Lue keskustelun säännöt.
Pärjääkö muka talven Reimatecin välikausihaalarilla?
17.09.2006 |
Naapurit on muka pärjänny monta talvea. Laittavat kuulemaa vaan alle villaa ym. kerroksia... kai se ajaa saman asian...
Kommentit (4)
Mutta ei mielestäni kunnon pakkasella, vaan oltava talvipuku.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toki nyt ostellaan niitä pukuja, kun kerran sellaiset on keksitty, mutta ihan hyvin sillä välikausipuvulla välikerroksineen pärjää.
itse hankin kuitenkin myös Reimatecin talvihaalarin pojalle, on meinaan tarhassa ja siellä varmaan selkeämpää että on yksi haalari ja mahdollinen villa-asu eikä monia välikerroksia ja sitten välikausihaalari.