Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko evoluutiouskonnon mukaan avaruus ääretön? sehän on mahdottomuus , Jumala tuntee tähdetkin nimeltä

LopunajantiedemiehetRy
29.12.2021 |

ps 147 4 Hän on määrännyt tähtien luvun, hän kutsuu niitä kaikkia nimeltä

Kommentit (145)

141/145 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan, mutta tiedan etta ei maapallo ole ainut maapallo avaruudessa, jos meidan milkywayssa on puoli triljoona tahtea, ja avaruudessa on triljoona milkywayta, joissa on satoja tuhansia maapalloja, on elamaa paljon avaruudessa, Jumala laittoi tahdet taivaalle etta ihminen ei nae niitten taakse. Jumala on 1 ainut joka on ollut ikuisuuden ja hallitsee koko universumia, on luonut elamaa joka puolelle. Tama ei jarkyta minun uskoa Jeesukseen millaan tavalla. Raamatussa kerrotaan ihmisen luomisesta alkaen, ja kasittelee tata nykyista ihmisen aikaa. Vedenpaisumus tuhosi ihmiset,Nooan arkki minka jaanteet on loydetty, aloittivat uuden ajan, Seuraava ihmiskunnan tuhoutimen on nyt Ukrainasta alkanut?  Todisteita elamasta maapallolla loytyy ennen tata nykyista ihmisen aikaa. 

Guest 

142/145 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon hyvia ihmisia mitka joutuvat helvettiin, tama on raamatussa kerrottu, mutta ei ole kuitenkaan paljon pyydetty etta paasee taivaaseen. Raamatussa Jeesus sanoo etta taivaaseen paasee ainoastaan hanen kauttaan, uskomalla Jeesukseen, se ei maksa mitaan, pyydat vaan jeesus tule minun sydameeni, olen syntinen ihminen, anna minun syntini anteeksi, ja uskot sydamessasi etta olet saanut syntisi anteeksi. Tahan tyyliin jokainen voi puhua / rukoilla omalla tavallaan. Kaikki synnit annetaan anteeksi. Pilkkaaminen ei kannata. Ei kannata yliajatella entas jos tai mita? Suhde Jeesukseen syvenee ajan mittaan, raamattua voi lukea aloittamalla uuden testamentin puolelta. On mielenkiintoinen viisas opas elamassa. 

Guest 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio ei ole uskonto, vaan tieteellinen fakta. Eikä se ota millään muotoa kantaa, miten maailmankaikkeus on syntynyt tai edes elämä maapallolla.

Vierailija
144/145 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Jumalan mielestä luku 1 000 000 000 000 000 000 000 000 oli sopiva tähtien lukumääräksi, elämää kannatti luoda yhden tähden planeetalle ja senkin sijainti kaukana syrjässä? Kuulostaa todella uskottavalta.

Joku matemaatikko voisi laskea että kuinka monta tähteä piti luoda sekunnissa kun koko homma hoitui 7 päivässä,

7 päivää on selkeästikin symbolinen kun miettii kuinka pitkä maailmankaikkeuden historia on.

Vierailija
145/145 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio ei ole uskonto, vaan tieteellinen fakta. Eikä se ota millään muotoa kantaa, miten maailmankaikkeus on syntynyt tai edes elämä maapallolla.

Ei ole niitä tieteellisiä faktoja antaa edes miljoona vuotta aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme