Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoitusasiaa

Vierailija
21.04.2015 |

Huomasin juuri töissä paskalla käydessä, että yksi munakarvani on melkein kaksi kertaa niin pitkä kuin muut. Tällä palstalla olen oppinut, että genitaalialueen karvoitus on vähintään yksi tärkeimmistä ihmisen ulkoiseen viehättävyyteen vaikuttavista asioista, joten kysynkin nyt palstan naisilta, että olisiko teidän miehellänne tämmöinen okei.

Muistaakseni olen lukenut täältä, että miehillä karvoituksen trimmaaminen on 'naismaista' tai 'homoa', joten en ilmeisesti voi oikein ottaa kynsisaksia ja suorittaa latvojen tasaustaakaan ilman että vaimo lähtee. Toisaalta pelkään, että lähteekö se myös liian pitkän karvan vuoksi tai jotain vielä pahempaa; kuulin että amerikassa vaimo leikkasi miehen peniksen irti ja epäilen sen liittyvän johonkin tämän kaltaiseen tapaukseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksesi olla hauska ei onnistunut.

Vierailija
2/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Ei mikään ihme, että otsikon avasi ensimmäisenä yksi monista alapääkarvoitukseen kuolemanvakavasti suhtautuvista palstalaisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:12"]

[/quote]

Ei mikään ihme, että otsikon avasi ensimmäisenä yksi monista alapääkarvoitukseen kuolemanvakavasti suhtautuvista palstalaisista...
[/quote]

Miten voit käydä töissä paskalla? Onko ihan luontevaa? Tippuuko helposti?

Vierailija
4/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen leikkaisin saman mittaiseksi kun muut karvat. Pelkäisin että se pitempi alapääkarva kuristaisi mun klitoriksen vahingossa!

Vierailija
5/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tosiaan voi leikata, se olisi homoa. Se täytyy nyppiä pois.

Ja kyllä, vitsi oli surkeahko.

Vierailija
6/6 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaimon meikkilaukusta ripsentaivutin tai pieni kreppirauta jos sellainen löytyy ja kiharra ylipitkä karva sillä. Todennäköisesti vaimo ei havaitse muutenkin kiharaisten karvojen seasta yhtä hieman kiharampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme