Onkohan mussa vikaa kun ei ole yhtään kavereita ja olen yksinäinen
Olen mies joka asunu täälä etelässä jo monta vuotta.. ollut parisuhteessa ja oli vähän huonoja juoppokavereita. Pistin ne pois ja ollut aika paljo työtön. Nyt olen saanut töitä ja en ole vielä kavereita saanut. Oli parisuhde ja sen jälkee jäin yksin.. tuntuu ettei mistää saa kavereita ja ihmiset ei musta tykkää.. olen monesti ilmaa ihmisille ja se tuntuu pahalta.. mulla on jonkinlaisia mielenterveysongelmia ja huonot keskustelutaidot ja olen aika ujo mies.. mutta kai mussa on jotain vikaa?
Kommentit (102)
No olkaa sitte hiljaa.. hyvästi kaikki.. haen apua.
Hei, yksinäinen olen minäkin. Huomena syntymäpäivä, täytän 33 ja tiedän jo nyt etten tule saamaann yhtään onnittelua. Olen nainen ja mielestäni ihan normaalin näköinen ja muutenkin tavallinen. Silti en ole onnistunut yhtään ystävää saamaan. Näillä eväillä mentävä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hei, yksinäinen olen minäkin. Huomena syntymäpäivä, täytän 33 ja tiedän jo nyt etten tule saamaann yhtään onnittelua. Olen nainen ja mielestäni ihan normaalin näköinen ja muutenkin tavallinen. Silti en ole onnistunut yhtään ystävää saamaan. Näillä eväillä mentävä eteenpäin.
Paljon onnea näin etukäteen. Toivottavasti löydätte elämäänne sisältöä ja sitä kautta ystäviä, rohkeasti vain eteenpäin. Muistakaa että olette itse itsenne paras kaveri, vasta sitten tulee muut. Eli kohdelkaa itseänne niin kuin sitä parasta kaverianne kohtelisitte. Huomaatte vielä eron ja elämällä on uusi suunta. M
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut poikaystävän?
Mitä tässä suuntaa on mihkään kun ei parisuhdetta löydä ja ei ole niitä ominaisuuksia mitä naiset etsii kun on pohjalla.
Naiset jo olettaa et mies on vähintää amk tasoa.. suht ok palkka ei huono.. tottakai noin vähintää 2015 vm auto mielellää ei nissan mikra.. pitää olla säästöjä.. sosiaalista elämää.. itsevarma.. ja kroppa kunnossa
Jos ei ole tuommonen mies.. niin aika pohjalla on.. jos ei ees kavereitakaa ole ketään
Varsinkin nämä Helsingin naiset.. aivan omaa tasoa... vain komea hyvä kroppainen fiksu menestynyt mies kelpaa.. ei tällänen missää nimessä.. ja kaikki on samaa kaliiperia uran ja menestyksen ja rahan perässä
on se helppoa matkustella.. ja on kallis 20 k maasturivolvo... ja elämä on semmosta.. toki heilläki omat vaikeukset.. mutta ei katto ees mun päälle
No jotain vikaa varmaan jollakin mittapuulla. Et siis tule ihmisten kanssa toimeen?
Vierailija kirjoitti:
No jotain vikaa varmaan jollakin mittapuulla. Et siis tule ihmisten kanssa toimeen?
En tiedä onko mulla autismin kirjoa tai jotain niihin liittyvää.. en tule.. en juttele ihmistenkaa oikee ja mulle ei jutella.. huonot keskustelutaidot ja mun yksinkertaisuus tulee heti esille
En oo ihan samalla viivalla normaaleiden tai muitten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mulla autismin kirjoa tai jotain niihin liittyvää.. en tule.. en juttele ihmistenkaa oikee ja mulle ei jutella.. huonot keskustelutaidot ja mun yksinkertaisuus tulee heti esille
Mulla sama homma, mutta kuitenkin aina jonkin verran tarttuu ihmisiä matkaan tuntemattomasta syystä, kuitenkin oon aika yksinäinen silti ja yleensä olen mielummin yksin. Eikä siinä sinänsä ole mitään kamalaa, koska tykkään tosi paljon olla yksin. Se on harmillista jos ei tykkää.. toisaalta kaipuu ihmisten seuraan on yksi sosiaalisuuden perusta, joten ehkäpä voisit kokeilla harjoitella sosiaalisia taitoja? Esim lue kirjallisuutta aiheesta?
Ei se ole kiinni ulkonäöstä ja statuksesta, Allu. Sä et kelpaa eikä sua kukaan jaksa, koska sä olet yksinkertaisesti vaan niin surkeeta seuraa. Jankutat, uliset ja ruikutat, olet aggressiivinen, saat raivareita, haukut ja huudat naisille. Sen lisäksi olet vielä tyhmäkin. Ei kukaan nainen huoli tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma, mutta kuitenkin aina jonkin verran tarttuu ihmisiä matkaan tuntemattomasta syystä, kuitenkin oon aika yksinäinen silti ja yleensä olen mielummin yksin. Eikä siinä sinänsä ole mitään kamalaa, koska tykkään tosi paljon olla yksin. Se on harmillista jos ei tykkää.. toisaalta kaipuu ihmisten seuraan on yksi sosiaalisuuden perusta, joten ehkäpä voisit kokeilla harjoitella sosiaalisia taitoja? Esim lue kirjallisuutta aiheesta?
Voi olla et mul on jotain autismiin liittyvää.. katon kyl ihmisiä silmiin kun puhun tai aspergerin oireita.. en oo kovin fiksu ja huono yleistieto kun olen vähän yksinkertainen ja osaan toki jutella mut tuntuu että ihmiset ei jaksa mua viihdy mun seuras
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kiinni ulkonäöstä ja statuksesta, Allu. Sä et kelpaa eikä sua kukaan jaksa, koska sä olet yksinkertaisesti vaan niin surkeeta seuraa. Jankutat, uliset ja ruikutat, olet aggressiivinen, saat raivareita, haukut ja huudat naisille. Sen lisäksi olet vielä tyhmäkin. Ei kukaan nainen huoli tuollaista miestä.
Siksi olen miettinyt että ilmeisesti parempi olla yksin on niin pahasti päässä vikaa ettei kelpaa kellekkään. Kummasti nuorempana kelpasin ja sain parisuhteen.. vähän outoa miten asiat on menny näin.
Yhtäkkiä tuntuu että olen muuttunut ihan kelpaamattomaksi.. ei ennen ollut näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi olen miettinyt että ilmeisesti parempi olla yksin on niin pahasti päässä vikaa ettei kelpaa kellekkään. Kummasti nuorempana kelpasin ja sain parisuhteen.. vähän outoa miten asiat on menny näin.
No siinähän se vastaus tuli, ole yksin. Tällainen jankkaaminen on kelle tahansa turnoff. En minä ainakaan normaaliälyisenä haluaisi tyhmää ja hidasta jankkaajaa.
Nykyää mulle ei ihmiset edes juttele.. olen jäänyt pohjalla ikääni nähden 36 v ja ei ole oikeestaa mitää.. ei ole omaisuutta säästöjä olen aika nollilla.. en juo enää alkoholia ennen join.. mutta tuntuu että ihmiset nauraa mulle.. ja en jaksa niitä juoppoja enää.. nuorempana mun elämä oli ollut ihan erilaista.