Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa miehen "katsellaan" ?

Vierailija
14.04.2015 |

Onko tuo sama kuin ei vai miten pitäis ymmärtää? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:58"]

Toisaalta oon miettinyt tätä: Kelatkaa. Jos sinä oot kiinnostunut miehestä, mutta sille sinä olet vain "paremman puutteessa"....Mitä väliä? Sinä saat kuitenkin sen mitä haluat, paitsi tietenkin jos haluat oikean suhteen. Koskaan ei taida kiinnostukset täysin kohdata, toinen on aina enemmän kiinnostunut...Mitä siitä? Mulla on kans tuo tilanne. Toisaalta, haluan vain seksiä, niin mulle ei ole ongelma, vaikkei mies mua niin paljon haluaiskaan koska vaihteeksi oikeasti haluan jotain todella paljon. Riittää se mitä saan (jos saan).

[/quote]

Eli olet ihan toisen mielihalujen varassa, et laisinkaan niin tasavertainen kuin mitä itsellesi uskottelet. Jos saisit mitä saisit kun haluat, homma olisi ok. Mutta tuon perusteella et saa, ellei toinen halua, eli olet alisteisessa asemassa. Ehkä se riittää silti, mutta ole rehellinen itsellesi.

[/quote]Ei. Vaan kun kiinnostukset ei tasan tarkkaan IKINÄ täysin kohtaa. Edes sun avioliitossasi. Toinen on aina enemmän kiinnostunut kuin toinen. Tämän kun myöntää itselleen, ei ole mitään ongelmaa. Jos mä nyt vaihteeksi todella haluan (fyysisesti) pitkästä aikaa jotain, niin mua ei haittaa vaikka se ei haluais mua niin paljon. MInähän siinä olen silloin "paremmassa asemassa"Minä saan sen vaikkei se niin paljon mua haluais. 

[/quote]

No hyvin olet itsesi vakuuttanut asiasta...onnea matkaan, älä satuta itseäsi (ja tämä ei ole sarkasmia).

[/quote]No mun halut onkin vaan fyysisiä. Tiedostan että eri tilanne kuin ap:lla...

[/quote]

Ei tuosta ap:n viestistä käy mitenkään ilmi, että haluaako vain fyysistä vai enemmän. Kysyy pelkkää tulkintaa miehen sanomaan. Kaikki muu on sinun hatusta vedettyä tulkintaa, joka pistää vähän miettimään tuon sinun muunkin kelailun paikkansapitävyyttä, jos otat siinä samanlaisia tulkinnanvapauksia.

Vierailija
22/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan = Ei nyt. Ehkä joskus myöhemmin, mutta todennäköisesti ei silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos mitään parempaa ei tule ja jos sattuu huvittamaan.

Vierailija
24/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:58"]

Toisaalta oon miettinyt tätä: Kelatkaa. Jos sinä oot kiinnostunut miehestä, mutta sille sinä olet vain "paremman puutteessa"....Mitä väliä? Sinä saat kuitenkin sen mitä haluat, paitsi tietenkin jos haluat oikean suhteen. Koskaan ei taida kiinnostukset täysin kohdata, toinen on aina enemmän kiinnostunut...Mitä siitä? Mulla on kans tuo tilanne. Toisaalta, haluan vain seksiä, niin mulle ei ole ongelma, vaikkei mies mua niin paljon haluaiskaan koska vaihteeksi oikeasti haluan jotain todella paljon. Riittää se mitä saan (jos saan).

[/quote]

Eli olet ihan toisen mielihalujen varassa, et laisinkaan niin tasavertainen kuin mitä itsellesi uskottelet. Jos saisit mitä saisit kun haluat, homma olisi ok. Mutta tuon perusteella et saa, ellei toinen halua, eli olet alisteisessa asemassa. Ehkä se riittää silti, mutta ole rehellinen itsellesi.

