Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YSTÄVÄ PETTÄÄ NAIMISISSA OLEVAN MIEHEN KANSSA

Vierailija
14.04.2015 |

Eli tilanne tosiaan se, että ystäväni on pettänyt omaa miestään naimisissa olevan miehen kanssa. Itse hän juuri erosi, mutta tuo mies on tahollaan naimisissa eikä vaimonsa tiedä tästä  mitään. Asia vaivaa. En tiedä pitäisikö jotenkin ottaa yhteys tuohon vaimoon ja kertoa (vaikken tunne häntä).

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan välittömästi yhteys,jos ei ole provo.

Vierailija
2/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä vaimoon ja välien katkaisu ystävään. Myrkyllistä seuraa nuo moraalittomat pettäjät, parempi karsia pois omasta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo tarkalleenottaen sinua vaivaa? 

Vierailija
4/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todelisuudessa elät jos luulet että on provo?!

Ei se niin yksinkertainen asia ole kun en tunne koko naista ja asia ei tavallaan kuulu minulle.

Vierailija
5/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:40"]

Ei se niin yksinkertainen asia ole kun en tunne koko naista ja asia ei tavallaan kuulu minulle.

[/quote]

Asia ei kuulu sinulle. Ei mitään "tavallaan".

Vierailija
6/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:39"]

[/quote]  No onhan se väärin, nainen ei tiedä koska mies salaa asiaa. Lapsiakin heillä on ja vaimo onnelisen tietämätön.

Vierailija
7/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerro vaan ja muista HUUTAA! Ääliö.

Vierailija
8/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:40"]

[/quote]

Asia ei kuulu sinulle. Ei mitään "tavallaan".

[/quote]  No siinä yksi mielipide. Onko muita. Minulla on moraali ja siksi vaivaa.

Vierailija
9/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:42"]

[/quote]  No onhan se väärin, nainen ei tiedä koska mies salaa asiaa. Lapsiakin heillä on ja vaimo onnelisen tietämätön.

[/quote]

No jos lapsikin on kuviossa mukana, niin mikset et puhuisi sille ystävällesi asiasta. Ehkä saisit hänet ymmärtämään, että tuossa voi mennä perhe rikki. Saattaisit päästä helpommalla.

Vierailija
10/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerro vaan ja muista HUUTAA! Ääliö.

[/quote] Painu sinä hiiteen tästä ketjusta, jos et pysty parempaan kommunikointiin. AP

Vierailija
11/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:44"]

[/quote]

No jos lapsikin on kuviossa mukana, niin mikset et puhuisi sille ystävällesi asiasta. Ehkä saisit hänet ymmärtämään, että tuossa voi mennä perhe rikki. Saattaisit päästä helpommalla.

[/quote]  Olen kyllä tuonut ilmi mitä ajattelen asiasta ja koittanut saada hänetkin ajattelemaan. Häntä ei kuitenkaa vaivaa asia. (siis sen vaimon tunteet)

Vierailija
12/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]  Olen kyllä tuonut ilmi mitä ajattelen asiasta ja koittanut saada hänetkin ajattelemaan. Häntä ei kuitenkaa vaivaa asia. (siis sen vaimon tunteet)

[/quote]

Ok, hyvä että olet kuitenkin yrittänyt.

Mä en osaa kyllä sanoa, mikä tässä kuviossa nyt olisi viisainta. En todella osaa. Mua itseäni on petetty, ja silloin oisin ihan mielelläni ollut tietämätön koko asiasta. Toisaalta tiedän monia, jotka ehdottomasti haluaisivat tietää.

Vierailija
13/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tuossa on, osa meistä naisista ei halua, että jou totuuden torvi tulee kertomaan tuollaista, osa taas ehdottomasti haluaa saada tietoonsa...

Vierailija
14/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote] Kasvaako ystävälläsi sarvet päässä?

Vierailija
15/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ok, hyvä että olet kuitenkin yrittänyt.

Mä en osaa kyllä sanoa, mikä tässä kuviossa nyt olisi viisainta. En todella osaa. Mua itseäni on petetty, ja silloin oisin ihan mielelläni ollut tietämätön koko asiasta. Toisaalta tiedän monia, jotka ehdottomasti haluaisivat tietää.

[/quote Ymmärrän ja siksi en olekaan tehnyt muuta asialle. Mutta aika ajoin asia palaa mieleen ja vaivaa.

Vierailija
16/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitäkin mietin, että millainen ihminen tämä ysätäväni oikein on, kun ei tuo vaivaa. 

Vierailija
17/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään. Asia ei sinulle kuulu.

Vierailija
18/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti se oli kanssa ihan saatanallisen kateellinen ystävättärelleen, jolla oli aina jotain sutinaa, aina jotain jännää meneillään arjen keskellä.

Se oli kyllä muutenkin sellainen nainen, joka jotenkin koristeli arjen - esim. ei se ollut mikään kaunotar, eikä sillä ollut varaa kalliisiin vaatteisiin, silti se oli parhaiten pukeutunein, tyylikkäin ja se, johon seurassa kiinnitettiin huomio. Sen kanssa kasvimaan kitkeminen oli penskana jännittävä seikkailu ja mieleenpainunut tapahtuma. Ei ihme, et äiti oli niin kateellinen, et suorastaan kihisi vihaansa, kun sitä sitten pääsi purkamaan.

Huonosti kävi muuten tuolle lapsuuteni tädille, mut lämpimiä muistoja jäi.

Vierailija
19/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa olla ja huolehdi omista asioistasi.

Vierailija
20/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:59"]

Mun äiti se oli kanssa ihan saatanallisen kateellinen ystävättärelleen, jolla oli aina jotain sutinaa, aina jotain jännää meneillään arjen keskellä.

Se oli kyllä muutenkin sellainen nainen, joka jotenkin koristeli arjen - esim. ei se ollut mikään kaunotar, eikä sillä ollut varaa kalliisiin vaatteisiin, silti se oli parhaiten pukeutunein, tyylikkäin ja se, johon seurassa kiinnitettiin huomio. Sen kanssa kasvimaan kitkeminen oli penskana jännittävä seikkailu ja mieleenpainunut tapahtuma. Ei ihme, et äiti oli niin kateellinen, et suorastaan kihisi vihaansa, kun sitä sitten pääsi purkamaan.

Huonosti kävi muuten tuolle lapsuuteni tädille, mut lämpimiä muistoja jäi.

[/quote] aika erikoinen sepustus. Jännä ehdotus että olisin kateellinen ystävälleni..