Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piritta Hagman pyytää deittivinkkejä, en muka ole seurustellut eron jälkeen ...

Vierailija
29.12.2021 |

... eikös hän käynyt yhden liitonkinkin sotkemassa Parissa?

https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalinkaryinen-kolmiodraama-paljastui…

Miksi aikuinen ihminen valehtelee?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä tarjoat seiska lehden juttua faktana? Seiska lehteä, salli mun nauraa. Olet vielä typerämpi kuin mitä luulin.

Seiska on tiennyt ekana pääministerin toilailutkin. Kannattaa kaiken nauramisen lomassa miettiä sitä. En epäile sekuntiakaan, etteikö tuo suhde olis totta.

Ohis

Vierailija
42/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te käytte klikkaamassa iltapaskojen ”uutisia”, jotka on otettu jonkun julkkiksen somesta? Miksi joku tekee aina, siis ihan aina aloituksen tänne? Haukkuakseen noita julkkiksia? Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse julkkisten elämää ihmetellä.

Miksi sinä roikut ketjuissa kyttäämässä mitä joku kirjoittaa jostakin ihmistä. Hanki oma elämä ja elä sitä ja anna muitten elää omaansa.

Elä kuten opetat!

Ei kai tässä kukaan ole missään ketjussa roikkunutkaan. Iltapaskan toimittajako se siellä kirjoittelee? Tuliko paha mieli? Kummasti aina täältä löytyy aloitus, kun joku juttu on iltapaskassa. Ei niistä kaikista jutuista silti tänne kannata aloitusta tehdä.

Edelleen, en ole toimittaja, joten ota lääkkeesi ja mene ulos. Nyt olet roikkunut liikaa täällä kuin noin pitää raivota.

Kummasti keskustelupalstalla keskustellaan asioista jotka ovat julkisia. Eikö olekin outoa? Naapurin Bertasta täällä ei puhuta, miksiköhän.

Piritta on säälittävä, valehteleva juntti.

Kiitos samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä tarjoat seiska lehden juttua faktana? Seiska lehteä, salli mun nauraa. Olet vielä typerämpi kuin mitä luulin.

Nyt tiskiin todisteet ettäseuska valehteli!

Pystytkö kertomaan?

Vierailija
44/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen missi ja jääkiekkoilijan ex-vaimo. Jos nuo on ainoat meriitit, niin pitäisi tuntea ihminen paremmin, että voisi edes kiinnostua.

Kannattaa varmaankin ensin tutustua hänen meriiteihinsä ennenkuin tulee tänne huutelemaan.

Mielelläni tutustuisin hänen meriittehinsä. Mutta mistä niitä löytää? En ole siis dissaamassa kyseistä henkilöä mutten myöskään ansiottomasti hypettämässä. Tietoa vaan ei oikein löydä. Tutkintoja, opiskeluja?

Fysioterapeutti, yrittäjä. Nämä mainittu jo aiemmin ketjussa. Huvitti tosin, että joku oli alapeukuttanut, kun näistä mainittiin. Viiraa jollakin kyllä pahasti päästä, ei voi muuta sanoa.

Onko nuo sit oikeesti erityisiä meriittejä? Ehkä kyse on siitä. Ihan perushyvä ammatti, ei siinä mitään, mutta jos puhutaan ihmisen meriiteistä, niin...

Eihän tuo olisi jollain 2003 perintöprinsessan tittelillä nyk. fysioterapeuttina ollenkaan kiinnostava. Täysin unohdettu ilman lätkävaimouttaan. Minun naapurissa asuu menneiden vuosien missi, eikä ole paparazzit pyörimässä.

Itsehän sinä käytit meriitti sanaa, en minä. Harvalla meillä on mitään sen suurempia meriittejä. Ammatti jne, mutta ei meriittejä.

Vierailija
45/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pirittallekin oma vanhempi mies näin löytyy niin kuin Lotalle ja Kiiralle.