[/quote]Ei. Vaan kun kiinnostukset ei tasan tarkkaan IKINÄ täysin kohtaa. Edes sun avioliitossasi. Toinen on aina enemmän kiinnostunut kuin toinen. Tämän kun myöntää itselleen, ei ole mitään ongelmaa. Jos mä nyt vaihteeksi todella haluan (fyysisesti) pitkästä aikaa jotain, niin mua ei haittaa vaikka se ei haluais mua niin paljon. MInähän siinä olen silloin "paremmassa asemassa"Minä saan sen vaikkei se niin paljon mua haluais. 

[/quote]

No hyvin olet itsesi vakuuttanut asiasta...onnea matkaan, älä satuta itseäsi (ja tämä ei ole sarkasmia).

[/quote]No mun halut onkin vaan fyysisiä. Tiedostan että eri tilanne kuin ap:lla...

[/quote]

Ei tuosta ap:n viestistä käy mitenkään ilmi, että haluaako vain fyysistä vai enemmän. Kysyy pelkkää tulkintaa miehen sanomaan. Kaikki muu on sinun hatusta vedettyä tulkintaa, joka pistää vähän miettimään tuon sinun muunkin kelailun paikkansapitävyyttä, jos otat siinä samanlaisia tulkinnanvapauksia.

[/quote]Aa, kappas, luulin että tuo ensimmäinen kommentti mun ekaan viestiin oli ap:n... Mutta se nyt ei liity mun viestiin sinänsä, joten en ymmärrä pointtiasi.. Jos haluan jotain ja saan sitä, niin en sillon häviä mitään, VAIKKA minä haluaisin enemmän sitä kuin se minua. suomeksi

Vierailija
25/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellaan = ei nyt jaksa kiinnostaa, ja tuskin oikeestaan tulevaisuudessakaan. Jostain syystä ei kunnioita sinua tarpeeksi sanoakseen suoraan ei. Mitä tämä asia nyt sitten koskikaan, vaikka naimisiin menoa, yhteen muuttoa tai lasten hankintaa. Älä pidätä hengitystäsi.

Vierailija
26/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin naisen "katsellaan": "oli ihan kivaa, mut ei kyllä kiinnosta tarpeeks. Kännipäissäni kolmelta yöllä saatan soitella, jos kivempaakaan ei sattunut löytymään." 

Eli jatka matkaa.

Vierailija
27/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:23"]

Aa, kappas, luulin että tuo ensimmäinen kommentti mun ekaan viestiin oli ap:n... Mutta se nyt ei liity mun viestiin sinänsä, joten en ymmärrä pointtiasi.. Jos haluan jotain ja saan sitä, niin en sillon häviä mitään, VAIKKA minä haluaisin enemmän sitä kuin se minua. suomeksi

[/quote]

Pointti on, että kun itsekin jo viestissäsi laitat sulkuihin (jos saan). olet tietoinen (ainakin jollain tasolla), että sinulla ei ole päätäntävaltaa tuossa suhteessa, vaan sinä saat jos toinen sattuu haluamaan myös. Eli kuva itsenäisestä ja vapaasta naisesta joka ottaa mitä haluaa, murenee ja tilalle tulee mielikuva (huom! mielikuva) Pirkko-Liisasta, jota käydään polkemassa kun itselle sopii ja joka on kiitollinen siitä ja näkee itsensä emansipoituneena seksihurjastelijana. Sitten tekee mieli herättää sinut huomamaan se, mitä yrität jo itsekin itsellesi kertoa. Ja edellenkin, on ihan ok haluta vain fyysistä, mutta tuo kuulostaa siltä, että sinua viedään ja sinä tyydyt siihen, mutta uskottelet itsellesi (ja nyt myös meille) toista. Siinä se pointti.

Vierailija
28/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sellainen ehkä kyllä ehkä ei kommentti. Podin asiaa ja kenties soitan heikkona hetkenä tai kännissä, vaikka en varsinaisesti ole päätynytkään mihinkään johtopäätökseen. Ei täysin kuitenkaan sulje pois sitä, että pohdinnoissa päädyttäisiin myöntyvään vastaukseen. Sisällöltään hyvin avoin kommentti, mutta ei siis ehdoton ei tai kyllä.

