Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset tyytyy vanhoiin miehiin?

Vierailija
14.04.2015 |

Kuvottaa katsella parikymppisiä tyttöjä jotka kulkee kadulla nelivitosten miesten kanssa. Yöks!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:44"]No siis lähinnä tuossa kuviossa ihmetyttää, että miksi parhaassa iässään oleva 40-50 vuotias mies tyytyy parikymppiseen naiseen? Kaikki tutkimukset kertovat, että nelikymppinen nainen on parempi sängyssä ja taatusti myös elämänkokemuksen myötä kaikin puolin järkevämpi ja fiksumpi. Tosin aikuiset naiset ei yleensä myöskään tarvitse miehen rahoja, joten onko sittenkin niin, että fiksut naiset eivät vaan huoli näitä rahoillaan leveileviä pellejä? :-) [/quote] Miten niin mies on parhaassa iässä 40-50vuotiaana? Kaljamahalla varustettuja ryppyisiä lerppakulleja ja mahdollisesti kaljuuntuneita. Hyi. [/quote] Miehet tuppaa aikuistumaan vasta tuossa iässä. :-) Siis ne, jotka ylipäänsä joskus aikuistuvat. Ja jos ovat fiksuja ja pitävät itsestään ja kropastaan huolta, ovat yleensä myös sata kertaa vetävämmän näköisiä kuin parikymppiset pojankoltiaiset. [/quote] linkitä yhdenkin yli 40-vuotiaan vetävän näköisen miehen kuva.

[/quote]

Yksikään ennen ´75 syntynyt ei ole vetävän näköinen enää?

Vierailija
42/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksesta kaava on aina sama. Nainen/tyttö ei ole koskaan oikeasti hyvännäköinen tai suosittu omanikäksten keskuudessa. Vanhemman miehen mielenkiinto imartelee, koska on heikko itsetunto.

En ikinä voisi seurustella 30-vuotiaan kanssa yksinkertaisesti koska mua ei innosta samalla tavalla vanhat sedät. Miehet on parhaimmillaan n.25 vuotiaina, rypyt on iso turnoff. Kai mieli muuttuu sit ajan kanssa mut nyt sanon kyllö ihan suoraan ja ehkä vähän ilkeestikin kun 40v ällöttvät kurttupallit tulee vinkuu baarissa.

t.94 syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisin" itseäni ihan huomattavasti nuorempiakin miehiä, mutta miesystäväni on minua 10+ vuotta vanhempi. Miksi olen hänen kanssaan? Aluksi kiinnostuin hänestä, koska on hyvännäköinen, tyylikkäästi pukeutuva, hauska, fiksu ja minut huomioonottava. Tutustuin paremmin, ja opin, että meillä on samanlaiset arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat ja viihdymme hyvin yhdessä. Olen ollut pitkässä parisuhteessa myös omanikäiseni miehen kanssa, vastaavasti mies omansaikäisten naisten kanssa, joten ikä ei meillä mitenkään ole se juttu, vaan ihan se toinen ihminen.

Hieman eri tilanne, jos toinen esim. viettää opiskelijaelämää, asuu solukämpässä, elää opintotuella ja käy juhlimassa monta kertaa viikossa, toisella korkeakoulututkinto, omistusasunto ja vakituinen, hyvä päivätyö.

Vierailija
44/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä ihastunut itseäni 10 vuotta vanhempaan mieheen ja olisin niin ONNEKAS, jos saisin vastakaikua (asiat eivät vielä ole siihen pisteeseen edenneet). Kyseessä on todella huomaavainen, älykäs, sosiaalisesti taitava sekä äärimmäisen komea ja seksikäs mies.

Ikäeromme olisi ihan oikeasti orastavan suhteen ainoa miinus. Ja se ei ole minusta tarpeeksi iso syy olla etenemättä parisuhteeseen juuri tämän ihanan miehen kanssa. Siis jos kohtalo sen minulle sallii.

N28

Vierailija
45/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:26"]

Mun kokemuksesta kaava on aina sama. Nainen/tyttö ei ole koskaan oikeasti hyvännäköinen tai suosittu omanikäksten keskuudessa. Vanhemman miehen mielenkiinto imartelee, koska on heikko itsetunto.

En ikinä voisi seurustella 30-vuotiaan kanssa yksinkertaisesti koska mua ei innosta samalla tavalla vanhat sedät. Miehet on parhaimmillaan n.25 vuotiaina, rypyt on iso turnoff. Kai mieli muuttuu sit ajan kanssa mut nyt sanon kyllö ihan suoraan ja ehkä vähän ilkeestikin kun 40v ällöttvät kurttupallit tulee vinkuu baarissa.

t.94 syntynyt.

[/quote]

Mulle taas varsinkin silmärypyt ovat turn-on, tuovat karismaa. Parikymppisen vauvanpeppuiset kasvot taas eivät viehätä yhtään.

Ihmiset ovat erilaisia.

-N26

Vierailija
46/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset miehet ottavat nuoren naisen, koska nuoret ovat ostettavissa ja siksi hallittavissa paremmin kuin aikuiset naiset. :-)

Vierailija
47/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:44"]

No siis lähinnä tuossa kuviossa ihmetyttää, että miksi parhaassa iässään oleva 40-50 vuotias mies tyytyy parikymppiseen naiseen? Kaikki tutkimukset kertovat, että nelikymppinen nainen on parempi sängyssä ja taatusti myös elämänkokemuksen myötä kaikin puolin järkevämpi ja fiksumpi. Tosin aikuiset naiset ei yleensä myöskään tarvitse miehen rahoja, joten onko sittenkin niin, että fiksut naiset eivät vaan huoli näitä rahoillaan leveileviä pellejä? :-)

[/quote]

Kuten palstalla ollaan todistettu niin nelikymppisillä naisilla nämä vulvodyniat ja vestibuliitit ovat räjähtäneet suorastaan epidemiaksi. Ja vaikka niitä ei olisikaan niin pitää varmuuden vuoksi olla harrastamatta seksiä ettei vaan tulisi sitä volvodynastiaa. Ei ihme että nuoret naiset kiinnostaa.

Vierailija
48/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:23"]

Kuvottaa katsella parikymppisiä tyttöjä jotka kulkee kadulla nelivitosten miesten kanssa. Yöks!

[/quote] Mahtoikohan sinua kuvottaa kun itse aikoinaan kuljin nelikymppisenä kadulla parikymppisen mieheni kanssa?

Vierailija
49/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:23"]

Elämäni parasta seksiä olen saanut 42-vuotiaalta mieheltä. Itse olen 29.

[/quote]

Itse sain ihan parasta seksiä 86-vuotiaalta mieheltä, itse olen 16.

Ai että oli oikeat kyydit, eikä tosiaankaan mitään vauvanpeppu ihoa, josta puuttuu karisma.

Vähän pieru inahti mieheltä välillä, mutta sekin lisäsi himoa ja olin aivan märkänä, luulin pissaanneni alleni :) Vanhemmissa miehissä kyllä on sitä "jotain" <3

Vierailija
50/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:00"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:44"]No siis lähinnä tuossa kuviossa ihmetyttää, että miksi parhaassa iässään oleva 40-50 vuotias mies tyytyy parikymppiseen naiseen? Kaikki tutkimukset kertovat, että nelikymppinen nainen on parempi sängyssä ja taatusti myös elämänkokemuksen myötä kaikin puolin järkevämpi ja fiksumpi. Tosin aikuiset naiset ei yleensä myöskään tarvitse miehen rahoja, joten onko sittenkin niin, että fiksut naiset eivät vaan huoli näitä rahoillaan leveileviä pellejä? :-) [/quote] Miten niin mies on parhaassa iässä 40-50vuotiaana? Kaljamahalla varustettuja ryppyisiä lerppakulleja ja mahdollisesti kaljuuntuneita. Hyi. [/quote] Miehet tuppaa aikuistumaan vasta tuossa iässä. :-) Siis ne, jotka ylipäänsä joskus aikuistuvat. Ja jos ovat fiksuja ja pitävät itsestään ja kropastaan huolta, ovat yleensä myös sata kertaa vetävämmän näköisiä kuin parikymppiset pojankoltiaiset. [/quote] linkitä yhdenkin yli 40-vuotiaan vetävän näköisen miehen kuva.

[/quote]

Yksikään ennen ´75 syntynyt ei ole vetävän näköinen enää?
[/quote]
Ei ole. -85 syntyneetkin siinä rajalla, että viitsiikö niihin päin edes vilkaista.

Vierailija
51/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan 25-35 on ainoa ikäväli, jossa 10-15 vuoden ikäero toimii. Parisuhteessa kun kyse on kumppanuudesta eikä mistään hoivasuhteesta tai isälisestä ohjauksesta. Näin ollen ihmisten ajatusmaailman ja kokemuspiirin pitäisi kohdata.18-vuotias on täysi raakile, teini ihan virallisten määritteidenkin mukaan ja sekä kroppa että mieli vielä monenlaisessa muutoksessa, vaikka sitä ei se 18-vuotias itse ihan tajuaisikaan. 30-vuotias on sen sijaan ollut aikuinen jo vuosiymmenen ja hänellä pitäisi olla jo laajaa kokemusta opiskeluelämästä, töistä ja pariuhteesta. Jos kolmikymppinen kiinnostuu teinistä ja kokee, että heillä on yhteinen arvo- ja kokemuspohja, niin tämän kolmikymppisen täytyy olla todella jälkeenjäänyt ikäisistään vähintäänkin henkisesti. Jos ei tuohon ikään ole löytänyt 18-vuotiaan arvo- ja kokemuspohjaa kummempaa, ei oikeasti ole kovin normaali. Tai sitten tämä kolmikymppinen etsii ns. opetuslasta, tarpeeksi naiivia ja tyhjää, jota voi täyttää itselleen ihanteelliseksi naiseksi. Karmiva tyyppi siis.

Ymmärrän toki, että 18-vuotias katselee ihaillen kolmikymppistä. Kyseessä on aikuinen, kokenut mies, jolla on varaa ja henkistä pääomaa enemmän kuin parikymppisillä pojilla. Erityisesti naiivit ovat varmasti nopeita tarttumaan koukkuun. Harva hyväksikäytetty koskaan tajuaa tai suostuu myöntämään, että sen rakkauden takana on oikeasti iso hyöty. Puolin ja toisin siis selitetään sitä suurta rakkautta ja uskotaan siihen itsekin. Koulun kiertopalkinto voi kuvitella olevansa henkisesti kypsä mutta teothan kertovat aivan päinvastaisesta. Aikuinen mies on pelastus kierteestä, jota ei kypsymätön tyttö pysty itse katkaisemaan. Toisaalta kokemattomat ovat aivan yhtä innokkaita pääsemään pois tästä roolistaan ja vieläpä turvallisen aikuisen luotsaamana. Isäsuhdetta vain vähän laajennetaan, kun todennäköisesti oma isä on joko jäänyt etäiseksi tai sitten niin, että isä on ollut se maaillman tärkein ja suuresti ihailtu eikä toisenlaista miestä pystytä edes kuvittelemaan.

Sen sijaan 25-vuotias on jo päässyt pois lapsenkengistään ja ehtinyt itsekin kokea iälleen sopivalla tavalla asioita. Tuossa vaiheessa useimmat ovat kokeneet opiskelu- ja työmaailmaa, osa jopa perhe-elämääkin. Tuossa vaiheessa joku kolmevitonen kokemuksineen ei oikeasti varmaankaan eroa paljoakaan kokemusmaailmalta, muutama vuosi enemmän sitä työkokemusta ja parisuhde/perhe-elämää. Tässä ikähaarukassa se hyötykin on suhteellinen. Harva 25-35-vuotias on enää naiivi eikä siis tule helposti hyväksikäytetyksi ainakaan iän takia. Vanhemman miehen varakkuus ei ole enää niin suuri houkutin, kun itsekin on työelämässä ja ehkä jo kerännyt säästöjä. Tuossa iässä solmitut ison ikäeron (10-15 vuoden ikäero) suhteet ovat ymmärrettäviä, koska se ikäero ei oikeasti näy missään.

Sen sijaan kun siirrytään 35 vuoden yli, alkaa se ikäero nähdä. Viisikymppisellä hyvinkin säilyneellä miehellä alkaa ikä näkyä. On harmaantumista, ryppyjä, väsymystä, selkäsärkyä. Olisi erikoista että 35-vuotias nainen ns. parhaassa iässä sivuuttaisi sen tosiseikan, että toinen alkaa lähestyä vanhuutta vauhdilla. Jokaisenhan täytyy tajuta jo pienistä vihjeistä, että selkäsärky muuttuu sydänviaksi, rypyt tarkoittavat rapistuvaa kehoa ja kehnoa kuntoa, muutama harmaa hius merkitsee valkoista tukkaa ja kaljuuntumista. Viiskymppinen muuttuu viidessä vuodessa radikaalisti vanhemmaksi, sen sijaan se 35 siirtyessään nelikymppiseksi kokee vain pieniä muutoksia, joita ei välttämättä ulkopuolinen edes huomaa.

