Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien kaarituki tehnyt reiän liivin kainaloreunaan, heitättekö liivit roskikseen?

Vierailija
29.12.2021 |

Vai korjaatteko reiän jotenkin jotta kaarituki ei pääse siitä kurkistamaan ja pistämään ihoa?
Vai otatteko kaarituet kummastakin kupista pois ja liivit jatkaa eloaan kaarituettomina liiveinä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pähkäillyt juuri saman ongelman kanssa, eli yritänkö korjata vai paiskaanko roskiin. Nyt voisi alesta hakea uudet samanlaiset tilalle.

Ei kannata ostaa uusia ihan samanlaisia, jos kerran ovat noin huonoa tekoa. 

No, ovat olleet käytössä jo pitkälti toista vuotta. En oikein tiedä, miten kauan kovassa käytössä olevien liivien kuuluisi kestää?

Vierailija
42/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te oikein käytätte niitä rintaliivejänne, jos kaarituet menee poikki? Mulla ei ole mennyt ikinä, vaikka olen käyttänyt rintaliivejä yli 30 vuotta. Eikä luulis olevan rinnan koosta kiinni, mulla on D-kuppi. Vai onkohan ne tuet siellä tissin alla paremmassa turvassa, kuin pienirintaisilla. :/

Ei se katki mene, vaan syö tiensä ulos sieltä mihin kaarituki päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin köyhä työtön olen valmis maksamaan kunnollisista rintaliiveissä noin 90 euroa. Pidän erityisesti Primadonnasta, mutta myös Triumphista. Primadonnaa ostan erikoisliikkeestä ja Triumphia Sokokselta. Seuraan myös parinkin erikoisliikkeen sometilejä ja muutenkin olen tutustunut näiden valikoimaan. Ihmettelenkin, miten vähän aika perustuotteita ja perusväreissä noissa onkaan myynnissä. Toivoisin itse noihin enemmän myyntiin perustuotteita, kuten perusmallisia sileitä mustia rintaliivejä ilman mitään turhaa. Toki tällaisia on myynnissä tavallisissa kaupoissa halvalla, mutta nimenomaan laadukkaampaa versiota tällaisesta kaipaan. Lisäksi turhan sensuellien ja ei niin arkikäyttöön tarkoitettujen tuotteiden lisäksi ihmetyttää se, miten eroottisesti latautuneita kuvia nämä liikkeet somessa julkaisevat. Toki kyseessä on oletettavasti viralliset tuotteet mainoskuvat, mutta näiden käytön sijaan kuvia voisi julkaista pelkästä tuotteesta tai kuvata se mallinuken päällä. Kyllä tällaisten korkealuokkaisempien alusvaateliikkeiden pitäisi selvemmin erottua tästä sensuellista ja eroottisesta puolesta.

En tiedä myyvätkö sinulle tutut liikkeet noita tavallisia malleja, mutta Primadonnalta kyllä löytyy sileä t-paita liivi ainakin mustana ja beigenä, ehkä myös valkoisena. Triumphilla varmasti sama juttu vaikka merkkiä en niin tunnekaan.

Olen kyllä löytänyt mieleisiäni tuotteita, mutta toivoisin enemmän vaihtoehtoja. Ihmetyttää myös se, että jos erikoisliikkeiden tavoitteena olisi, että jokaisella olisi oikeanlaiset alusvaatteet, siis vaikka ihan perusmallista niin miksi sitten julkaisevat sensuelleja kuvia alusvaatemalleista ja myyvät ihmeellisiä hepeneitä, joita ei ole tarkoitettu arkikäyttöön. Monelle kynnys erikoisliikkeessä asiointiin on ylitsepääsemättömän korkea ja sitten tällaisellä toiminnalla sitä nostetaan entisestään. Toivoisin sellaista alusvaatteiden erikoisliikettä, joka erikoistumisia nimenomaan tavallisten naisten tavallisiin, mutta siis kuitenkin laadukkaisiin perusalusvaatteisiin, jossa siis olisi myynnissä lähinnä perusvärisiä ja sileitä alusvaatteita arkeen sekä myös vaihtuva valikoima joitakin hienompia tuotteita.