Vierailija
46/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te käytte klikkaamassa iltapaskojen ”uutisia”, jotka on otettu jonkun julkkiksen somesta? Miksi joku tekee aina, siis ihan aina aloituksen tänne? Haukkuakseen noita julkkiksia? Hankkikaa oma elämä, niin ei tarvitse julkkisten elämää ihmetellä.

Miksi sinä roikut ketjuissa kyttäämässä mitä joku kirjoittaa jostakin ihmistä. Hanki oma elämä ja elä sitä ja anna muitten elää omaansa.

Elä kuten opetat!

Ei kai tässä kukaan ole missään ketjussa roikkunutkaan. Iltapaskan toimittajako se siellä kirjoittelee? Tuliko paha mieli? Kummasti aina täältä löytyy aloitus, kun joku juttu on iltapaskassa. Ei niistä kaikista jutuista silti tänne kannata aloitusta tehdä.

Voi hyvänen aika, sinäköse päätät mistä saa aloituksia tehdä? Olet sairaalloisen utelias kun kyttäät aloitukset joista et välitä.

Ohita pöljä, sinulle ei kuulu mistä muut puhuvat, pidä turpasi kiinni ja mene toiseen ketjuun, niin yksinkertaista.

Mutta ei, pätemään pitää tulla.

Kuulepas nyt pöljä. Ei näitä aloituksia voi olla huomaamatta, kun suurin piirtein jokaisesta Iltapaskan jutusta on täällä aloitus. Siis lähes jokaisesta. Kyllä ihmiset osaavat itse käydä lukemassa ne jutut niistä lehdistä, jos haluavat. Ainoa tarkoitus näillä aloituksilla on päästä haukkumaan julkkiksia. Siis se on ainoa tarkoitus.

Mutta sinä saat haukkua muut?

Jännä asenne sinulla!

Olet säälittävä!

Luepa nuo viestiketjun viestit läpi. Kuka haukkui ketä?

Vierailija
47/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista syyllistämistä. Eiköhän tässä tuo mies ole syyllistynyt vaimonsa pettämiseen, ei Piritta.

Vierailija
48/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen missi ja jääkiekkoilijan ex-vaimo. Jos nuo on ainoat meriitit, niin pitäisi tuntea ihminen paremmin, että voisi edes kiinnostua.

Kannattaa varmaankin ensin tutustua hänen meriiteihinsä ennenkuin tulee tänne huutelemaan.

Mielelläni tutustuisin hänen meriittehinsä. Mutta mistä niitä löytää? En ole siis dissaamassa kyseistä henkilöä mutten myöskään ansiottomasti hypettämässä. Tietoa vaan ei oikein löydä. Tutkintoja, opiskeluja?

Fysioterapeutti, yrittäjä. Nämä mainittu jo aiemmin ketjussa. Huvitti tosin, että joku oli alapeukuttanut, kun näistä mainittiin. Viiraa jollakin kyllä pahasti päästä, ei voi muuta sanoa.

Onko nuo sit oikeesti erityisiä meriittejä? Ehkä kyse on siitä. Ihan perushyvä ammatti, ei siinä mitään, mutta jos puhutaan ihmisen meriiteistä, niin...

Eihän tuo olisi jollain 2003 perintöprinsessan tittelillä nyk. fysioterapeuttina ollenkaan kiinnostava. Täysin unohdettu ilman lätkävaimouttaan. Minun naapurissa asuu menneiden vuosien missi, eikä ole paparazzit pyörimässä.

Itsehän sinä käytit meriitti sanaa, en minä. Harvalla meillä on mitään sen suurempia meriittejä. Ammatti jne, mutta ei meriittejä.

En minä käyttänyt. Mutta joo, kaikilla on ammatit, mutta joka sairaanhoitaja tai mekaanikko ei ole lehdissä pätemässä vähän joka alan asiantuntijana.

Mitä se alasti kieriskeleminenkin oli? Muka niin vakavalla asialla ollaan. Hohhoijaa.. Kaikki näki sen läpi!

No sehän aikoo politiikkaan ja vihreisiin, mikä on tuollaisella tekopyhälle itsensä esittelijälle mitä osuvin valinta.

Vierailija
49/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi fakta, seiska olisi maksanut isot korvaukset aikapäiviä sitten.

Lisäksi omat silmät kertoivat asian.

Miksi sinä piritta vaahtoat?

Sinulta varmaan löytyy kuvia jos kerran omat silmät kertoivat asian? Laita ne meille tänne nähtäväksi. Miksi kutsut minua Piritaksi? Sinulta taisi loppua argumentit kesken.

Vierailija
50/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiskiin todisteet ettäseuska valehteli!

Pystytkö kertomaan?

Sitten uskon jos he itse näin sanovat. Seiska nyt repii juttua vaikka mistä. Ihan vaikka mistä jonkin joutavasta rupatteluhetkestäkin saavat kaiken maailman juoruja aikaiseksi. En luota pätkääkään noihin missään muussakaan juorussa. Sorry.

Vierailija
51/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä käyttänyt. Mutta joo, kaikilla on ammatit, mutta joka sairaanhoitaja tai mekaanikko ei ole lehdissä pätemässä vähän joka alan asiantuntijana.

Mitä se alasti kieriskeleminenkin oli? Muka niin vakavalla asialla ollaan. Hohhoijaa.. Kaikki näki sen läpi!

No sehän aikoo politiikkaan ja vihreisiin, mikä on tuollaisella tekopyhälle itsensä esittelijälle mitä osuvin valinta.

Voikun ihmiset ymmärtäisivät että nämä monet jutut eivät ole mitään haastatteluja vaan julkkisten some päivityksistä otettuja juttuja. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Kukaan ei edes tietäisi monien julkkisten asioista mitään, jos some päivityksistä ei tehtäisi lehteen juttuja. Minä en ainakaan tietäisi, koska en seuraa ketään julkkista somessa. Saapahan ainakin monet tärkeät tempaukset julkisuutta, kun joku julkkis pyörii alasti.

Vierailija
52/64 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Pirittallekin oma vanhempi mies näin löytyy niin kuin Lotalle ja Kiiralle.

Ja Heidille

Vierailija
53/64 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monia julkkiksia pitää fiksuina kunnes... Olen siis oikeasti pitänyt Pirittaa fiksuna koska eronkin jälkeen puhunut miehestään kunnioittavasti ja ajattelee selvästi lastensa parasta. Tällainen julkinen "deittivinkkien" kalastelu ei kyllä imartele häntä. Ja miksi niin monet keski-ikäiset naiset (ei vain Piritta) kirjoittaa instassa samalla tyylillä kuin alle parikymppiset pissikset?? 

"Oh no, IIIIIKKK, dating game on! *hymiö*, LOL, *hymiö*, YOLO, *hymiö*".

Vierailija
54/64 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008532627.html

Piritta Hagman kertoo kaipaavansa vielä hieman henkistä valmistautumista ennen kuin hän sukeltaa deittailun maailmaan

Vierailija
55/64 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Drittivinkkejä tuli mutta niiden pyyntö ei kuulemma ollut dritti-ilmoitus

Vierailija
56/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma porilainen puuma. Nyt siel sitte eteises jonotetaa.

Vierailija
57/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritta on niin henkistynyt täydellinen äitinainen. Korostaa omaa sinkkuuttaan ja kosiskelee uroita… Ihme, ettei ole vielä löytänyt miestä lukuunottamatta tuota varattua.

Vierailija
58/64 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tota ihmistä vaivaa? Miksi joku on noin huomionkipeä?

Vierailija
59/64 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toivoo että Niklas heräisi namipaukun menettämiseen. Eiköhän se yritä herättää jotakin suojelu- tai mustasukkaisuusviboja tuolla deittiulostulolla, niin että exä pyytäisi sen takaisin. On kyllä ihme vatvoja. Nuo yhden talven halkokuutiotkin se veti johonkin voi kun avioeron jälkeen kaikki on niin hankalaa. Kaikki on sellaista piilodeittivihjailua: tarvin uroksen, jotta pärjään.

Vierailija
60/64 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi