Laihduin kuin laihduinkin kesäkuntoon
Kyllä vain tuntuu hyvältä. Nyt sen olen tehnyt ja jätkän terveellistä elämäntapaa jatkossakin. -15kg/6kk.
Tulee siitä vain hyvä olo ja itsetunto nousee.
Kommentit (30)
Ei toiset saa laihtua, minun pitäisi olla laihin.
Saan kiksin varsinkin jos pikkusiskoni ovat laihempia.
t. Aina ylipainoinen
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:23"]Ei toiset saa laihtua, minun pitäisi olla laihin.
Saan kiksin varsinkin jos pikkusiskoni ovat laihempia.
t. Aina ylipainoinen
[/quote]Millä kirjaimella sinun etunimesi alkaa?
Onnea! Minäkin ihmeekseni kiinteydyin kesäkuntoon. Kiloja ei ole kyllä lähtenyt yhtään, mutta ei kai sitten tarvitsekaan.
En ymmärrä tätä kesäkuntojuttua sitten yhtään. Keväällä pitää päästä johonkin rantakuntoon ja sitten kuitenkin kesäloman grilliherkuttelun jälkeen taas tiukka kuuri. Sitten on joulu ja taas mässätään ja sitten laihikselle. Miksei voi syödä ja liikkua järkevästi aina, niin ei tarttisi mitään rääkkäyskuntokuureja.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:01"]
En ymmärrä tätä kesäkuntojuttua sitten yhtään. Keväällä pitää päästä johonkin rantakuntoon ja sitten kuitenkin kesäloman grilliherkuttelun jälkeen taas tiukka kuuri. Sitten on joulu ja taas mässätään ja sitten laihikselle. Miksei voi syödä ja liikkua järkevästi aina, niin ei tarttisi mitään rääkkäyskuntokuureja.
[/quote]
Aika monilla nousee paino pari kiloa syksyn aikana ihan luonnostaan. Minä ainakin kutsun kesäkuntoon pääsemiseksi sitä, että laihdutan sen 2 kg ylimääräistä.
Olenko puhunut jostain "hetkenhuumasta"? Tämän ketjun aihe on oikeastaan elämäntaparemontti. -ap
MInä en. Innoissani muka taas aloitin tammikuun alussa, mutta painoa on pudonnut vain -2,2kg
Lähtöpaino 108,7, nyt
106,5kg
Minä tuossa pari vuotta sitten laihdutin itseni "kesäkuntoon", odotan vielä sitä itsetunto boostia, ehkä se sieltä vielä tulee? Toistaiseksi itsetuntoni on vain laskusuunnassa, tykkään ihan yhtä vähän peilikuvastani kuin ennenkin ja jopa ehkä vähemmän. Ennen olin vain läski, mutta kun ei ole läskiä liiaksi niin voin keskittyä niihin kaikkiin muihin kauneusvirheisiin joita en ennen edes ajatellut.
Onnea kuitenkin sinulle, varmasti mahtava fiilis :)
Nro 16. Opettelee rakastamaan itseäsi. Oma elämäsi. Eikö kannattaisi elää nauttien eikä murjottaen?
P.s. Liikunnan kautta saan sen hyvän olon, voisi auttaa sinuakin.
-ap
Hei!
itsekin tässä läihduttelemassa. Kymmenes päivä menossa ja -3kg, olen aika tiukalla dietillä ja täynnä intoa.
Tavoite: -7 kg toukokuun loppuun mennessä niin 10 kiloa on pois ennen kesää.
Voi kyllä minä liikun, lenkitän koiraa joka päivä, pyöräilen, jumppaan 3-4xviikko. Eiköhän se tavalliselle mammalle riitä jonka tavoitteena ei ole mikään fittnes kroppa. Olisihan se mukava rakastaa itseään ja nauttia, mutta se vaan on niin vaikeaa. Noh varmasti sinä päivänä kun kuolen kadun sitä, että en vaan osannut nauttia tästä ainoasta elämästäni. Kadun sitä kyllä jo nyt, mutta se lienee väärä malli terveen itsetunnon rakentamiseen. Katuminen osoittaa sen, että sitä on vähän jo luovuttanut ja miettii elämäänsä menneenä vaikka se on tässä ja nyt. Oikeasti järjellä tiedän, että peilikuvalla pitäisi olla hyvin vähän tekemistä elämän mielekkyyden kanssa. Tosin jos oikeasti hyväksyisin peilikuvani niin seuraavaksi minun pitäisi hyväksyä muutkin virheeni joka vielä vaikeampaa, mutta se siitä :) On hienoa, että joillekin se laihtuminen on se puuttuva pala joka korjaa itsetunnon ja saa onnelliseksi. Sitä toivoin itsekin, mutta itsellä vika taitaa olla korvien välissä eikä vatsamakkaroissa.
Miksi tätä ketjua pitää nostaa? Mä en usko enää ap:n kirjoitusta, kun kokoajan täytyy olla nostamassa. Läski olet kuten tähänkin asti. Vituttiko kun et saanutkaan haluamaasi huomiota?
Nro 20. Taidat itse nostella jostain syystä ketjua.
En ole niin vajaa että nostaisin tätä ja saisin kunniaa ja tykkäyksiä, typerää.
Toivottavasti joku laihduttaja saa tsemppiä tästä.
-ap
Jätkämäisesti jatkan.