Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka hiton perheessä on koira!

Vierailija
15.04.2015 |

Ei kiinnosta lasten kanssa enää nykyään kyläillä. En voi sietää että ne kuolaa ja nuolee lasteni naamat ja hyppivät ja kynsivät. Kun ei niitä omistajat osaa edes komentaa!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koirat ei kynsi eikä kuolaa.

Vierailija
2/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan meidän koiran portin taa jos en saa sitä rauhoittumaan. Tietyistä vieraista( on saanut pentuna heiltä aina herkkuja) menee niin ylikierroksille ettei muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai kun olen allerginen, kärsin kyläillä sen 1-2h ilman suurempia oireita . Jos koskenkoiraan tai se nuolaisee minua tulee oireet heti. AINA omistajat sanoo, että tulkaa kylään ei anneta koiran tulla hyppimään, haistelemaan, nuolemaan.
Kuitenkin jokakerta sama virsi, se vain aluksi vähän tutustuu eli hyppii, haistelee, nuolee ei se sittene nää. MUTTA kun se riittää kun heti vierailun aluksi käsii nousee nokkosihottuma, silmät kirvelee ja nenä alkaa vuotaa.

Vierailija
4/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole enää koiraa. Silloin kun oli, ei se hyppinyt eikä kynsinyt. Eikä kyllä nuollut naamaakaan. Ja sitä kyllä osattiin komentaa tarvittaessa.
Apn kaltaista vierasta en silti haluaisi, varmaan valehtelisin että meillä on 15 koiraa.

Vierailija
5/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:43"]

Ei kiinnosta lasten kanssa enää nykyään kyläillä. En voi sietää että ne kuolaa ja nuolee lasteni naamat ja hyppivät ja kynsivät. Kun ei niitä omistajat osaa edes komentaa!

[/quote] Tämän takia meille juuri koira otettiin!

Vierailija
6/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perheissä halutaan näitä ympäristön tuhrijoita ja saastuttajia? Mitä ne korvaavat tai täydentävätt. eivätkö ihmissuhteet riitä koirakkaille?

Vierailija
7/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan sitä kun kaverit roudaavat koiransa mukanaan kylään, joka kerta täytyy muistuttaa että olen ALLERGINEN. Kuinka vaikeaa se on ymmärtää??
.
Samoin se, kun äidilläni on lapsuudentraumasta jäänyt vakava koirakammo, ja mennessämme kylään johonkin talouteen jossa on koira kerron etukäteen että äitinu pelkää koiria. Vastaus on lähes poikkeuksetta "No mut ei tää mitään tee, ei tätä tartte pelätä". Fobia on fobia. Koittakaa koiranomistajat ymmärtää.

Vierailija
8/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 koiraa, jotka tykkää lapsista ja lapset niistä. Mutta koiranvihaajien on paras pitää lapsensa niistä erossa. En minäkänn halua mitään kauhukokemuksia koirilleni. Ja on meillä lapsiakin, siksi nuo koirat ovat tottuneet olemaan lasten kanssa.

Vierailija
9/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koiran kuolaaminen lapsen naamalle ei ole lapsilleni hyväksi. Ällöttävää. Konttausikäinen ja koira naamassa kiinni!! Meitä pyydetään kyläilemään mutta koiraperheelle kieltäydyn kun en jaksa vahtia ja komentaa elukoita.

Vierailija
10/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:02"]No koiran kuolaaminen lapsen naamalle ei ole lapsilleni hyväksi. Ällöttävää. Konttausikäinen ja koira naamassa kiinni!! Meitä pyydetään kyläilemään mutta koiraperheelle kieltäydyn kun en jaksa vahtia ja komentaa elukoita.
[/quote]Ap

Vierailija
11/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette allergiset käytä noissa tilanteissa lääkkeitä? Minä olen kissoille allerginen, ja otan aina allergialääkkeen kun kissatalouteen menen. Samaten olen allerginen kalalle, joten kuljetan aina mukanani adrenaliinia. Sujuvaa, eikä tarvitse korostaa kylässä allergisuuttaan ja vaatia erityiskohtelua. Eikä se oikeasti ole niiden koiranomistajien ongelma vaan teidän.

Ja oikeasti olette munattomia, jos ette pysty kieltämään koirien tuontia omaan kotiinne. Minä hoidan allergiastani huolimatta välillä tuttujen kissoja heidän lomamatkansa ajan. Käyn heidän kotonaan hoitamassa kissat ja pärjään lääkityksellä, mutta en koskaan antaisi tuoda niitä omaan kotiini (syynä sekä allergia että omat koirani, koirille en ole allerginen).

Vierailija
12/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä perheessä on kohta KAKSI koiraa!!<3

Vierailija
13/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin krokotiilin eteiseen ja kerron että tuovat lemmikkinsä sillä minun lemmikillä on nälkä. Eikä allergisoi.

Vierailija
14/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on parhaita kavereita. Ei kannata käydä missäänä jos noin paljon koiria vihaa.

Vierailija
15/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]

Hankin krokotiilin eteiseen ja kerron että tuovat lemmikkinsä sillä minun lemmikillä on nälkä. Eikä allergisoi.

[/quote]

Kyllä muuten allergisoi. Minä olen allerginen krokojen sukulaisille kaimaaneille, luulatavimmin myös krokotiileille, mutta niiden kanssa en ole ollut koskaan suljetuissa sisätiloissa joten en tiedä varmuudella. Mutta esim. koirille en ole allerginen.

Vierailija
16/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:06"]

Miksi ette allergiset käytä noissa tilanteissa lääkkeitä? Minä olen kissoille allerginen, ja otan aina allergialääkkeen kun kissatalouteen menen. Samaten olen allerginen kalalle, joten kuljetan aina mukanani adrenaliinia. Sujuvaa, eikä tarvitse korostaa kylässä allergisuuttaan ja vaatia erityiskohtelua. Eikä se oikeasti ole niiden koiranomistajien ongelma vaan teidän.

Ja oikeasti olette munattomia, jos ette pysty kieltämään koirien tuontia omaan kotiinne. Minä hoidan allergiastani huolimatta välillä tuttujen kissoja heidän lomamatkansa ajan. Käyn heidän kotonaan hoitamassa kissat ja pärjään lääkityksellä, mutta en koskaan antaisi tuoda niitä omaan kotiini (syynä sekä allergia että omat koirani, koirille en ole allerginen).

[/quote]

No et kyllä kovin allerginen taida olla. Itsellä ei allergialääkkeet edes auta niin paljon, että voisin tuollaisissa paikoissa kyläillä enkä turhia sairaalareissuja halua.

Vierailija
17/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira nukkui pois 2.4 mutta kun vieraita tuli meni makaamaan omalle pedilleen ja tuli sieltä vasta kun luvan sai ja se oli automaatio. Ovikello soi->koira ottaa oman paikan.

Lapsia rakasti yli kaiken, nukkui poikamme pinnasängyn vieressä aina. Murtautui makkariin siis öisin :D

Kuolasihan tuo paljon ja karvaakin lähti, söi kuin hevonen ja sen ruokiin upposi 200€ kuukaudessa, painoi 55kg ja oli jättimäinen rohjake.

Uskollinen, lempeä ja älykäs koiraherra. Rauha hänen sielulleen <3

Vierailija
18/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan hypi tai nuole tai kynsi. Ei yli nelikymmentäkiloisen koiran voi antaa riekkua, tai siinä voi sattua. Koirat pitää kouluttaa.

Vierailija
19/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:15"]Koirat on parhaita kavereita. Ei kannata käydä missäänä jos noin paljon koiria vihaa.
[/quote]Niinhän minä aloituksessani kerroin ettei kiinnosta käydä. Eikä nyt ole kyse suoranaisesta koiravihasta, vaan siitä kun ne nuolee lasteni naamat mikä ei ole hyväksi eikä omistajat puutu koiriensa käytökseen milläänlailla. En VIHAA koiria, en vain pidä niistä! Ap

Vierailija
20/87 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koiraa eikä ole tulossa.