Montako parisuhdetta nykyisellä kumppanillasi oli ennen sinua?
Kommentit (42)
Hänellä oli neljä ja mulla kolme.
Oman kertomuksensa mukaan kymmeniä ja oli oikea naistenmies, mutta äitinsä kertoman mukaan mä olen toinen suhde ylipäätään. Se eka oli ollut joskus lukiossa. :=DDDD
Vierailija kirjoitti:
Mulla 1 ja miehellä 0. Oltiin 30v nörttejä.
Meillä sama, mutta ei nörttejä ja 19 v. Nyt oltu yli 50 v yhdessä uskollisesti.
En tiedä. Siis mieheni suhteista, yhden eksän olen tavannut ja sen tiedän, että tämän kanssa oli pidempi suhde. Itselläni takana useampi suhde, kun alettiin seurustelemaan. Mutta ei niistä mies ole kysellyt.
En tiedä, avoliitossa ei ainakaan ole ollut. Kaapissa on jotain valokuvia jostain naisista mutta enpä ole kysynyt ketä he ovat.
Poikaystävällä 6 ja mulla 3 (joista 2 vakavaa). Osa noista poikaystävän suhteista oli myös suht lyhyitä n.6kk. Ite nään vaan hyvänä asiana, että ollaan koettu parisuhteita useamman henkilön kanssa. Osataan arvostaa toisiamme enemmän ja ollaan myös opittu aiemmista virheistä :D
Seitsemäs vuosi yhdessä kirjoitti:
Minulla neljä parin vuoden suhdetta ennen tätä ja olen niistä avoimesti kertonut puolison kysellessä.
Vähän häiritsee ettei puoliso kerro omista entisistä suhteistaan. Vaan myhäilee tietäväisen näköisenä jos kuulee jonkun muut retostelevan satojen petikumppanien määrällä.
Tiedän hänen seurustelleen vakavasti kolmen kumppanin kanssa, mutta jos seksisuhteita on jo satoja, niin en tiedä haluaisinkokaan tietää tarkempia lukuja.Eihän ihminen käytöstä kulu, mutta voihan tuommoinen kukasta kukkaan lentely olla henkisesti aika raskasta ja kyynistää.
Ja sinä olet kukka numero 101 ja seuraava sinun jälkeesi on kukka 102 ja ......
Minulla kymmenkunta lyhyttä seksisuhdetta ja 30 vuoden avioliitto. Kumppanilla kymmenkunta seurustelusuhdetta.
Puolisolla on ollut 4 mainitsemisen arvoista, näistäkin yksi aika lyhyt ja vähäpätöinen vain siksi, että olisin saattanut kuulla siitä muutoin.
Itselläni 0. Tai ehkä puolikas. Olin tuohon asti vältellyt parisuhteita kuin ruttoa.
Miehellä yksi parisuhde ennen minua, itselläni sama. Sen tiedän, että miehellä on kuitenkin ollut paljon irtosuhteita, itselläni ei niinkään. Jos totta puhutaan, niin vähän ahdistaa… ennemmin toivoisin miehellä olleen vaikka edes muutamia seurustelusuhteita eikä niin paljon irtoseksiä, mutta näillä mennään koska asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu.
Ei aavistustakaan. Tiedän hänen olleen naimisissa ennen minua, en ole muista suhteista kysellyt kuten ei hänkään minulta. Myös itselläni on takana yksi aviolitto, lisäksi muutama eri pituinen seurustelusuhde.
Miehellä kaksi, minulla yksi. Siis avo- tai avioliittoa.
Tapasimme 45v.
Uskomatonta mutta totta, mieheni oli 27-vuotias tavatessaan minut, eikä ollut siihen mennessä koskaan edes tapaillut ketään naista, seurustelusta puhumattakaan! Olikin kieltämättä vähän sitoutumiskammoinen tapaus ensi alkuun...
Itse olin silloin 30, ja ehtinyt olla kaksi kertaa avoliitossa ja kihloissakin. Noista eka suhde kesti pari vuotta ja toinen viisi ja puoli vuotta.
Olemme olleet yhdessä 12 vuotta, naimisissa jo 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Itsellä oli yksi.
Väkisin mentiin yhteen ja naimisiin asti. Ei sovita seksuaalisesti yhteen ollenkaan. En suosittele tämmöistä tyyliä kenellekään.
No ei väkisin kannata mennä. Miksi menitte?
En osaa oikein vastata. Itse luulin, että kyllä se siitä vielä korjaantuu, mutta olin väärässä.
Kai se perheen perustaminen oli ykkösenä ja se menikin maaliin. Hinta oli todella kova.
Halusin vain kirjoittaa tämän varoitukseksi muille, että esimerkiksi avioliittoon odottaminen on täyttä paskaa ja johtaa vakaviin ongelmiin. Ihan kuin istuisi tuolilla, jossa on vain kolme jalkaa. Sillä pystyy kyllä istumaan, mutta monta kertaa kaatuu lattialle.
Meillä on laskussa vähän eroa. Laskujeni mukaan hänellä on ollut 37 ja hänen oman kertomansa mukaan vain 34. Minulla ei ole ollut kuin 31!
2 pidempää suhdetta miehellä (seksisuhteita en tiedä enkä välitä), itsellä ei yhtään.
2 lyhyttä itsellä eikä mitään 1-öisiä.
1 parivuotinen (melkein kihlat) ja 1 laastari hänellä, sanojensa mukaan. Vuosien varrella on ollut syytä epäillä tekeytyikö vain "kiltimmäksi" kuin olikaan ja oliko niitä yhdenyönjuttuja kuitenkin. Kaveripiiri oli ainakin sellainen känniääliöporukka. Siihen katkesi välit kun alettiin viettää aikaa yhdessä ja muutti perässäni toiselle paikkakunnalle.