Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi on ihan toivoton paikka nykyään

Vierailija
14.04.2024 |

Laitoin pari päivää sitten myyntiin vauvojen bodypaketin, edullisesti toki. Ei tähän mennä yhtään katselukertaa! Olen viime ja toissa vuonna myynyt bodypaketteja ja ne ovat menneet heti samana päivänä kaupaksi, monesti on tullut heti useita viestejä että ostan ja jonoa kertynyt. Nyt ei yksikään edes katso ilmoitusta. Mitä kummaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat ovat kiristyneet. Ihmisillä ei ole rahaa samalla tavoin kuin ennen Ukrainan sotaa, sähkön ja ruoan hinnannousua.

Vierailija
2/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torihullun aloitukset osa 15.000

ONNEA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vauvaa sulla on, jos paketteja riittää useammalle vuodelle? Jos et ole lukenut medioita, niin tiedoksi, että syntyvyys on romahtanut. Lastenvaatteita on joka kirppari kukkuroillaan ja kukaan ei jaksa arpoa kulahtaneiden vaatteiden kuntoa. Vie kierrätykseen äläkä marise. 

Vierailija
4/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat ovat kiristyneet. Ihmisillä ei ole rahaa samalla tavoin kuin ennen Ukrainan sotaa, sähkön ja ruoan hinnannousua.

Ei sähkön hinta enää ole korkea, se on laskenut takaisin alas. Juuri nyt hinta on 3 centtiä per kilowattitunti.

Vierailija
5/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vauvaa sulla on, jos paketteja riittää useammalle vuodelle? Jos et ole lukenut medioita, niin tiedoksi, että syntyvyys on romahtanut. Lastenvaatteita on joka kirppari kukkuroillaan ja kukaan ei jaksa arpoa kulahtaneiden vaatteiden kuntoa. Vie kierrätykseen äläkä marise. 

On aika tavallista, että ihmisillä on pari lasta. Silloin on bodyjakin.

Vierailija
6/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri siksi yhä useampi osta käytettynä eikä uutena?

Vierailija
7/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri siksi yhä useampi osta käytettynä eikä uutena?

Ei vaan ostaa vielä harkitummin ja kyttää esimerkiksi Annetaan-paketteja.

Vierailija
8/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siellä myynnissä monenlaista. Olen saanut myytä oikeastaan kaikkea muuta kuin lastenvaatteita, ne ei ole nyt mennyt. Ennen meni.

Vierailija
9/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan tajua tätä itkua. Just ostin sieltä lapselle pyörän ja kaupat meni ihan niin kuin aina ennenkin (laitoin viestiä, että milloin voin noutaa, ja myyjä vastasi, että sopii). Ilmeisesti siellä on jotain uusiakin ominaisuuksia, muttei niitä ole pakko käyttää.

Vierailija
10/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONNEA

Mä aloitin edellisen ja nyt aloitti joku muu. Sä olet hulluhullu.

Vierailija
11/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ihan tajua tätä itkua. Just ostin sieltä lapselle pyörän ja kaupat meni ihan niin kuin aina ennenkin (laitoin viestiä, että milloin voin noutaa, ja myyjä vastasi, että sopii). Ilmeisesti siellä on jotain uusiakin ominaisuuksia, muttei niitä ole pakko käyttää.

Itku tulee siitä kun ennen tavarat meni kaupaksi ja nykyään enää ei. Ostajat kaikonneet. Se, että sinä ostit sieltä pyörän ei tarkoita että muut saisi kaupaksi lastenvaatteita.

Vierailija
12/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ONNEA

Mä aloitin edellisen ja nyt aloitti joku muu. Sä olet hulluhullu.

Ja mä aloitin yhden muutama päivä sitten enkä ole sinä enkä tämän ketjun aloittaja.

Vierailija
13/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin siellä just useamman parin lapsen paljasjalkakenkiä. Ne ainakin meni heti kaupaksi.

Nuo pienten vauvojen vaatteet liikkuu kyllä huonosti, koska niitä jokainen saa ilmaiseksi liiaksi asti. 

Vierailija
14/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin katsellut sieltä erinäisiä tavaroita, mutta koko sekamelskasta ei pääse jyvälle, mistä pitäisi etsiä, kun kaikki paikkakunnittain olevatkin asiat on sekaisin.  Siteen pitäisi kirjautua jotenkin, mutta ei kiitos, siihen vaiheeseen jäi etsintä.

Vierailija
15/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sain myytyä paljon. Tänävuonna en mitään. Kaksi tinkijää tullut pyytämään pilkkahintaa jo valmiiksi puolihintaisesta kalliista tavarasta.

Vierailija
16/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla olen myynyt siellä yhden ruukun, päiväpeiton plus tyynyt ja äsken yhden vanhan ikkunan. Erittäin randomisti menee tavaraa, mutta menee nyt kuitenkin.

Siivoan autotallia, joten on ne mun tavaranikin aika random ja sekalaisia.

Vierailija
17/26 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suosikeissa joku 150 tuotetta, joita olen seurannut muutaman viikon. Yksikään niistä ei ole mennyt kaupaksi. Muutamat on piilotettu tosin kesken kaiken.

Vierailija
18/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aina toivoa on.

Vierailija
19/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hullua, että siellä ei ole esimerkiksi yhtään ainutta klikkausta joillekni tavaroille. Siis kysyntä on täysin romahtanut. Vaikka esimerkiksi samanlaiset tavarat myivät nopeasti vielä marraskuussa. Nyt kukaan ei edes katso niitä.

Ja esimerkiksi puutarhakalusteita myin lokakuussa hyvin. Nyt nekään ei muka kiinnosta ketään!

Vierailija
20/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään valittamista tuon toiminnasta, hyvin mennyt kaupaksi ja hyvin saanut ostettua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi