Miksi nuoret naiset tyytyy vanhoiin miehiin?
Kuvottaa katsella parikymppisiä tyttöjä jotka kulkee kadulla nelivitosten miesten kanssa. Yöks!
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:33"]Tollanen ikäero on jo suuri. Mutta joku kymmenen vuotta ei. Eihän 25- ja 35-v. miehessä, tai 35- ja 45-v., ole oikeasti kropassa juuri mitään eroa. Tilipussissa sen sijaan on. En koskaan ymmärtänyt miksi 20-25-v. opiskelijatytöt meni yhteen ikäistensa miesten kanssa, eikä niiden n. 30-35-vuotiaiden, joilla oli jo ura ja vähän rahaa. [/quote] Koska 30-vuotias on vanha kuin taivas. N24 [/quote] Mutta mistä sen huomaat? Paitsi siitä että rahaa on enemmän? [/quote] Kyllähän sen naamasta näkee yleensä. [/quote] Mutta eihän se ero ole sillai iso kuin naisilla. Harva mies on kovin komea nuorenakaan joten ei sitä korkealta pudota vaikka kiloja tulee tai hiukset lähtee. [/quote] Miksi ihmeessä haluaisin vanhan ukon, kun parempia löytyy oman ikäisistä? N24
[/quote]
Missä se paremmuus näkyy? Avaa nyt vähän tätä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:26"]Muakin ällöttää. 30-vuotias mieskin on jo liian vanha. +-2 vuoden ikäero on paras.
N24
[/quote]
No huh huh. 30-vuotias ole edes vanha. Minä olen sinua vähän nuorempi ja käyn aivan kuumana kolmekymppisiin. Kohta luultavasti joudun TYYTYÄ nuorempaan, jos ei ala löytyä minulle sopivaa 30-veetä. Niin monet olen käynyt jo läpi.
No onnea niille parikymppisille, voidaan tehdä vaihtokaupat. N40
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:47"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:36"] [quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:33"]Tollanen ikäero on jo suuri. Mutta joku kymmenen vuotta ei. Eihän 25- ja 35-v. miehessä, tai 35- ja 45-v., ole oikeasti kropassa juuri mitään eroa. Tilipussissa sen sijaan on. En koskaan ymmärtänyt miksi 20-25-v. opiskelijatytöt meni yhteen ikäistensa miesten kanssa, eikä niiden n. 30-35-vuotiaiden, joilla oli jo ura ja vähän rahaa. [/quote] Koska 30-vuotias on vanha kuin taivas. N24 [/quote] Mutta mistä sen huomaat? Paitsi siitä että rahaa on enemmän? [/quote] Kyllähän sen naamasta näkee yleensä. [/quote] Mutta eihän se ero ole sillai iso kuin naisilla. Harva mies on kovin komea nuorenakaan joten ei sitä korkealta pudota vaikka kiloja tulee tai hiukset lähtee. [/quote] Miksi ihmeessä haluaisin vanhan ukon, kun parempia löytyy oman ikäisistä? N24
[/quote]
Missä se paremmuus näkyy? Avaa nyt vähän tätä.
[/quote]
Ensinnäkin ovat paremman näköisiä, yhteiset mielenkiinnon kohteet, jaksavat sängyssä, ovat kokeilunhaluisempia...
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:26"]Muakin ällöttää. 30-vuotias mieskin on jo liian vanha. +-2 vuoden ikäero on paras.
N24
[/quote]
No huh huh. 30-vuotias ole edes vanha. Minä olen sinua vähän nuorempi ja käyn aivan kuumana kolmekymppisiin. Kohta luultavasti joudun TYYTYÄ nuorempaan, jos ei ala löytyä minulle sopivaa 30-veetä. Niin monet olen käynyt jo läpi.
[/quote]
Tosin se nuorempi saa olla vain pari vuotta nuorempi... 28 on ihan ok, mutta 30 paljon parempi.
Kyllä se 10 vuotta on iso ikäero esim. 20v ja 30v. Se 20v on ihmisenä vielä ihan raakile, vaikka kuinka olisi aloittanut seksikokemukset 14-vuotiaana ja pyörittänyt laivalastillista miehiä. Enemmänhän tuollainen kertoo kypsymättömyydestä, heikosta itsetunnosta ja huonoista kotioloista. Kotoa ei ole saatu riittävästi aineksia hyvään itsetuntoon ja siihen, että osaisi asettaa itselleen edullisia tavoitteita. Murrosikäinen rajojen rikkominen ei ole kypsyyttä, vaikka moni näin kuvitteleekin.
30-vuotias on yleensä opiskellut, tehnyt uraa ja elänyt parisuhteessa, moni perustanut jo perheenkin. Siihen rajoja rikkovaan juuri teini-iän ohittaneeseen on valovuosien matka. Mitä yhteistä tällaisilla ihmisillä on? Se 20v voi kuvitella, että muutaman välivaiheen harppaamalla päästään samaan, missä se 30v jo on mutta eihän se näin mene. Jotain jätetään välistä, usein ne opiskelut, ura ja omilla pärjäämisen tunne. Näin ollen itsetunto rakentuu täysin toisen ihmisen varaan. Pidetään elämää hyvänä, kun on saatu napattua mies, joka elättää ja lapsia on tehty jo liuta. Harmi vain, että tällainen ei kasvata sitä henkistä pääomaa vaan ainoastaan antaa valheellsien kuvan kypsymisestä ja itsetunnosta. Tosiasiassa se kypsyminen ja itsetunto nojaa täysin miehen saavutuksiin, ei omiin ja ilman miestä ollaan täysin hukassa. Miehen ei tarvitse kuin löytää aikanaan toinen nainen, ja siinä sitä ihmetellään köyhänä yh:na, että mihin se oma itsetunto ja vauras elämä lähti.
Isossa ikäerossa on aina ongelmia, vaikka juuri sillä hetkellä kun rakastutaan, niitä ei näkisikään.
olet sikä! ei se ollut corolla.
muakin ällöttää lapselliset otukset jotka huutelevat mitä tyhjiöstä lähtee ihan vastaantulijoille.
älä välitä olet vahvempi meistä.
Itse kuljen nelinelosen kanssa ihan tyytyväisenä enkä välitä paskan vertaa jos jotain kuvottaa ja ällöttää. Itse olen 28. Yhdessä oltu joitakin vuosia eikä mies ollut tavatessa varakas eikä ole edelleenkään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:44"]
No siis lähinnä tuossa kuviossa ihmetyttää, että miksi parhaassa iässään oleva 40-50 vuotias mies tyytyy parikymppiseen naiseen? Kaikki tutkimukset kertovat, että nelikymppinen nainen on parempi sängyssä ja taatusti myös elämänkokemuksen myötä kaikin puolin järkevämpi ja fiksumpi. Tosin aikuiset naiset ei yleensä myöskään tarvitse miehen rahoja, joten onko sittenkin niin, että fiksut naiset eivät vaan huoli näitä rahoillaan leveileviä pellejä? :-)
[/quote]
Kuten palstalla ollaan todistettu niin nelikymppisillä naisilla nämä vulvodyniat ja vestibuliitit ovat räjähtäneet suorastaan epidemiaksi. Ja vaikka niitä ei olisikaan niin pitää varmuuden vuoksi olla harrastamatta seksiä ettei vaan tulisi sitä volvodynastiaa. Ei ihme että nuoret naiset kiinnostaa.
[/quote]
Tosi on.
Mä en myös ymmärrä miksi ottaa vanha jos voi saada samanikäisen. Tietenkin jos samanikäisille ei kelpaa, eikä vaan löydy, niin tietenkin voi laskea standardeja. Vielä parikymppisenä en kuitenkaan olisi huolinut kymmenen vuotta vanhempaa. Itse olen 33-v, ja jos nyt jostain syystä eroaisin, ottaisin ehdottomasti yhä jonkun suurinpiirtein samanikäisen.
Vanhemmat miehet vaan on niin seksikkäitä, itse olen 23 ja kyllä se katse vaan kiinnittyy usein 40+ miehiin. Yhden vanhemman miehen kanssa ollut sutinaa joskus ja nyt on kiikarissa toinen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:26"]Mun kokemuksesta kaava on aina sama. Nainen/tyttö ei ole koskaan oikeasti hyvännäköinen tai suosittu omanikäksten keskuudessa. Vanhemman miehen mielenkiinto imartelee, koska on heikko itsetunto.
En ikinä voisi seurustella 30-vuotiaan kanssa yksinkertaisesti koska mua ei innosta samalla tavalla vanhat sedät. Miehet on parhaimmillaan n.25 vuotiaina, rypyt on iso turnoff. Kai mieli muuttuu sit ajan kanssa mut nyt sanon kyllö ihan suoraan ja ehkä vähän ilkeestikin kun 40v ällöttvät kurttupallit tulee vinkuu baarissa.
t.94 syntynyt.
[/quote] syyt siihen, miksi tyttö ei ole suosittu oman ikäisten seurassa on joko a) hän on erittäin kaunis -> omanikäiset eivät uskalla lähestyä b) on ikäisiään poikia kypsempi. Siinä ne yleisimmät. Useimmiten näiden vanhempien miesten rinnalla kulkee erittäin hyvännäköinen nainen. Ne rumemmat ja ei niin kypsät tytöt kelpaavat sitten niille omanikäisille pojille.