Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maljakko päätyi pihalle? Auta selvittämään

Vierailija
14.04.2015 |

Minulla on kotona pieni lasimaljakko, joka säilytän keittiön kaapissa maljakon alkuperäisessä pakkauksessa. Pakkauksen pohjalla on joku esitevihkonen ja sen alle ole piilottanut käteistä rahaa pienen määrän.

Tänään tuli töistä kotiin ja maljakko pakkauksineen oli ulko-ovemme lähellä kuistillamme. Laatikon kansi oli auki.

Minä lähdin aamulla töihin samaan aikaan kuin lapset kouluun. Sitä ennen hain lehden ja lenkitin koiran. Mies oli koko päivän kotona. Oli vain käynyt lounaalla välillä. Koululaiset ja mies oli kotona kun tulin, mutta kukaan heistä ei tiennyt maljakosta ja miten se oli päätynyt pihalle.

Rahat oli kaikki tallessa. Auta ja kerro miten maljakko päätyi pihalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa aika uskomattomalta mutta varmaan olet sen ajatuksissasi vienyt pihalle. Tuskin se itsestään on sinne päätynyt. Tai sitten joku valehtelee ettei ole koskenut maljakkoon.

Vierailija
2/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli löytänyt rahat, joita piilottelet häneltä ja päätti näpäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valehtelee.

Vierailija
4/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset asialla. Ihan tyypillistä käytöstä leikitellä ajatuksella, että ottaa rahat, mutta sitten ei uskallakaan. Olen itsekin tehnyt juuri noin (ja jätin äidin nappirasian näkyville, kun en uskaltanut palauttaa sitä takaisin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi