Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26v. ja aion ostaa elämäni ensimmäisen kuukupin ja kokeilla sitä!

Vierailija
29.12.2021 |

Jos toimii, tulen säästämään paljon luontoa ja rahaa, kun tamponi ja sideostokseni vähenee.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt reilu 2 vuotta ja tykkään! Aluksi asettaminen ja pois saanti oli hankalaa, mutta kun siihen tottui, niin en enää vaihtaisi. Se kuppi ei edes tunnu miltään.

Vierailija
2/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!! Nyt voit voimaantua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa

Vierailija
4/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Itse olen käyttänyt jo nelisen vuotta ja en vaihtaisi pois. Opettelu kesti parin kierron verran, ja muutaman kerran on kuppi keikahtanut tai jäänyt jumiin mutta nykyään ei ongelmia. Älä siis luovuta heti!

Vierailija
5/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin kuukupin vasta 45-vuotiaana. Olin siihen mennessä käyttänyt pitkälti toistatuhatta euroa tamponeihin.

Harjoitteleminen kannattaa. Minä jouduin leikkaamaan antennin kokonaan pois, jotta kuppi istui kunnolla. Kun opin käyttämään sitä oikein, totesin, että parempaa kapinetta ei olekaan.

Vierailija
6/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ekan noin 18 vuotta sitten ja tyytyväisempi en voisi olla. Todella hyvä ja helppo käyttää.

Vierailija
7/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin kuukupin vasta 45-vuotiaana. Olin siihen mennessä käyttänyt pitkälti toistatuhatta euroa tamponeihin.

Harjoitteleminen kannattaa. Minä jouduin leikkaamaan antennin kokonaan pois, jotta kuppi istui kunnolla. Kun opin käyttämään sitä oikein, totesin, että parempaa kapinetta ei olekaan.

Itse leikkasin kans sen antennin kokonaan pois. Ei kyllä mitään ongelmia asettaa tai ottaa pois.

Vierailija
8/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin käyttää vajaat 10 vuotta ennen kuin alkoi vaihdevuodet. Oli hyvä ostos, rahaa ja luontoa säästyi.

Vierailija
9/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omani myös sun ikäisenä, ja se kannatti! Ei ole mennyt rahaa muihin suojiin koko aikana, olen nyt 30 ja sama kuppi edelleen menossa. Vuoden tai parin päästä ostan uuden. Käyttö on helppoa, kun opettelee itselle toimivat tekniikat poistoon ja paikalleen laittoon, ja on käytössä aivan huomaamaton ja mukava! En voi kuin suositella :)

Vierailija
10/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jup

Vierailija
11/22 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

Vierailija
12/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
13/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
14/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Voit sitten vierailla myös roskiksettomien sinkkumiesten luona, kun et tuota heille naisjätteitä, joista eivät selviä.

Vierailija
15/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ostin ja olen kokeillut paljon mutten vaa osaa käyttää sitä

tuntuu ikävältä ja on vaikea laittaa ja vaikea ottaa pois

Vierailija
16/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Voit sitten vierailla myös roskiksettomien sinkkumiesten luona, kun et tuota heille naisjätteitä, joista eivät selviä.

Kenellä ei ole roskista? Ymmärrän, ettei kaikilla ole vessassa, mutta ei lainkaan?

Vierailija
17/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee ja onnea, tervetuloa kerhoon!

Käyttöön kun tottuu ei sotkuakaan juuri tule.

Itseäni harmittaa vietävästi lantioluihin heijastuva kipu aina kuukuppia, tai jättisupertamponia käyttäessäni. Joudun varmaan luopumaan kuukupista. Kohtutulehduksen jälkeen kukkautiskivut ovat alkaneet jäytää luissa. Samaa en toivoisi kenellekään.

Menkää menstruoivat heti lääkäriin tutkittavaksi, jos koette ettei kuukautisvuoto tai kipujen aste ole sitä mihin olette tottuneet.

Viivyttelin itse viimeiseen asti ja hoitamaton kohtutulehdus ehti tehdä tuhojaan.

Mut vielä kerran, onnea AP!

Vierailija
18/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä ei ole roskista? Ymmärrän, ettei kaikilla ole vessassa, mutta ei lainkaan?

Meillä ei ole roskiksia vessoissa. Joskus laitan vieraiden takia.

Mä ostin kuukupin 27-vuotiaana ja oon käyttänyt sitä kohta 15 vuotta. Toinen kuppi menossa.

Vierailija
19/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä tamponia ole kovin kiva kuljettaa kädessä keittiön roskikseen... Kaikkien muiden vieraiden silmien edessä.

Vierailija
20/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä tamponia ole kovin kiva kuljettaa kädessä keittiön roskikseen... Kaikkien muiden vieraiden silmien edessä.

Mun kyläpaikoissa on ollut ainakin vessapaperia ja siihen olen kääräissyt. Ja ihan häpeää tuntematta vienyt roskikseen. Ei sitä nyt verisenä siinä kämmenellä tartte kuljettaa.