Sukulaiset synttäreille n. 150 km päästä enkä aio laittaa lämmintä ruokaa. Mitä tarjolle makeiden lisäksi?
Coctailpiirakat, valmis voileipäkakku, pasteijoita...?
Kommentit (69)
ollut voileipäkakkua. Sekin nimittäin olisi ollut vaihtoehtona.
Tekeekö viinin litkiminen sinusta jotenkin muita paremman?
Tarkoitus oli kylläkin se, että mitä helppoa tehtävää tai hyvää valmista, mutta ei ruokaa. En tosiaan jaksa olla koko päivää taas keittiössä touhuamassa, kun se siihen menee kuitenkin. Niin monta kertaa koettu.
Salaatit on vähän huono, kun eivät nuo ihmiset ole sen tyylisiä, että salaatti maistuisi tai edes riittäisi. Yksinkertaisesti nuo ihmiset ovat sellaisia, jotka syövät ennemmin lihapullia kuin ankkaa punaviinissä. Mitä vikaa itsetehdyissä lihapullissa ilman pottuja ja kastiketta?
Ja noihin sun spekulointeihisi. Kirjoja löytyy vaikka kuinka paljon, yhtään sotkaa ei ole. Voileipäkakku ei ole kuvottaavaa eikä kakku valmiskakku. Ja sukulaisiahan ei voi valita, jos puhuu somaleista, niin syytön mä siihen olen. Sen verran kunnioitan kuitenkin ketä tahansa, että tarjolla on jokaiselle kelpaavaa tarjottavaa.
Vierailija:
NÄen silmissäni ap:n keittiön ja kämpän. Sotkaa lattiasta kattoon ja kirjahyllyssä ei kirjan kirjaa, vaan romua täynnä. Vieraille ei tarjota koskaan viiniä, vaan särvitään aina helvetin iänikuista sumppia. Tarjottavana kuvottavaa voileipäkakkua ja jälkkärinä joku einesesanssikakku. Kahvipöydässä ollaan hiljaa, kun ei ole mitään puhuttavaa, kun ei mistään mitään tiedetä. Jossain vaiheessa appi saattaa äityä haukkumaan somaleita.
Vierailija:
Hän haluaa ostaa kaiken lähimarketista ja kyselee meiltä, mikä siellä on hyvää!!!
ennen kaikkea nopeaa ruokaa. Vähemmän aikaa niissä menee kun siinä et väsäät pöydän täyteen piirakkaa toisensa perään. Ja kakku jälkkäriksi. Ei todellakaan vie koko päivää. Ja aina ei tarvi mennä sieltä mistä aita on matalin, mä ainakin haluun nähdä vaivaa synttärien eteen ja sen pitää näkyä myös lopputuloksessa.
makkaroista, kinkuista enkä karjalanpaistista.
käviskö jotkut wrapit mihin jokainen voi laittaa mieleistään... niitä täytteitä saattaa kyl joutuu ite tekeen...
olla kattaamassa ja korjaamassa pöytää.
No, olihan tuolla noita varteenotettavia syötäviä kuten kinkkujuustopiirakka (valmista taikinaa kaupasta, helpottaa), coctailpiirakat esim. savuporolla ja tietty se voileipäkakku.
Mulle on yks hailee, mitä joku maksaa. Idea on vaan se, että ei tarvi kahta kattausta tehdä. Haluan joskus olla mukana lasten ilossa enkä vain siellä keittiössä.
Vierailija:
ennen kaikkea nopeaa ruokaa. Vähemmän aikaa niissä menee kun siinä et väsäät pöydän täyteen piirakkaa toisensa perään. Ja kakku jälkkäriksi. Ei todellakaan vie koko päivää. Ja aina ei tarvi mennä sieltä mistä aita on matalin, mä ainakin haluun nähdä vaivaa synttärien eteen ja sen pitää näkyä myös lopputuloksessa.
on ihmisten kielenkäyttö. Puhuuko todella monet aikuiset noin rumasti, vai onko tänne vaan kiva nimettömänä kirjotella mahdollisimman paljon kirosanoja.
Kerro ihmeessä, että tiedetään olla täällä seuraavana päivänä vastailemassa sun sukulaistes aloituksiin, jotka menee about näin: " Olipa ihanat synttärit! Ajettiin 150 kilsaa ja tarjottavaks oli einescoctailpiirakoita! Voitteko uskoa! nimim. Kebabkioskin kautta kotiin"