Asun siis pk-seudulla ja Helsingin, Espoon ja Vantaan tarjontaan olen tutustunut. Oma suosikkini on Funky lady, vaikka sekään ei ihan täysin tarpeitani vastaa. Pahimmat pettymykset ovat olleet Wiipurin erikoiskorsetti ja Lara’s secret. Noissa en enää asioi, vaikka liikkeiden someja välillä seurailenkin. Parasta palvelua olen saanut Funky ladyssä ja siellä aion jatkossakin asioida. Löysin netistä kuvia Primadonnan tulevasta mallistosta ja löysin sieltä jopa mieleiseni tuotteen. Täytyy vain toivoa, että se tulee kevään kuluessa myyntiin Funky ladyyn.

Vierailija
44/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olenkin köyhä työtön olen valmis maksamaan kunnollisista rintaliiveissä noin 90 euroa. Pidän erityisesti Primadonnasta, mutta myös Triumphista. Primadonnaa ostan erikoisliikkeestä ja Triumphia Sokokselta. Seuraan myös parinkin erikoisliikkeen sometilejä ja muutenkin olen tutustunut näiden valikoimaan. Ihmettelenkin, miten vähän aika perustuotteita ja perusväreissä noissa onkaan myynnissä. Toivoisin itse noihin enemmän myyntiin perustuotteita, kuten perusmallisia sileitä mustia rintaliivejä ilman mitään turhaa. Toki tällaisia on myynnissä tavallisissa kaupoissa halvalla, mutta nimenomaan laadukkaampaa versiota tällaisesta kaipaan. Lisäksi turhan sensuellien ja ei niin arkikäyttöön tarkoitettujen tuotteiden lisäksi ihmetyttää se, miten eroottisesti latautuneita kuvia nämä liikkeet somessa julkaisevat. Toki kyseessä on oletettavasti viralliset tuotteet mainoskuvat, mutta näiden käytön sijaan kuvia voisi julkaista pelkästä tuotteesta tai kuvata se mallinuken päällä. Kyllä tällaisten korkealuokkaisempien alusvaateliikkeiden pitäisi selvemmin erottua tästä sensuellista ja eroottisesta puolesta.

En tiedä myyvätkö sinulle tutut liikkeet noita tavallisia malleja, mutta Primadonnalta kyllä löytyy sileä t-paita liivi ainakin mustana ja beigenä, ehkä myös valkoisena. Triumphilla varmasti sama juttu vaikka merkkiä en niin tunnekaan.

Olen kyllä löytänyt mieleisiäni tuotteita, mutta toivoisin enemmän vaihtoehtoja. Ihmetyttää myös se, että jos erikoisliikkeiden tavoitteena olisi, että jokaisella olisi oikeanlaiset alusvaatteet, siis vaikka ihan perusmallista niin miksi sitten julkaisevat sensuelleja kuvia alusvaatemalleista ja myyvät ihmeellisiä hepeneitä, joita ei ole tarkoitettu arkikäyttöön. Monelle kynnys erikoisliikkeessä asiointiin on ylitsepääsemättömän korkea ja sitten tällaisellä toiminnalla sitä nostetaan entisestään. Toivoisin sellaista alusvaatteiden erikoisliikettä, joka erikoistumisia nimenomaan tavallisten naisten tavallisiin, mutta siis kuitenkin laadukkaisiin perusalusvaatteisiin, jossa siis olisi myynnissä lähinnä perusvärisiä ja sileitä alusvaatteita arkeen sekä myös vaihtuva valikoima joitakin hienompia tuotteita.

Luulen, että noita perussileitä yksivärisiä liivejä ei vain mene erikoisliikkeissä siihen tahtiin kaupaksi, että myyntiä kannattaisi perustaa vain niiden varaan.

Moni taitaa ostaa perusliivinsä halvemmasta hintaluokasta, tokikin paremmasta tietämättä.

Itse käytän taas mielelläni myös arjessa omaa silmää miellyttäviä alusvaatteita ja esimerkiksi pitsiset yksityiskohdat ovat aivan ok enkä pidä sellaisia pelkkinä viihdehepeneinä. Mutta meitä on tosiaan moneen lähtöön.

Vierailija
45/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te oikein käytätte niitä rintaliivejänne, jos kaarituet menee poikki? Mulla ei ole mennyt ikinä, vaikka olen käyttänyt rintaliivejä yli 30 vuotta. Eikä luulis olevan rinnan koosta kiinni, mulla on D-kuppi. Vai onkohan ne tuet siellä tissin alla paremmassa turvassa, kuin pienirintaisilla. :/

Ei ole. Mulla on G kuppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi