Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan mussa vikaa kun ei ole yhtään kavereita ja olen yksinäinen

Vierailija
29.12.2021 |

Olen mies joka asunu täälä etelässä jo monta vuotta.. ollut parisuhteessa ja oli vähän huonoja juoppokavereita. Pistin ne pois ja ollut aika paljo työtön. Nyt olen saanut töitä ja en ole vielä kavereita saanut. Oli parisuhde ja sen jälkee jäin yksin.. tuntuu ettei mistää saa kavereita ja ihmiset ei musta tykkää.. olen monesti ilmaa ihmisille ja se tuntuu pahalta.. mulla on jonkinlaisia mielenterveysongelmia ja huonot keskustelutaidot ja olen aika ujo mies.. mutta kai mussa on jotain vikaa?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kiinni ulkonäöstä ja statuksesta, Allu. Sä et kelpaa eikä sua kukaan jaksa, koska sä olet yksinkertaisesti vaan niin surkeeta seuraa. Jankutat, uliset ja ruikutat, olet aggressiivinen, saat raivareita, haukut ja huudat naisille. Sen lisäksi olet vielä tyhmäkin. Ei kukaan nainen huoli tuollaista miestä.

Siksi olen miettinyt että ilmeisesti parempi olla yksin on niin pahasti päässä vikaa ettei kelpaa kellekkään. Kummasti nuorempana kelpasin ja sain parisuhteen.. vähän outoa miten asiat on menny näin.

No siinähän se vastaus tuli, ole yksin. Tällainen jankkaaminen on kelle tahansa turnoff. En minä ainakaan normaaliälyisenä haluaisi tyhmää ja hidasta jankkaajaa.

Kai mä oon vaa elämäni yksin. Onhan se huomattu että teille naisille vain normaali mies kelpaa. Luuletko että voin sille mitää että synnyin hieman yksinkertaisena. Oon silti hyvässä työssä ja en ole työtön ja mulla on hieno asunto. No ota sitte normaali mies ei kiinnosta

Ei kiinnosta sun työ tai asunto. Haluan miehen miehen jonka kanssa voi keskustella. Ota itse se vammainen nainen, ai niin mutta "teille miehille" ei kelpaa.

Ota sitte sellainen mies.. mulla on puheen tuottamisen häiriö ja kielellistä häiriötä olin lapsena puheterapiassa.. mun mielestä kyllä en sönkötö puhun hyvin. No kyllä mulle hieman yksinkertainen tai normaali työtön masentunut nainen kelpaa.

Niin otinkin :)

Siinähän otit ja en ole yllättynyt naiset saa aina miehen ja löytää!!!

Ja vielä varmasti on koulutettu.. kun eihän teille tavallinen amis kelpaa. :D

Miksi kelpaisi joku amis kun on itse koulutettu? Yliopistosta tulevien kollegojen joukosta ne puolisot löydetään. Ja ei ole kuule yhtäkään kehitysvamma-allua siellä jankuttamassa, ei luennoilla, osakunnissa eikä bileissä. Fiksut ja mukavat ihmiset saa pariutua rauhassa samalla kun sä jankutat täällä päivästä toiseen :D kuinka paljon hävettää olla sinä?

No koulutusko on se tärkein asia ja pitäs olla fiksu.. no ei kaikki halua käydä korkeakoulua.. no ei kyllä kaikki ole korkeasti koulutettuja.. monet on työttömiä masentuneita.. itellä on sentää työpaikka ja vakituinen.... No sitten jankutan mitä sitte?

No sitä että ketään normaalia ei voisi vähempää kiinnostaa sun jankutus, vammainen. Et ole sanonut yhtäkään järkevää sanaa täällä palstalla.

Voin kuvitella sun suhteen, sinä valitat vaan kun et saanut maailmanmestari missiä puolisoksesi.

En ole edelleen vammainen.. miksi oletat tommosta.. oletko neuropsykologi.. mieti vähän sanojas.. sut pitäs pistää puristimeen... en tarvi missiä ei kiinnosta sellaiset.

Mutta sulle ei kelpaa samantasoinen eli lähes vammainen puoliso. Kannattaisi miettiä itseäsi. Heikkolahjaisen ja vammaisen välissä voi olla esim. vain yksi äo-piste. Yksikään normaali ei tule koskaan sinua ottamaan.

Ei kiitos vammaista koska en ole itse missää kuntoutuksessa ja minulla ei ole ohjaajaa enkä tarvitse.. pystyn käymää normi töissä kaikki hoitamaa itse.. en näytä vammaiselta en sönkötä eikä mulle oo todettu vammaa. No kyllä mut on jo 2 naista normaalia huolinut :D

Hyvää loppuelämää yksin. Hommaa vaikka marsu.

Luuletko että sä tiedät mitä mun elämästä tulee? Olet todella ilkeä ja toivon että mätänet jossain.. ihan sama mulle.. Mulla on ollut ennenkin parisuhde.. miksei tulis jatkossa?

No jos kerran tiedät saavasi parisuhteen niin lakkaa täällä jankkaaminen ja etsi se suhde. Mätänen joskus kyllä haudassa, kiitos. Kauanko ne parisuhteet kesti? Viikon?

Sä tuskin olet edes parisuhteessa koskaan ollut :DD.

Vierailija
82/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt on maailma muuttunut... nykyää naisilla on kovat kriteerit ennen ei ollut ja kelpas vielä.. nyt on elämä tätä pelkkää yksin oloa ja tylsää kun kaipaa sitä läheisyyttäki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta jo huomannu että yksipuolista on kaikki mulla naistenkaa.. että se kiinnostus on multa.. ja heitä ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
84/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää edes yrittää kun toinen ei tule vastaan ja ajattele että on kiinnostunut juuri mut näkee ja viettää aikaa munkaa.. emmä tätä jaksa enää

Vierailija
85/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos vähäkin on tavallinen ei niin komea ja ylipainoa hieman kaljamahaa.. niin heti on naisten silmii aivan ettei voi kuvitellakkaa kiinnostuneen tähän tää pinnallisee maailmaa menny

Vierailija
86/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu parempi jatkossa olla aina yksin. eiköhän se oo ihan sata varma juttu.

Vierailija
87/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hakee seksiä ihan maksamalla kyllä sitten.

Vierailija
88/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kiinni ulkonäöstä ja statuksesta, Allu. Sä et kelpaa eikä sua kukaan jaksa, koska sä olet yksinkertaisesti vaan niin surkeeta seuraa. Jankutat, uliset ja ruikutat, olet aggressiivinen, saat raivareita, haukut ja huudat naisille. Sen lisäksi olet vielä tyhmäkin. Ei kukaan nainen huoli tuollaista miestä.

Siksi olen miettinyt että ilmeisesti parempi olla yksin on niin pahasti päässä vikaa ettei kelpaa kellekkään. Kummasti nuorempana kelpasin ja sain parisuhteen.. vähän outoa miten asiat on menny näin.

No siinähän se vastaus tuli, ole yksin. Tällainen jankkaaminen on kelle tahansa turnoff. En minä ainakaan normaaliälyisenä haluaisi tyhmää ja hidasta jankkaajaa.

Kai mä oon vaa elämäni yksin. Onhan se huomattu että teille naisille vain normaali mies kelpaa. Luuletko että voin sille mitää että synnyin hieman yksinkertaisena. Oon silti hyvässä työssä ja en ole työtön ja mulla on hieno asunto. No ota sitte normaali mies ei kiinnosta

Ei kiinnosta sun työ tai asunto. Haluan miehen miehen jonka kanssa voi keskustella. Ota itse se vammainen nainen, ai niin mutta "teille miehille" ei kelpaa.

Ota sitte sellainen mies.. mulla on puheen tuottamisen häiriö ja kielellistä häiriötä olin lapsena puheterapiassa.. mun mielestä kyllä en sönkötö puhun hyvin. No kyllä mulle hieman yksinkertainen tai normaali työtön masentunut nainen kelpaa.

Miksi kelpaisi joku amis kun on itse koulutettu? Yliopistosta tulevien kollegojen joukosta ne puolisot löydetään. Ja ei ole kuule yhtäkään kehitysvamma-allua siellä jankuttamassa, ei luennoilla, osakunnissa eikä bileissä. Fiksut ja mukavat ihmiset saa pariutua rauhassa samalla kun sä jankutat täällä päivästä toiseen :D kuinka paljon hävettää olla sinä?

No koulutusko on se tärkein asia ja pitäs olla fiksu.. no ei kaikki halua käydä korkeakoulua.. no ei kyllä kaikki ole korkeasti koulutettuja.. monet on työttömiä masentuneita.. itellä on sentää työpaikka ja vakituinen.... No sitten jankutan mitä sitte?

No sitä että ketään normaalia ei voisi vähempää kiinnostaa sun jankutus, vammainen. Et ole sanonut yhtäkään järkevää sanaa täällä palstalla.

Voin kuvitella sun suhteen, sinä valitat vaan kun et saanut maailmanmestari missiä puolisoksesi.

En ole edelleen vammainen.. miksi oletat tommosta.. oletko neuropsykologi.. mieti vähän sanojas.. sut pitäs pistää puristimeen... en tarvi missiä ei kiinnosta sellaiset.

Mutta sulle ei kelpaa samantasoinen eli lähes vammainen puoliso. Kannattaisi miettiä itseäsi. Heikkolahjaisen ja vammaisen välissä voi olla esim. vain yksi äo-piste. Yksikään normaali ei tule koskaan sinua ottamaan.

Ei kiitos vammaista koska en ole itse missää kuntoutuksessa ja minulla ei ole ohjaajaa enkä tarvitse.. pystyn käymää normi töissä kaikki hoitamaa itse.. en näytä vammaiselta en sönkötä eikä mulle oo todettu vammaa. No kyllä mut on jo 2 naista normaalia huolinut :D

Luuletko että sä tiedät mitä mun elämästä tulee? Olet todella ilkeä ja toivon että mätänet jossain.. ihan sama mulle.. Mulla on ollut ennenkin parisuhde.. miksei tulis jatkossa?

No jos kerran tiedät saavasi parisuhteen niin lakkaa täällä jankkaaminen ja etsi se suhde. Mätänen joskus kyllä haudassa, kiitos. Kauanko ne parisuhteet kesti? Viikon?

Jos en olisi ollut, niin en silti tekisi satoja aloituksia tänne itkemässä että yhyyyy en saa kumppania :( pärjäisin myös yksin toisin kuin ap. T. 6v suhteessa.

Vierailija
89/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos vähäkin on tavallinen ei niin komea ja ylipainoa hieman kaljamahaa.. niin heti on naisten silmii aivan ettei voi kuvitellakkaa kiinnostuneen tähän tää pinnallisee maailmaa menny

Ei, se johtuu siitä että olet tyh mä.

Vierailija
90/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden naisen joka oli yksinkertainen tai tiedän 3 naista jolla mielenterveysongelmia sun muuta ovat kelvanneet kaikki naisia ja 1 kaunis nuori nainen.. kyllä he ovat kelvanneet miehille ovat parisuhteissa

Vierailija
91/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaa johdu.. en ole mikää vammainen.. normaalisti puhun ja olen ja käyn töissä

Vierailija
92/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sain niitä naisia en ruikuttanu näin paljoa.. kun oli kivempaa aikaa.. nykyää olen ihan yksin muuttunut masentunut erilainen... ja nyt on jo siinä iässä että olisi kiva löytää kumppani

Vierailija
93/102 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kyllä tunnustan ruikutan enempi paljon ku ennen.. ja oon rupsahtanut ja lihonut ollut kyl ennenkin mutta ehkä kaljamaha on vaa kasvanut ja en oo pitäny huolta.. nykyää ei käy missää että tutustuu naisiin ennen kävin baareissa ja tutustui naisiin

Vierailija
94/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään.. juuri terapeutti sanoi että en missää nimessä ole kehitysvammainen ja mun ei tarvi semmosia naisia yrittää.

Vierailija
95/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyää mulle ei ihmiset edes juttele.. olen jäänyt pohjalla ikääni nähden 36 v ja ei ole oikeestaa mitää.. ei ole omaisuutta säästöjä olen aika nollilla.. en juo enää alkoholia ennen join.. mutta tuntuu että ihmiset nauraa mulle.. ja en jaksa niitä juoppoja enää.. nuorempana mun elämä oli ollut ihan erilaista.

Toivon, että elämätilanteesi muuttuu paremmaksi. Luin aikoinaan köyhien kertomuksia lamavuosista. Yksi  nuori mies  kertoi miten jäi työttömäksi ja asunnossa oli jääkaappi rikki. Hänellä oli sairaus, johon liittyi  kipuja. Mutta myöhemmin elämässä hän tapasi mukavan naisen ja hänen elämänsä vaikutti siinä vaiheessa ok:lta.

Vierailija
96/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä tuntuu että olen muuttunut ihan kelpaamattomaksi.. ei ennen ollut näin

Samat fiilikset täällä! Ehkä maailmasta on tullut suvaitsemattomampi?

Vierailija
97/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi ollut, niin en silti tekisi satoja aloituksia tänne itkemässä että yhyyyy en saa kumppania :( pärjäisin myös yksin toisin kuin ap. T. 6v suhteessa.

Mä taas uskon, että aikamoni käyttäytyisi juurikin samalla tavalla kuin aloittaja, mikäli joutuisi samanlaiseen tilanteeseen kuin hän.

Vierailija
98/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munn kaikista kavereista tuli insinöörejä.

Vierailija
99/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakinhan luki etta 1/3 suomalaisista on jatkuvasti yksinäisiä. Kyllä vika on tässä kansassa laajemminkin eikä pelkästään yksilöissä.

Vierailija
100/102 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä elämä on jotenki muuttunu ja tässä iässä pitäs olla jo paremmin asiat.. hieno auto.. ei kovin paljo velkaantunut koulutus.. mutta ei vain ole.. sitä ihmettelen millanen pitäs olla.. pitäs omana ittenää kelvata, Mä oon kuitenki vakituisessa töissä ja asiat melko hyvin