Yli 10 vuoden ikäero toimii siis vain tietyssä ikähaarukassa ja silloin, kun se ikäero on alle 20 vuotta. Silloin se on ymmärrettävää. Muissa ikävaiheissa se on outoa. Kuka haluaa oikeasti omaishoitajaksi puolisolleen, kun itse on vielä nelikymppinen ja terve?

Vierailija
52/73 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:33"]Tollanen ikäero on jo suuri. Mutta joku kymmenen vuotta ei. Eihän 25- ja 35-v. miehessä, tai 35- ja 45-v., ole oikeasti kropassa juuri mitään eroa. Tilipussissa sen sijaan on. En koskaan ymmärtänyt miksi 20-25-v. opiskelijatytöt meni yhteen ikäistensa miesten kanssa, eikä niiden n. 30-35-vuotiaiden, joilla oli jo ura ja vähän rahaa. [/quote] Koska 30-vuotias on vanha kuin taivas. N24 [/quote] Onko se sittenkin sulle vanha kun taivas, kun oot itse 30-vuotias? Siihen ei muuten mene enää edes kovin kauan. Eihän meistä kukaan pysy koko elämäänsä samanikäisenä, vaan jokainen meistä vanhenee vuoden vuodessa. [/quote] Kuten jo sanoin. +-2 vuotta on paras ikäero. Todellakin näin 24-vuotiaan silmissä 30-vuotias on vanha kuin taivas. Ei se sitten enää ole, kun olen itse 30. 20-vuotiaana 25-vuotiaskin oli mun silmissä ikäloppu.

[/quote]

Noin se miehesikin saattaa ajatella siinä 6 vuoden päästä kun olet 30. Että oletpa sä vanha kuin taivas, taitaa olla aika vaihtaa nuorempaan parikymppiseen naiseen, kun kyllä sen iän huomaa sinunkin naamasta, toivottavasti löytyy sitten kiva saman ikäinen uusi mies sulle:)

Vierailija
53/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin Mäntylä ja hänen ruma ukkonsa.

Vierailija
55/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet yök yök yöööökkk.

Vierailija
56/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset yööööök köök.

Vierailija
57/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Bond-tyyppi sekstailee mummon kanssa ..

Vierailija
58/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:52"]

[/quote]

Googlaapa ihan ite esim. Johnny Depp, 51v. ;-)

[/quote]

Hollywoodissa tehdään miehillekin kauneusleikkauksia ym. Siksi vaikuttavat poikkeuksellisen nuorekkailta.

Vierailija
59/73 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:26"]Muakin ällöttää. 30-vuotias mieskin on jo liian vanha. +-2 vuoden ikäero on paras.
N24
[/quote]

Minun rakas on 34v ja minä 21v. Mieheni on seksikkäästi nuoren pojan ja aikuisen miehen sekoitus ulkonäöltään pilke silmäkulmassaan. Yhtä aikaa suloinen ja seksikäs, yleensä paljon lapsellisempi, kun minä. En ole rahan takia tässä suhteessa (mies työttömyystuella) vaan suuren rakkauden. En ymmärrä teitä jotka pitävät kolmikymppisiä jotenkin vanhoina!

Vierailija
60/73 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:33"]Tollanen ikäero on jo suuri. Mutta joku kymmenen vuotta ei. Eihän 25- ja 35-v. miehessä, tai 35- ja 45-v., ole oikeasti kropassa juuri mitään eroa. Tilipussissa sen sijaan on. En koskaan ymmärtänyt miksi 20-25-v. opiskelijatytöt meni yhteen ikäistensa miesten kanssa, eikä niiden n. 30-35-vuotiaiden, joilla oli jo ura ja vähän rahaa. [/quote] Koska 30-vuotias on vanha kuin taivas. N24 [/quote]   Mutta mistä sen huomaat? Paitsi siitä että rahaa on enemmän? [/quote] Kyllähän sen naamasta näkee yleensä.

[/quote]

Mutta eihän se ero ole sillai iso kuin naisilla. Harva mies on kovin komea nuorenakaan joten ei sitä korkealta pudota vaikka kiloja tulee tai hiukset lähtee.

[/quote]

On se ero silti olemassa. Ainakin itse tunnistan kolmekymppiset ihan helposti. Olen 23 v.
[/quote]

minun mieheltä(34v) on kysytty papereita vielä viimevuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi