Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26v. ja aion ostaa elämäni ensimmäisen kuukupin ja kokeilla sitä!

Vierailija
29.12.2021 |

Jos toimii, tulen säästämään paljon luontoa ja rahaa, kun tamponi ja sideostokseni vähenee.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse älysin kupin vasta raskauden jälkeen, no pitkään kyllä sitä ennen olinkin menkaton minipillerien takia eli hirveästi en ole ehtinyt elämäni aikana kertissuojia käyttää.

Kohta tulee vuosi kupin käyttöä itselle, ja en juuri käytä muita suojia, tosin ph-suojia löytyy vielä kaapista siltä varalta että tulee tunne että haluaa lisävarmistusta. Jos noi jo ostetut joskus loppuu niin taidan hankkia 2 kestopikkuhousunsuojaa ja pärjännen niillä loppuikäni, kuppi ehkä jossain vaiheessa toki uusittava (10 v?).

Alussa muutama kk oli enemmän ja vähemmän säätämistä enkä ihan heti innostunut mutta onneksi sinnikkäästi jatkoin, nyt menee jo sillain helposti paikalleen että ei jännitä osuiko hyvin ja tuleeko ohi. Ja on tosiaan erittäin kätevä, käytössä täysin huomaamaton ja tuoksuton.

Mulla oli alussa sekin "ongelma" etten jotenkin uskonut ettei sitä tarvitse koko aikaa ronklata. Poistin ja tyhjensin melkein joka vessareissulla, ja sehän on ihan turhaa säätöä. Vasta hiljattain olen alkanut uskoa että siellä se nyt vaan voi olla möllöttää eikä tarvitse sorkkia kuin sen 2-3 krt vuorokaudessa. Mulla tosin on niukat menkat, jos on kova vuotaja niin ilmeisesti sen myös jotenkin tuntee kun kuppi alkaa täyttymään ja olisi hyvä käydä tyhjäämässä extraa?

Vierailija
22/22 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla