Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YSTÄVÄ PETTÄÄ NAIMISISSA OLEVAN MIEHEN KANSSA

Vierailija
14.04.2015 |

Eli tilanne tosiaan se, että ystäväni on pettänyt omaa miestään naimisissa olevan miehen kanssa. Itse hän juuri erosi, mutta tuo mies on tahollaan naimisissa eikä vaimonsa tiedä tästä  mitään. Asia vaivaa. En tiedä pitäisikö jotenkin ottaa yhteys tuohon vaimoon ja kertoa (vaikken tunne häntä).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pettäjillä on aina ympärillään mahdollistajat, jotka katsovat toimintaa läpi sormien. Pahuus ei ole mahdollista siksi, että suurin osa ihmisistä olisi pahoja, vaan siksi, että suurin osa ihmisistä on välinpitämättömiä!

Vierailija
22/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni suhde paljastui, olin todella vihainen että elämästäni oli varastettu vuosia tietämättäni. Kuvotti se vaiheessa eläminen. Lasten valokuvien katsominen tuolta ajalta tuntuu pahalta, lasten vauvavuodet olivat täynnä valheita. Olisin siis halunnut tietää suhteesta jo aiemmin. Mutta voi olla ettei petetty ole valmis uskomaan että on rakas aviomies on pettäjä. Ja mies pystyy selittämään itsensä ulos pinteestä, koska vaimo haluaa uskoa miestänsä. Kannattaa siis olla hyvät todisteet väitteen tueksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap miltä tuo tuntuu. Oma paras ystävä nai bileissä ja parin päivän päästä uudestaan ukkomiehen kanssa. Olin kyllä painottanut ketkä juhlavieraista olivat sinkkuja ja ketkä varattuja. No, kuuroille korville meni. Kivointa se, että ukkomiehen vaimo on mun luokkakaveri. On mukavaa katsoa vaimoa silmiin ja hymyillä kuin tyhmä ja tietämätön. "Joo kyllä sun mies on niin ihana!" Ja paskat... Ällöttävä pukki. Valitettavasti en erinäisistä syistä voi kertoa vaimolle. Ja miehen parhaat kaveritkin pysyvät hiljaa ja antavat ukon toilailla. Kuvottaa olla samoissa juhlissa sen miehen kanssa. Ja sanomattakin selvää, välit viilenivät myös ystävääni. Ja toisti toilailunsa saman ukon kanssa vielä myöhemmin ja pyyteli minulta anteeksi! Siis öh... Kyllä, kuvottaa niiden toiminta. Mutta ehkä tärkeempä ois ollu mun ystävän ajatella sitä vaimoa ja niiden lapsia, eikä sitä suutunko minä asiasta. Jösses...

Vierailija
24/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:18"]

Kaikilla pettäjillä on aina ympärillään mahdollistajat, jotka katsovat toimintaa läpi sormien. Pahuus ei ole mahdollista siksi, että suurin osa ihmisistä olisi pahoja, vaan siksi, että suurin osa ihmisistä on välinpitämättömiä!

[/quote]

Tämä!

Pettäminen ei ole mitään viatonta huvia, vaan tietoista toimintaa, jossa loukataan, satutetaan ja hyväksikäytetään sitä ihmistä, jonka pitäisi olla rakkain.

Halveksittavaa toimintaa. Ja on väärin katsoa sivusta. Totta kai petetty voi repia perseensä ja syyttää vain sitä huoranaista ja ampua viestintuojan, koska haluaa mieluummin elää valeessa että hänen miehensä on pyhimys. Se on silloin hänen oma häpeänsä miten asiaan reagoi.

Vierailija
25/25 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 17:29"]Kun mieheni suhde paljastui, olin todella vihainen että elämästäni oli varastettu vuosia tietämättäni. Kuvotti se vaiheessa eläminen. Lasten valokuvien katsominen tuolta ajalta tuntuu pahalta, lasten vauvavuodet olivat täynnä valheita. Olisin siis halunnut tietää suhteesta jo aiemmin. Mutta voi olla ettei petetty ole valmis uskomaan että on rakas aviomies on pettäjä. Ja mies pystyy selittämään itsensä ulos pinteestä, koska vaimo haluaa uskoa miestänsä. Kannattaa siis olla hyvät todisteet väitteen tueksi.
[/quote] hyvä pointti tuo todisteet. Sitä en ole vielä miettinyt yhtään. ainoa tapa saada nainen kiinni on face ja en halua kertoa kuka olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan