Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimuksia usean rokoteannoksen antamisesta?

Vierailija
29.12.2021 |

Nyt kun rokoteannoksia annetaan enemmän kuin se aluksi puhuttu (ja ymmärtääkseni) tutkittu kaksi, onko tehty kokeita, joissa annoksia annetaan kolme, neljä, viisi jne? Tai joissa sekoitetaan eri valmistajien rokotteita niin kuin nyt tehdään? En ole löytänyt? Vai tarkoittaako se että kun kaksi on turvallista niin määrällä ei ole väliä? Tämä on asiallinen kysymys ja pitää voida keskustella, joten pidetään asiallisena.

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan puhutaan kuinka pitää luottaa tieteeseen niin kai nyt pitäisi löytyä tutkimuksia?? Neljäs rokote on jo päivänselvä ja varmasti lisää seuraa.

Vierailija
22/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa parhaillaan tutkitaan neljännen rokotteen vaikutuksia/turvallisuutta. Kyllä näitä asioita ihan oikeasti tutkitaan ja seurataan vaikka foliohattuantiwaxerit toisin valehtelevatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokotuksia annetaan kerran vuodessa, hepatiittirokotuksia on useampi jne. Aivan käsittämätön hysteria joillain näiden rokotusten suhteen. Huonosti koulutetut idiootit kuuntelevat satuja ja uskovat kaiken.

Opetelekaa lukemaan oikeita vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä ja opetelkaa mitä tarkoittaa tieteellinen kriittinen ajattelu.

Vierailija
24/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssarokotuksia annetaan kerran vuodessa, hepatiittirokotuksia on useampi jne. Aivan käsittämätön hysteria joillain näiden rokotusten suhteen. Huonosti koulutetut idiootit kuuntelevat satuja ja uskovat kaiken.

Opetelekaa lukemaan oikeita vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä ja opetelkaa mitä tarkoittaa tieteellinen kriittinen ajattelu.

Kouluttamattomia salaliittoihin uskovia pelkureitahan nämä antiwax-valheita levittävät ovat.

Vierailija
25/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokotteita on annettu kymmeniä vuosia (itse olen ottanut n. 15 vuotta peräkkäin), 1 per vuosi. Ja milloin miltäkin valmistajalta, hinta kait sanelee sen, ja olihan yhtenä vuonna sekin, että yksityiseltä sait eri valmistajan rokotteen, kun mitä valtiovallan toimesta terveysasemilla (hinta ehkä oli valintakriteerinä silloin).

Ja moni muukin rokote vaatiin tehosteen, esim. AB hepatiitti-rokotetta otetaan 3 kpl. 1. rokotuksen jälkeen 2. otetaan kuukauden päästä ja 3. otetaan puolen vuoden päästä. 

Vierailija
26/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelissa parhaillaan tutkitaan neljännen rokotteen vaikutuksia/turvallisuutta. Kyllä näitä asioita ihan oikeasti tutkitaan ja seurataan vaikka foliohattuantiwaxerit toisin valehtelevatkin.

Pari päivää sitten vasta uutisoitiin, et Israel aloittaa tutkimukset neljännen piikin tehosta. Eli siis kukaan ei todellakaan tiedä vielä yhtään mitään tuon turvallisuudesta tai hyödyistä, ja silti meille kerrotaan että neljäskin rokote pitäisi ottaa?

Todellista "tiedettä" 🙄

Vierailija
27/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamattomia salaliittoihin uskovia pelkureitahan nämä antiwax-valheita levittävät ovat.

Sanoit vielä aika nätisti, itse sanoisin, että keskivertoa tyhmempiä ihmisiä myös, jotka surutta mättävät mitä vaan suuhunsa, joita myy joku "luontaistuotteiden" myyjäksi itseään mainostava rahan ahne verkostomarkkinoija. Ja jos joku ns. fiksumpi on eksynyt sekaan, niin on joku päästänsä seonnut ufo-tutkian tyyppinen.

Vierailija
28/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizer tutkii rokotettaan ainakin vuoteen 2023 asti. Joku syy tuossakin on, vaikka piikkiä väitetään tehokkaaksi ja turvalliseksi.

Pitkäaikaisvaikutuksien tutkiminen vaatii aikaa. Sitä ei voi nopeutta millään, oli Sanna/Kiuru, THL tai media mitä mieltä tahansa.

Kuvitteletko, että esim. Buranan tutkiminen on lopetettu siihen, että se on saatu markkinoille ja käsikauppatavaraksi? Ei, vaan esim. ibuprofeiinia tutkitaan edelleen, mutta se ei silti tee siitä kokeellista lääkeainetta.

Vierailija
29/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit vielä aika nätisti, itse sanoisin, että keskivertoa tyhmempiä ihmisiä myös, jotka surutta mättävät mitä vaan suuhunsa, joita myy joku "luontaistuotteiden" myyjäksi itseään mainostava rahan ahne verkostomarkkinoija. Ja jos joku ns. fiksumpi on eksynyt sekaan, niin on joku päästänsä seonnut ufo-tutkian tyyppinen.

Taitaa vituttaa vaan kun meni päättömästi ottamaan kokeellista geeniterapiaa? Kannattaa asioista ottaa selvää monelta kantilta ennen lähtemistä mukaan. 

Vierailija
30/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

Joka viides  on kolmestipiikattu. Tiedustele tutkimustoloksia siis  keskimäärin joka viidenneltä vastaantulijalta

Empä usko, että kolmansiakaan olisi otettu noin paljon. Kyllä ne valehtelee näistä luvuista.

Niin eihän sitä varmaksi tiiä. Eikä neo mahtanu sitäkään paljastaa kuinka moni hötsi on pleisboa, onko joka kierroksella sama pleisboisuusprosentti vai väheneekö se hötsi hötsiltä. Mitä ne muut piikit ovat, onko siellä sekä gm-piikkejä että puhtaasti depopulaatioon tarvittavia.

Vierailija
31/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssarokotteita on annettu kymmeniä vuosia (itse olen ottanut n. 15 vuotta peräkkäin), 1 per vuosi. Ja milloin miltäkin valmistajalta, hinta kait sanelee sen, ja olihan yhtenä vuonna sekin, että yksityiseltä sait eri valmistajan rokotteen, kun mitä valtiovallan toimesta terveysasemilla (hinta ehkä oli valintakriteerinä silloin).

Ja moni muukin rokote vaatiin tehosteen, esim. AB hepatiitti-rokotetta otetaan 3 kpl. 1. rokotuksen jälkeen 2. otetaan kuukauden päästä ja 3. otetaan puolen vuoden päästä. 

Influenssarokote EI ole mRNA-teknologiaa, jos et vielä ole sitä tajunnut?

Vierailija
32/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakulla on tietoa, onko tehty tutkimuksia autoimmuunisairauksiin liittyen?

Monesti olen nähnyt mainintoja että erityisesti mrna-rokotteet laukaisisi autoimmuunisairauksia henkilöillä joilla on alttius niihin, mutta mitään virallista tietoa tai tutkimusta en ole nähnyt.

Mulla on itsellä ihosairaus joka kuuluu autoimmuunitauteihin, ja se itsessään lisää riskiä muihin autoimmuunisairauksiin. Sukurasitteena on reumaa ja reumaperäisiä sairauksia.

EMAn sivuilla turvallisuusuhkina mainittu mm. autoimmuunisairaudet. Minä sairastuin pandemrixista narkolepsiaan ja on ollut todella mukavaa saada peetä niskaan joka suunnalta ennen koronarokotteiden ottamista. Elän narkolepsia hel... joka päivä enkä ole tähänkään päivään mennessä saanut korvauksia. Niin ja lisäksi, en ikinä päässyt julkisen puolen kautta jatkotutkimuksiin "ei tutkimuksia - ei diagnoosia".

Vierailija
33/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskokeilla mennään. Ei ole mitään tutkimuksia noista. Kenelläkään ei ole tietoa, miten kertomasi asiat vaikuttavat ihmisten kehoon.

Miten niin ei ole tutkimuksia? mrNa-rokotteita on tutkittu jo vuosikymmeniä.

Vierailija
34/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakulla on tietoa, onko tehty tutkimuksia autoimmuunisairauksiin liittyen?

Monesti olen nähnyt mainintoja että erityisesti mrna-rokotteet laukaisisi autoimmuunisairauksia henkilöillä joilla on alttius niihin, mutta mitään virallista tietoa tai tutkimusta en ole nähnyt.

Mulla on itsellä ihosairaus joka kuuluu autoimmuunitauteihin, ja se itsessään lisää riskiä muihin autoimmuunisairauksiin. Sukurasitteena on reumaa ja reumaperäisiä sairauksia.

Sukulaisillani reuma alkanut oireilemaan taas pahemmin rokotteiden jälkeen. En tietenkään tiedä johtuuko siitä.

Minulla on myös ihosairaus, joka on ns. autoimmuniteettisairaus ja täytyy sanoa, että tällä hetkellä iho voi todella hyvin, viime talvena oli paljon pahempi (=aika ennen koronarokotteita). Taitaa olla niin, että 3. koronarokotetta teki hyvää :) Pitäisikö tästä tehdä joku postiivinen hyötyvaikutus ilmoitus?

Oikeasti tulee tunne, että jotkut ihmiset kyttäilevät ihan jokaista asiaa mitä elimistössä tapahtuu, jotta voisivat syyttää siitä koronarokotteita. 

Vierailija
35/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://finchannel.com/covid-19-vaccine-protection-wanes-after-three-mo…

Rokotteen teho häipyy jo 3kk.

Mutta silti se aiheuttaa lapsettomuutta ja muuttaa geeniperimää? Yrittäkää nyt päättää, miten se vaikuttaa.

Vierailija
36/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 1 annos on tuonut liikaa haittavaikutuksia. Fimean sivut näyttää todellisuuden tai no ainakin osittain, koska sinne ilmoitetaan vaan 5% kokonaishaittojen määrästä. 

Mikä tarkoitat tuolla ’liikaa haittavaikutuksia’? Millä mittarilla tutkittuna haittavaikutuksia on liikaa hyötyihin nähden?

mRNA piikeillä tullut jo enemmän haittailmoituksia kuin kaikista Suomessa käytetyistä rokotteista yhteensä 30 vuoden aikana. Mutta asiantuntijoiden mukaan kaikki haitat johtuvat vain suuresta helpotuksesta.

En tarkoittanut haittavaikutusilmoituksia, vaan haittavaikutuksia. Ja haluaisin tietää ihan oikeista tutkimustuloksista. Yhden ihmisen kommentti on yhtä tyhjän kanssa, eikä siihen voi niputtaa kaikkia asiantuntijoita.

Vierailija
37/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EMAn sivuilla turvallisuusuhkina mainittu mm. autoimmuunisairaudet. Minä sairastuin pandemrixista narkolepsiaan ja on ollut todella mukavaa saada peetä niskaan joka suunnalta ennen koronarokotteiden ottamista. Elän narkolepsia hel... joka päivä enkä ole tähänkään päivään mennessä saanut korvauksia. Niin ja lisäksi, en ikinä päässyt julkisen puolen kautta jatkotutkimuksiin "ei tutkimuksia - ei diagnoosia".

Olen pahoillani. Voisitko hakeutua yksityiselle tutkimuksiin?

Vierailija
38/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 1 annos on tuonut liikaa haittavaikutuksia. Fimean sivut näyttää todellisuuden tai no ainakin osittain, koska sinne ilmoitetaan vaan 5% kokonaishaittojen määrästä. 

Mikä tarkoitat tuolla ’liikaa haittavaikutuksia’? Millä mittarilla tutkittuna haittavaikutuksia on liikaa hyötyihin nähden?

Amerikassa esimerkiksi pfizerin piikistä on tullut enemmän haittavaikutuksia kuin mistään muista lääkkeistä laskettuna yhteen ikinä. 

Tai voisiko olla, että jokaista esim. jäykkäkouristusrokotteen aiheuttamaa käsikipua ei ole samoissa määrin raportoitu, koska aiheesta ei ole kohkattu?

Vierailija
39/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hulluksi tämä keskustelu mennyt. Kaikki kritiikki rokotteita kohtaa oon salaliittohörhöjen hommia. Totuus nyt vaan on se, että neljänsiä ja siitä eteenpäin annoksia ei ole tutkittu. Saati eri valmisteiden yhdistelyä. Miten ihmeessä voidaan jankuttaa että pitää luottaa tieteeseen?

Vierailija
40/185 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mRNA piikeillä tullut jo enemmän haittailmoituksia kuin kaikista Suomessa käytetyistä rokotteista yhteensä 30 vuoden aikana. Mutta asiantuntijoiden mukaan kaikki haitat johtuvat vain suuresta helpotuksesta.

No oletko itse raportoinut aina Fimealle, kun lapselle on noussut lämpö neuvolassa saadun rokotuksen jälkeen? Entä siitä, kun käsivartta ei voi pariin päivään kunnolla nostaa jäykkäkouristusrokotteen jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän