia. Hekin joutuvat tapaamaan ystäviään nin, ettei allergian aiheuttajaa ole paikalla.
Onkin paljon parempi että pysyt pentujesi kanssa kotonasi