Vierailija
29/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:35"]

Aa, kappas, luulin että tuo ensimmäinen kommentti mun ekaan viestiin oli ap:n... Mutta se nyt ei liity mun viestiin sinänsä, joten en ymmärrä pointtiasi.. Jos haluan jotain ja saan sitä, niin en sillon häviä mitään, VAIKKA minä haluaisin enemmän sitä kuin se minua. suomeksi

[/quote]

Pointti on, että kun itsekin jo viestissäsi laitat sulkuihin (jos saan). olet tietoinen (ainakin jollain tasolla), että sinulla ei ole päätäntävaltaa tuossa suhteessa, vaan sinä saat jos toinen sattuu haluamaan myös. Eli kuva itsenäisestä ja vapaasta naisesta joka ottaa mitä haluaa, murenee ja tilalle tulee mielikuva (huom! mielikuva) Pirkko-Liisasta, jota käydään polkemassa kun itselle sopii ja joka on kiitollinen siitä ja näkee itsensä emansipoituneena seksihurjastelijana. Sitten tekee mieli herättää sinut huomamaan se, mitä yrität jo itsekin itsellesi kertoa. Ja edellenkin, on ihan ok haluta vain fyysistä, mutta tuo kuulostaa siltä, että sinua viedään ja sinä tyydyt siihen, mutta uskottelet itsellesi (ja nyt myös meille) toista. Siinä se pointti.

[/quote]Näin VAIN jos haluaa nähdä miehet ja naiset eriarvoisina (biologisesti). Mä edustan päinvastaista alaa, joten...Mies ei ole saalistaja ja nainen saalis. Molemmat voivat olla mitä tahansa. Mä oon saalistaja, se ei koskaan jää yhteeen mieheen (tai naiseen). Mä oon aloitteellinen usein. Mä usein myös saan sen kenet haluan. Ei mulle ole onkelmaa ; )

Vierailija
30/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinani käytin "törmäillään" termiä, kun tarkoitin, että ethän soita, laita tekstaria tms. jos satutaan tapaamaan, niin jutellaan. Oli kivaa, mutta ei tee edes mieli panna

Vierailija
31/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kun yksi ihana mies aina sanoi seksin jälkeen (kun lähti), että "katsellaan", niin innoissani odotin, milloin soittaa..  no, eipä soitellut.....meni muutama viikko ja sitten taas.... mutta eipä se mitään tarkoittanut! :(

Vierailija
32/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:46"]

[/quote]

[/quote]Näin VAIN jos haluaa nähdä miehet ja naiset eriarvoisina (biologisesti). Mä edustan päinvastaista alaa, joten...Mies ei ole saalistaja ja nainen saalis. Molemmat voivat olla mitä tahansa. Mä oon saalistaja, se ei koskaan jää yhteeen mieheen (tai naiseen). Mä oon aloitteellinen usein. Mä usein myös saan sen kenet haluan. Ei mulle ole onkelmaa ; )

[/quote]Okei, minä liioittelin hieman, en todella aina saa ketä haluan. Mutta useammin kyllä kun ei. Ja en oo vielä kuollut siihen ; )

Vierailija
33/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:46"]

[/quote]

[/quote]

Juu, ei ollut nyt mies/nais asetelmasta kyse, vaan tuosta nimenomaisesta kommentistasi (jos saan) joka indikoi, että ET SAA SILLOIN KUIN HALUAT VAN VAIN SILLOIN KUN SE TOINENKIN HALUAA, ELI SE TOINEN, OLI SITTEN MIES/NAINEN/AVARUUSOLENTO/KOIRA/KILPIKONNA MÄÄRÄÄ, ET SINÄ.

mutta olkoon, ei sen väliä, pääasia että olet onnellinen.

Vierailija
34/34 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ihan kiva ja ok, mutta en halua sitoutua. Haluan naida kanssasi, mutta haluan KATSELLA myös muita naisia josko löytyisi jotain parempaa".

T: MIES 37